Dit heeft overigens wel wat training gekost hoor, want vroeger had ik ook zo'n vervelende biologische klok.
Ik probeer ook altijd wel iets te pakken als ik moet plassen, vroeger deed ik dat ook wel. Werd ik toch steevast om half zeven wakker, ging ik maar naar het toilet en pakte ik een plakje ontbijtkoek.
Nu ik eindelijk mijn eigen kamer heb, moest tot en met mijn zeventiende delen met mijn broer

Sowieso kan ik wel heel makkelijk vroeg opstaan en ben ik ook liever een ochtendmens.. In de vakanties ben ik echter vaak nog tot later op en omdat ik me mezelf wel gewoon ruim 9 tot zo'n 10 uur slaap per nacht gun, slaap ik dus langer door.

Gisteren bijvoorbeeld tot laat op de manege gebleven, was vijf voor twaalf thuis. Meestal drink ik dan nog een kop thee en duik ik onder de douche om vervolgens te gaan slapen, maar nu zag ik een leuke docu op tv en ben tot twee uur opgebleven. Dan slaap ik dus wel tot kwart over 10 de volgende ochtend.

Ik heb trouwens een matras dat precies op mijn gewicht en manier van slapen is afgesteld, dus pijn aan m'n rug is gelukkig verleden tijd.