Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wat voor opleiding/school doe je als ik vragen mag?
. Ik denk dat je met plannen wel een evenwichtige dag hebt omdat je het objectief kunt bekijken en de calorieen kunt afwegen. Ik ga het ook eens proberen.
. Ik doe trouwens maatschappelijk zorg als opleiding. Wil graag met beperkte mensen werken.
nu wachten op de volgende uitslag.
nee doen ze wel volgens mij. Lieve meiden!
Ik ben heel blij voor je dat je het zo naar je zin hebt op school!

haha.

Vervelend dat je je boeken nog niet hebt... Leuke foto van Diezel! En inderdaad niet te veel zorgen maken. Elke hond moet weleens overgeven en was ook inderdaad een spannende dag voor hem, alles nieuw...
)
dus dat is wel mooi... Ik stop met gewoon oppassen op de zaterdag en kan dan daar werken... Hoef ik de helft minder uur te werken voor t zelfde loon en vind ik leuker... ( vind de zaterdag niets aan bij oppassen)
scheelt weer iets (werkte 4 hele lange dagen en 1 kortere, nu dan 3 hele lange en 2 kortere) Hele lange dagen zijn wel 10u namelijk, kortere zijn rond de 6,5 uur Dus dat is wel weer fijn
Avondeten : Runderbraadworst, gebakken aardappels & gekookte andijvieCitaat:----
Ontbijt :
tussendoor :
Lunch : twee wentelteefjes van witte boterhammen met een glas chocomel
tussendoor : kaakje
tussendoor : één wentelteefje
Avondeten : ..
tussendoor : ..
Verder heb ik vandaag drie bekers ranja op, ik leng het altijd heel erg aan, ik houd niet zo van zoete troep.
Beweging : het halve huis schoongemaakt - badkamer, toilet, keuken, slaapkamer en misschien ga ik de woonkamer nog stofzuigen.
----

Ik had gewoon weer echt een 'ik-haat-mezelf' week, dus ja.
. En ik heb soms ook wel is van ik haat mezelf dagen maar je moet het alleen niet te vaak hebben.
. 

ukje schreef:Belinda, Mag ik vragen hoelaat je wakker was en ben je dit wel vaker dat je zo laat wakker bent dat je je ontbijt overslaat ik wil niet zeuren maar ik vraag me gewoon af. En ik heb soms ook wel is van ik haat mezelf dagen maar je moet het alleen niet te vaak hebben.

Dat is zoo fijn haha Pivanti schreef:Ja lekker toch Doe ik ook altijd hoor, lekker uitslapenDat is zoo fijn haha