Tha_Niekje schreef:Alleen vorig jaar had ik het wel een beetje bont gemaakt op de laatste avond, samen met m'n nichtje![]()
Vertel, detaaails

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tha_Niekje schreef:Alleen vorig jaar had ik het wel een beetje bont gemaakt op de laatste avond, samen met m'n nichtje![]()
Spetterlover schreef:Mocca schreef:
Ja, want dan scheeuwt zij dat ik me er niet mee moet bemoeien, en dan wordt alle woede op mij geuit.
Omg kennen jouw ouders en zusje mijn ouders en broertje toevallig?
Dan zeg ik iets, schreeuwt mijn broertje 'BEMOEI JE ER NIET MEE'
En dan zeggen mijn ouders ook meteen: Nee Melissa, hou je er nou eens buiten, bemoei je toch niet altijd overal mee blablabla
Zodat het niet eens meer over mijn vervelende broertje gaat, maar over mij en het feit dat ik me overal mee bemoei
Mocca schreef:Tha_Niekje schreef:
Dat is de uitspraak die ik zochtBij mij is het dus precies zo
En met de wintersport ben ik toch bijna de hele dag weg... overdag skiën, dan eten en vervolgens uit...
Alleen vorig jaar had ik het wel een beetje bont gemaakt op de laatste avond, samen met m'n nichtje![]()
Oeps.
Spetterlover schreef:Tha_Niekje schreef:Alleen vorig jaar had ik het wel een beetje bont gemaakt op de laatste avond, samen met m'n nichtje![]()
Vertel, detaaails
Mocca schreef:Ja precies.
Dan heb ik alles gedaan, want ik maak alles erger, en bemoei me overal mee, en blablabla. En uiteindelijk loopt mijn zusje vrolijk weg (blij dat mijn ouders vergeten zijn dat deze ruzie om haar begonnen was) en ben ik de boeman.
Tha_Niekje schreef:Ghehe ja oeps
Vind uitgaan wel heel leuk, zeker met wintersport ook!! Maar dit keer hadden m'n nichtje en ik allebei een leuke jongen gevonden en een hoteltoen kwamen we de volgende dag aangezeuld
Spetterlover schreef:Mocca schreef:Ja precies.
Dan heb ik alles gedaan, want ik maak alles erger, en bemoei me overal mee, en blablabla. En uiteindelijk loopt mijn zusje vrolijk weg (blij dat mijn ouders vergeten zijn dat deze ruzie om haar begonnen was) en ben ik de boeman.
Wij zijn alletwee heel zielig *zelfmedelijden*
Spetterlover schreef:Misschien krijg ik mezelf vanavond zo ver dat ik even wat sit-ups ga doen
ladyjoy schreef:Gaat er iemand hier trouwens volgende week naar Jumping Amsterdam? Ik ga zaterdag de hele dag
Tha_Niekje schreef:Vind het nu trouwens wel erg lang duren voordat m'n ouders thuis komen!!
IK WIL ETEN
sokje87 schreef:Wat hebben jullie veel geluld zeg. 0_o