[HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ukje

Re: [HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 10:50

sanne, Hoe gaat het met je

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 11:05

Sorry allemaal dat ik even een tijdje niks post, maar ik zat even een tijdje met mezelf in de knoop. De kilo's die er dus al zo mooi af waren gegaan, zaten er binnen no time weer op. Verdrietig
Inmiddels is er weer 0.6 vanaf, ben sinds vandaag weer echt goed aan het opletten. Ik geef jullie wel weer een update van mijn gewicht als ik weer op het oude ben. Knipoog

Sanne : hoe voel je je nu meissie?
Paulien : logisch toch dat die meiden Diezel zo leuk vonden. Haha! Wat voor opleiding/school doe je als ik vragen mag?

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 11:25

Ik vind het ook prettig om het van te voren te plannen, anders ga ik toch snaaien.

Net even Alle ponys opgemeten, niet professioneel hoor maar gewoon met meetlint. Wat bleek, onze ijslander meet maar 1,25! ik dacht dat ze veeeel groter was Bloos
Nu snap ik waarom heel veel mensen haar aanzien voor een shetlander, arm ding.

Blinni, wat vervelend voor je dat je zo met jezelf in de knoop zat en daarom aangekomen bent. wel knap dat je nu alweer afgevallen bent. Hoop dat je je weer wat beter voelt!

Sheran, wat ontzettend lastig om aan te komen als je zoveel dingen niet kunt verdragen. Het enige wat ik dan kan bedenken is meer eten. maarja ik neem aan dat je op een gegeven moment ook vol zit.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 11:29

Misschien is dat plannen voor mij ook wel handig. Dan grijp ik niet naar te magere tussendoortjes Haha!. Ik denk dat je met plannen wel een evenwichtige dag hebt omdat je het objectief kunt bekijken en de calorieen kunt afwegen. Ik ga het ook eens proberen. Lachen

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 12:15

Balen Blinnii, maar ik denk dat iedereen het hier wel herkent, goed dat je wel blijft doorzetten.
Mijn week was niet geweldig, maar zeker geen ramp, ben dan ongeveer gelijk gebleven:
WW: 61.3
vorige week: 61.2

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 12:45

mooi lieke!
Jammer dat wij geen digitale hebben ik zie alleen dat ik nog steeds op 73 zit. niet hoeveel gram

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 16:40

@Belinda: rot zeg dat het even niet zo goed ging met je. Fijn dat je nu de draad weer hebt gevonden Lachen. Ik doe trouwens maatschappelijk zorg als opleiding. Wil graag met beperkte mensen werken.
@Ukje: goed nieuws Haha! nu wachten op de volgende uitslag.

Het is erg leuk dat ze Diezel mogen, maar mij moeten ze ook beetje mogen haha Tong uitsteken nee doen ze wel volgens mij. Lieve meiden!

Net gaf Diezel over, schrok me rot. Bel zo met de trainer eventjes. Want we hebben in de verkeerde bus gezeten en heb maar liefst 1,5 voor niets in die bus gezeten, grrr. Verdrietig
Maar ja, misschien dat hij daarom wat misselijk is (eerst heeft hij nog wat gegeten en hij heeft nog gerend en gespeelt).

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 16:47

Paulien : ik zou me geen zorgen maken over het overgeven als ik jou was. Je hond heeft ruim anderhalf uur in een hobbelde bus doorgebracht, daarvoor gegeten en gerend & gespeeld. Het overgeven komt dus hoogstwaarschijnlijk van alle spanning en de busrit. Lachen Ik ben heel blij voor je dat je het zo naar je zin hebt op school!

Ik heb vandaag even op de weegschaal gestaan : 79.5
Gelukkig is er dus al 0.6 af, kun je nagaan hoe ik me van het weekend voelde toen ik dat gewicht zag.. echt verschrikkelijk. Ik ben wel blij dat ik vandaag al weer stukken beter in m'n velletje zit, alles komt wel weer goed. Haha!

----
Ontbijt : Dromen
tussendoor : Dromen
Lunch : twee wentelteefjes van witte boterhammen met een glas chocomel
tussendoor : kaakje
tussendoor : één wentelteefje
Avondeten : ..
tussendoor : ..

Verder heb ik vandaag drie bekers ranja op, ik leng het altijd heel erg aan, ik houd niet zo van zoete troep. Haha!

Beweging : het halve huis schoongemaakt - badkamer, toilet, keuken, slaapkamer en misschien ga ik de woonkamer nog stofzuigen.
----

Ik heb gisteravond echt geweldig gereden met Feli, ze was echt heel braaf. Het rechtrichten gaat echt de goede kant op, er zitten nu al af en toe mooie rechte stukjes tussen. Ik ben dan ook ontzettend blij met m'n nieuwe instructrice, we zijn echt weer teruggegaan naar de basis.. Buigen kan ze toch nog niet omdat ze zo ontzettend scheef is. Lachen
Laatst bijgewerkt door Blinnii op 20-08-08 16:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 16:51

@Belinda: me moeder zei dat het 1 brok slijm was, dus gelukkig geen braaksel. Maar begrijp best als hij niet helemaal op en top voelt na zo'n busreis.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 16:54

Dan hoef je je helemaal geen zorgen te maken meis. Knipoog
Ik vind het wel echt heel goed van je dat je je zo'n zorgen maakt, dat getuigt wel van de liefde die je voor hem hebt.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 19:18

Belinda:

Ik hou gewoon teveel van hem Haha! haha.

Hoe vinden jullie deze foto die op mijn hyves staat van Diezel?
Ging helemaal op de grond liggen om zo'n foto te maken. Tong uitsteken
http://www.paulien1989.hyves.nl is trouwens de link. En, en, en, en, en???

Ik vind hem zo stoer Haha!

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 19:23

Gáve foto! Haha!
Ik heb je trouwens even toegevoegd als hyvesvriendje.

Wat vinden jullie van mijn leeuw?

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 19:35

Stoer!

Ik wil Diezel ooit ook op mijn profielfoto zetten, maar bij mij is dat altijd zo'n gedoe man Tong uitsteken

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 19:59

Flevogirl, Leuk dat je een goede dat heb gehad op school en dat je klasgenoten ze aardig zijn Lachen Vervelend dat je je boeken nog niet hebt... Leuke foto van Diezel! En inderdaad niet te veel zorgen maken. Elke hond moet weleens overgeven en was ook inderdaad een spannende dag voor hem, alles nieuw...

Ukje, Fijn dat je bloed ieder geval beter eruit ziet dan vorige keer Nu weer even afwachten wat de rest van de uitslag is..

Sash, dat is wel klein idd 1,25 Knipoog

Blinnii, vervelend dat je even in de knoop zat en bent aangekomen. Gelukkig heb je de draad weer opgepakt en gaat het weer de goede kant op! Lachen

Mijn dagje tot nu toe:

O: 2 vb vruchthagel
T: nectarine
L: 2vb leverworst (zitten weinig calorieën in zag ik op de verpakking, net als in kipfilet... Lachen )
T: liga
D: aardappels, hamblokjes, creme frais, kaas uit de oven en sperciebonen en paar lepels appelmoes en beetje bosvruchtenyoghurt
T: ?

beweging: 30 min fietsen, 15 min wandelen

Morgen planning:

O: 2vb vruchthagel
T: liga
L: 2/3 vb leverworst / rookkaas
T: liga of fruit
D: ? (eet weer bij pgb gezin mee)
T: ?

Beweging: 70 min fietsen en half uurtje rijden

Vandaag vroegen ze bij dat pgb gezin of ik bij hun ook op de woensdag wil werken Lachen dus dat is wel mooi... Ik stop met gewoon oppassen op de zaterdag en kan dan daar werken... Hoef ik de helft minder uur te werken voor t zelfde loon en vind ik leuker... ( vind de zaterdag niets aan bij oppassen)

Werk ik mooi van maandag tot vrijdag en weekend vrij en weer een lange dag omgeruild voor een korte Lachen scheelt weer iets (werkte 4 hele lange dagen en 1 kortere, nu dan 3 hele lange en 2 kortere) Hele lange dagen zijn wel 10u namelijk, kortere zijn rond de 6,5 uur Dus dat is wel weer fijn Lachen

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 20:52

Citaat:
----
Ontbijt : Dromen
tussendoor : Dromen
Lunch : twee wentelteefjes van witte boterhammen met een glas chocomel
tussendoor : kaakje
tussendoor : één wentelteefje
Avondeten : ..
tussendoor : ..

Verder heb ik vandaag drie bekers ranja op, ik leng het altijd heel erg aan, ik houd niet zo van zoete troep. Haha!

Beweging : het halve huis schoongemaakt - badkamer, toilet, keuken, slaapkamer en misschien ga ik de woonkamer nog stofzuigen.
----
Avondeten : Runderbraadworst, gebakken aardappels & gekookte andijvie
tussendoor : één bitterkoekje & een grote mok thee

Beweging : ook nog een uur gelopen. Lachen

----

Bedankt allemaal voor de steun! Lachen Ik had gewoon weer echt een 'ik-haat-mezelf' week, dus ja.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:22

Belinda, Mag ik vragen hoelaat je wakker was en ben je dit wel vaker dat je zo laat wakker bent dat je je ontbijt overslaat ik wil niet zeuren maar ik vraag me gewoon af Knipoog. En ik heb soms ook wel is van ik haat mezelf dagen maar je moet het alleen niet te vaak hebben.

Paulien, Ik vindt de foto leuk maar ik had hem natuurlijk al eerder gezien aangezien je allang vrienden van me bent op hyves Haha!.

Ik ben blij als de school weer is begonnen heb ik eindelijk een beetje structuur in mijn eten het is nu gewoon nog een zooitje hoewel ik nu dingen zonder stress kan eten en er ook geen probleem mee heb als ik een paar minuutjes later moet eten.

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:24

Flevogirly: mooie hond Lachen

Ik heb vandaag ook gewogen en ben in ieder geval weer een halve kilo kwijt. Er is dus weer hoop. Maar... dan moet je geen halve bus pringles en een hamkaascroissant eten natuurlijk en dat deed ik vandaag wel Bloos

Mijn dag:
ontbijt: vanilleyoghurt met cruesli balans
l: 1 hamkaascroissant
t: halve box pringles
d: tartaar, aardappels en broccoli
t: bakje vanilleyoghurt

Beweging: 1 paard gereden, niet eens zo lang. En er ook nog met de auto naar toe Bloos

Wat een dag. Geen eens fruit, ben ook bijna niet thuis geweest... Morgen beter Lachen

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:33

ukje schreef:
Belinda, Mag ik vragen hoelaat je wakker was en ben je dit wel vaker dat je zo laat wakker bent dat je je ontbijt overslaat ik wil niet zeuren maar ik vraag me gewoon af Knipoog. En ik heb soms ook wel is van ik haat mezelf dagen maar je moet het alleen niet te vaak hebben.

Als ik de kans krijg slaap ik in mijn vakantie altijd uit. Lachen
Als ik ergens heen moet of afspreek niet hoor, maar als ik niks op de planning heb wel en dan slaap ik meestal tot een uurtje of 10 - half 11. Lachen

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:36

Ja lekker toch Doe ik ook altijd hoor, lekker uitslapen Lachen Dat is zoo fijn haha

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:38

Als ik je een tip mag geven zou ik dan toch even wat nemen hoeft niet zo zwaar op de maag te liggen. Maar neem bijvoorbeeld een beetje yoghurt ofzo of vergroot je brunch/lunch of hoe je het wil noemen een beetje want vindt 2 wentelteefjes wel een beetje weinig je moet natuurlijk eten wat jij lekker vindt, maar zeker ook omdat jij een hoop doet op een dag mag je je lichaam best wel wat meer voedsel geven. En nogmaals het is alleen maar een tip die ik je mee wil geven wat je ermee doet moet je zelf weten.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:40

Pivanti schreef:
Ja lekker toch Doe ik ook altijd hoor, lekker uitslapen Lachen Dat is zoo fijn haha

Ik wou dat ik dat kon maar ik wordt nog steeds standaard om 7 uur gewekt.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 22:19

Door wie?

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 22:34

Mijn bio klok maar ook wel door mijn moeder die weer is komt vertellen dat ze naar de werk gaat.

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 22:37

Mijn bioklok werkt ook zo goed. Niet om zeven, maar wel tegen een uur of acht. Heel irritant, als ik toch blijf liggen krijg ik een gehaast gevoel.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 22:39

Ik krijg dan altijd last van me rug en slapen doe ik toch niet meer dus ga er maar uit. Ik heb ook zoiets van heb je teminste nog wat aan je dag niet.