[HK]Geen koek en chips,maar een strakke bips! Bokkers op die

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IngLio

Re: [HK]Geen koek en chips,maar een strakke bips! Bokkers op die

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 12:39

owjeee das niet leuk ladyjoy!!!! Sterkte meid!

Midasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 12:40

Als dit zo door gaat met de liefdes problemen kom ik niet meer op dit topic Clown

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 12:42

Hahaha nou als het maar allemaal goed gaat bij jou Midas Knipoog Is er voor jou niks aan de hand toch..

Liefde, ik haat het. Waarom kunnen we niet alleen gelukkig zijn en ons alleen voortplanten? Waarom heb je liefde nódig (tenminste, 99.99% van de mensen dan) en waarom kan het bijna nooit allemaal goed gaan.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 12:43

Anjatjeuh schreef:
Jeetje, wat een liefdesproblemen opeens... Ook voor jou veel sterkte LJ Ach gut Is het echt gedaan of gewoon wat problemen?

Nou, we zouden juist net opnieuw beginnen omdat we alleen maar aan elkaar kunnen denken en niemand anders willen (het is nu 8 weken uit). Maar nu is hij opeens bang dat het deze keer ook niet goed zal gaan en dat ik het weer uit zal maken en hij wil nooit meer zoveel pijn voelen blablabla (oke, kan het ergens wel begrijpen maar maak me dan niet blij met een dode mus door eerst te zeggen dat je me terug wil!!!).

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 12:45

als we dat eens wisten LJ... helaas heeft iets of iemand er voor gezorgd dat het niet zo makkelijk is... denk maar zo "better to have loved once, than to have never loved at all"

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 12:45

Hhmm maar dat denk je niet op het moment dat je hart in weet ik veel hoeveel stukjes breekt omdat iemand opeens tegen je zegt toch niet met je te willen zijn omdat hij bang is voor de pijn en al die crap

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 12:48

ja een dooie mus heb je ook niks aan! valse hoop is een killer, daar wordt je pas echt gek van... waarom ging het dan in de 1e plaats uit? daar zal toch een reden voor geweest zijn? (je hoeft het niet te zeggen als het te persoonlijk is)... maar is dat niet genoeg reden om het zo te laten? of was het een flut-reden achteraf en is er nu genoeg reden om het weer te proberen...
kan me voorstellen dat je je flink %&$#@ voelt!

Midasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 12:49

Nee, maakte maar een geintje strax

Het is echt kl0te als je dat overkomt en het is echt waar je hart breekt dan.
Wens je echt veel sterkte en je gelooft het nu niet maar het komt goed. Ja

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 12:55

IngLio schreef:
ja een dooie mus heb je ook niks aan! valse hoop is een killer, daar wordt je pas echt gek van... waarom ging het dan in de 1e plaats uit? daar zal toch een reden voor geweest zijn? (je hoeft het niet te zeggen als het te persoonlijk is)... maar is dat niet genoeg reden om het zo te laten? of was het een flut-reden achteraf en is er nu genoeg reden om het weer te proberen...
kan me voorstellen dat je je flink %&$#@ voelt!

Dat zeggen veel mensen die weten wat hij heeft gedaan maar ik was best wel egoïstisch (ook wel logisch omdat ik verdriet had) en heb allemaal 'slechte' dingen over hem verteld en niet over hoe ik me gedroeg. Het was ook erg ingewikkeld, hij is Jehova Getuige en was een beetje verbannen door zijn familie/vrienden omdat hij met mij ging. Dat was natuurlijk zijn eigen keuze maar daardoor had hij niemand meer en wilde hij alleen nog maar bij mij zijn en dat werd mij teveel. Hij werd er al chago van als ik naar m'n paard ging, maar dat is aan de ene kant wel logisch omdat hij niks anders meer HAD omdat hij voor MIJ had gekozen. Nu is het allemaal weer oke en gaat ie met veel mensen weg, 3/4x in de week voetballen, op zaterdag nog extra werk in een lunchroom van familie dus hij heeft weer een heel eigen leven. Dus op dat punt zou het nu goed moeten gaan. Hij zegt nu alleen dat hij zoveel heeft genoten van die vrijheid (die hij van mij ook kon krijgen maar op dat moment ging dat door zijn situatie gewoon niet) en dat hij bang is dat hij het nu gaat missen en sh.t. Maar ik hoef mijn vriend echt niet 7 dagen per week te zien hoor, 3/4x is genoeg, dan kan je ook je eigen ding doen en alles. Als je elkaar maar vertrouwt.. Maar ja, dat is het verhaal een beetje

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 12:56

ladyjoy schreef:
Hhmm maar dat denk je niet op het moment dat je hart in weet ik veel hoeveel stukjes breekt omdat iemand opeens tegen je zegt toch niet met je te willen zijn omdat hij bang is voor de pijn en al die crap

Natuuuuurlijk!!! Je hart ligt in puin! Het is ook maar een gedachte voor op de lange termijn... voor nu voel je je rete K en dat is hartstikke logisch!!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 12:58

Dat is toch de jongen die je zo claimde LJ? Weet je zeker dat je wel weer opnieuw wilt beginnen? Scheve mond

Edit: ik lees nu je laatste post. Ik zou wel echt ervoor waken dat jullie niet weer 24/7 bij elkaar zitten en dat jullie elkaar gaan belemmeren. Dat is echt funest voor een relatie, het houden van je eigen leven/vrienden en hobby is zo belangrijk Lachen
Laatst bijgewerkt door Sizzy op 30-01-08 13:08, in het totaal 1 keer bewerkt

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 13:01

Ja das een lastige situatie meid, kan ik me goed voorstellen... maar feit is wel dat ie dat zelf heeft gedaan toen en nu zelf het weer op orde heeft gebracht... en idd die vrijheid hoeft ie natuurlijk helemaal niet op te zeggen! En jij ook niet! Maar als je een relatie wil met elkaar, zul je allebei moeite moeten doen om het te laten werken... vraag is of hij en jij (voor jezelf bepalen) die moeite er voor willen doen.
En vertrouwen is daarin absoluut een van de belangrijkste "spelregels"...

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 13:08

Sizzy schreef:
Dat is toch de jongen die je zo claimde LJ? Weet je zeker dat je wel weer opnieuw wilt beginnen? Scheve mond

Ja, ik weet het zeker. Ik mis hem dag en nacht en zelfs die dingen die me toen zo irriteerde. Ik kijk niet naar andere jongens, denk niet aan ze, als ze naar me toe komen, boeit dat me niet.. Ik kan niet met andere mensen naar de plekken waar ik met hem ben geweest omdat ik zulke mooie herinneringen met hem daar heb. Ik mis z'n familie, z'n gewoontes, het zorgen voor hem..
En misschien is het dom maar daar kunnen we maar op één manier achterkomen; door het nog een x te proberen en dan zien we wel of we er van geleerd hebben of niet.

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 13:26

We kunnen wel een clubje opzetten LJ haha Lachen Mooie boel allemaal Ach gut

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 13:33

Nou, als we er een topic over zouden maken zouden we vast en zeker niet de enige zijn! Lachen

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 13:35

Even mijn editje van de vorige post:
Edit: ik lees nu je laatste post. Ik zou wel echt ervoor waken dat jullie niet weer 24/7 bij elkaar zitten en dat jullie elkaar gaan belemmeren. Dat is echt funest voor een relatie, het houden van je eigen leven/vrienden en hobby is zo belangrijk Lachen

Het is idd zo dat je het pas weet als je het nog een keer probeert.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 13:37

Ben ik het helemaal met je eens hoor Siz! Maar het is ook anders als iemand niemand meer heeft omdat hij voor JOU heeft gekozen. Dan voel je je ook schuldig, ook al is het diegene zijn eigen keuze geweest.. Maar nu hij zijn eigen dingen weer heeft en zich daaraan/bij houdt, dan zou het verder helemaal oke zijn.. Alleen moet hij mij dan ook wel willen he Knipoog

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 13:40

Dat klopt ook wel, maar dan nog had hij jou niet zo mogen belemmeren

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 13:41

Haha ja, laten we dat doen, een topic Clown

Je weet het idd pas als je het probeert, erin stapt, en anders kom je er niet achter. Ik hoop dat Martijn dat ook inziet Verdrietig

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 13:42

*en mijn collega zit weer aan de surinaamse broodjes (bara) en cola*
*gisteren zijn "dieet": croissantjes, koffiebroodje met kaas, pakje vifit*
VERBAZING! Hoe krijgt ie het weg....
Hij weegt zeker 95 kilo met zijn 1.70m

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 13:42

Nee, daar heb je ook gelijk in. Dat weet ik en dat geeft hij zelf ook toe. Probleem erkennen en eraan werken zijn de goede stappen toch

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 13:43

Oh dat krijg ik ook wel weg hoor IngLio! Kan ook wel 3 bara's op haha

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 13:46

nu ik zo op die calo's let, durf ik dat gewoon allemaal niet meer te eten... maar gisteravond zat ik ook te snoepen hoor...

Midasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 13:46

@ IngLio is het weer zo ver met je collega?

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 13:47

Ik heb ook een tijd heeel erg op alle calo's gelet (weet niet voor niks nu alles uit m'n hoofd) en toen viel ik helemaal niet af omdat ik er zó mee bezig was.. Toen ben ik weer gewoon gaan eten en nog kilo's afgevallen Lachen