Ook niet handig hoor 2 lijnen 9. Het stomme was nog. Ik zat net in geuren en kleuren te vertellen dat ik dat in A'dam ook had gehad, de eerste keer dat ik daar met de metro ging. Toen was ik dus ook in de verkeerde lijn gaan zitten, de andere kant op. We hebben daar smakelijk om staan lachen. Todat ik (we) dus weer zo'n fout maakte. Whoeps.
soms mis ik berichten, echt bizar. dan geeft bokt aan dat er geen nieuwe berichten geplaatst zijn en even later weer wel. dan kijk ik en mis ik er soms een aantal!
joh sanne, ik rij al tijden naar de uni, maar had daar laatst ook de verkeerde lijn 5...
SannevdM
Geplaatst: 02-03-09 00:20
Ja precies, auto is veel makkelijker! Ahjaa en met die lijnen kan gebeuren, hadden we zelf iets beter op moeten letten. We hadden ook al te weinig gestempeld, dus iemand kwam controleren. Alleen wisten wij veel, dus wat een gestuntel. Stond hij daar samen met een collega, dus ze vroegen waarwe naartoe moesten. Dus wij ; 'naar het circustheater.' Nou toen begonnen ze beide erg hard te lachen en geloofden ze ons dat we daar dus echt vreemd waren. En wij zaten ze maar schaap- achtig aan te kijken waarom ze nou zo hard stonden te lachen.
Laatst bijgewerkt door SannevdM op 02-03-09 00:21, in het totaal 1 keer bewerkt
MaiMai
Geplaatst: 02-03-09 00:20
Nu heb ik heimwee Ik zat ook al foto's te zoeken.
Dit was mijn bijrijdpaardje, Birna. Ik werkte daar op een stal en begeleidde tochten. Meestal nam ik Birna mee, al reed ik op meerdere paarden.
Hier woonde ik in eerste instantie, het bruine huis (boerderij, het witte huis was van oma en het rode is stal)
Dit was onze tuin in het huis waar ik daarna woonde
Sanne, wat een ellende. Ik heb ook vaak ov-problemen. Wel mooi, Tarzan!
Armaris
Geplaatst: 02-03-09 00:21
Ben ik ook weer!Heerlijke dag gehad! Ben uiteindelijk afgeraakt met de studie! Zo trots op mezelf Dan gingen we naar mijn ouders toe want, ik ging eten maken! Nl cola met kip! Waren ze eerst niet zo happig op en vonden ze het maar een vies idee maar ah, ze lieten me de kans
We gingen eerst kippensoep eten, jamie! Niet dus! Hij was zuur geworden vannacht en we konden alles weggooien! Jammer want hij was gisteren overhéérlijk, mams balen tuurlijk. En stinken dat het deed in de keuken. Anyway, ik was bezig in de keuken en weet je wat mams zei? 'Tsss, bah, van de ene stank in de andere!!' Ehm? You say what? Bedankt he! Ik geloof best dat mijn goedje stonk(mix van kipfilet,mosterd,ketchup,suiker en cola) maar dat ie boven het zuur van de soep uitkwam?
Na 45min was het 'goedje' klaar,samen met de wokgroentjes en de rijst en de rostis(voor mijn vader ) Nou, ze vonden het héérlijk! Mijn vader die hélemaal niet houdt van kip nam zelfs 5scheppen! Nog nooit heeft hij zoveel kip gegeten. Ik was trots!
Dessert was héérlijk, was gebak maar vraag me niet wat, iets met frangipane en sinaasappel tussen Héérlijke avond dus gehad
We hebben het nog eens gehad over mijn vzpaard, wat voor een innige band we met elkaar hadden En toen besloot ik: ik laat een tattoo zetten met zijn naam, nu alleen nog zien hoe en wat
Angelique, jij hebt best een drukke dag gehad! Hou je het nog wel vol meissie?
Je hebt maar een lijn 9, maar die gaat natuurlijk wel 2 kanten op. Maar maak je geen zorgen hoor, Hagenaars stappen zelf ook vaak genoeg verkeerd in.
lesilla
Geplaatst: 02-03-09 00:24
wauw prachtig, waar woondje je eigenlijk in noorwegen?
leuk dat het eten zo is meegevallen, zelf hou ik niet van cola en kip alleen kersencola en ham. Maar dat is overdreven werk dat het alleen voor de feestdagen is.
tattoo klinkt pijnlijk zegt mijn naaldenfobie
SannevdM
Geplaatst: 02-03-09 00:26
Blinnii schreef:
Je hebt maar een lijn 9, maar die gaat natuurlijk wel 2 kanten op. Maar maak je geen zorgen hoor, Hagenaars stappen zelf ook vaak genoeg verkeerd in.
Ahja dat bedoel ik, doe dan 9a en 9b ofzo. Ernstig.
monica, cola=kip is toch een bokt-recept? heb het hier wel eens langs zien komen iig! erg lekker inderdaad! fijn dat je je ouders kon overtuigen en een heerlijke avond hebt gehad. wat voor soort tatoo wil je en waar? ik hou het wel vol hoor! vandaag hebben we contact gehad met de nieuwe huishoudelijke hulp en woensdag komt ze kennis maken. zijn we viavia aan gekomen en ze heeft zeer goede referenties. dat scheelt al heel veel, want dan hoef ik me niet meer echt druk te maken om het huishouden. ff snel een stofzuiger erdoorheen of een doekje door het toilet is snel gedaan.
sanne, met rot bedoel ik juist van rot, maar niet heus!
Ik heb niet eens de mooiste foto's op mijn databeestje staan nu, want ik had mijn computer laatst schoongemaakt. Ik ben van plan snel weer naar dat nare oord toe te gaan Heb alleen geen idee meer wanneer, want ik kan niet zo goed zelf over mijn tijd beschikken nu, ik ben aan het afstuderen en ik weet niet wanneer dat afloopt.
Cola en kip kwam mij ook al bekend voor. Volgens mij stond dat ergens als uitprobeerrecept in VT.