Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
phormicola schreef:Moest je niet aankomen dan?
Volgens mij moet je zoete aardappelen eerst even kort koken, dan in zout leggen, dan afspoelen en dan drogen. Dan pas bakken! Met gewone aardappelen kook ik alleen eerst even kort en daarna meteen de oven in
KarinvdM schreef:phormicola schreef:Moest je niet aankomen dan?
Volgens mij moet je zoete aardappelen eerst even kort koken, dan in zout leggen, dan afspoelen en dan drogen. Dan pas bakken! Met gewone aardappelen kook ik alleen eerst even kort en daarna meteen de oven in
Ik las gisteren de tip om ze ongeschild eerst 2 uur in water te leggen, dan snijden, droogdeppen en daarna in de oven.
Depende schreef:Was ik maar een lolly, alleen nog maar khd. Ik heb geen idee wat ik ben of een peer met tieten of een zandloper met extra zand aan de onderkant
Depende schreef:Was ik maar een lolly, alleen nog maar khd. Ik heb geen idee wat ik ben of een peer met tieten of een zandloper met extra zand aan de onderkant
KarinvdM schreef:O: Grutten met chia, cacao, omega-3-mix en verse aardbeien, paar plakjes rookvlees
T: Galia en 2 vijgen
L: IJsbergsla, rauwkostsalade, paprika, tomaatjes, komkommer, feta en rosbief en een handje bessenmix
T: Galia en een zelfgemaakte warme choco (als troost voor een rottige injectie in m'n tennisarm, ik had zin aan troostchocolade maar dat heb ik niet in huis...)
A: Grote bak rode bietjes, bloemkoolpuree (vind het altijd zonde om de stronk weg te gooien...) en wat rosbief. Schaaltje yoghurt met aardbeien
T: Schaaltje custard en wat bessenmix en wat gemengde noten
D: Thee, water en slimpie
B: 5.6 km hardlopen, paard longeren