Nogal vermoeiend

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spetterlover schreef:Mocca schreef:Broertjes en zusjes, praat me er niet van.
Net mijn maaltijd er weer door verpest. Mijn zusje is nogal aan het puberen. En mijn vader heeft weinig geduld. Dus dat is dan altijd érg gezellig, maar niet heus.
Mijn broertje verziekt ook bijna iedere maaltijd. Doet ie bijdehand en hij eet echt op een walgelijke manier. Dan heb ik ook een vader met weinig geduld, die dan half begint te schreeuwen, een moeder die zich er mee bemoeit en vind dat ze gelijk heeft.. en jaaa hoor, ruzie
Mocca schreef:Precies hetzelfde hier dus.
Mijn zusje wil volgende zomer op vakantie naar Renesse met vriendinnen, en daar gaan alle ruzies nu dus over.Ze heeft mijn ouders eindelijk zover dat ze mag (ze is tenslotte pas 15), maar ze wil natuurlijk altijd meer. En dan schreeuwen, en mijn vader kan daar niet tegen dus die gaat ook schreeuwen, en mijn moeder wordt daar weer boos om.
Heel lachwekkend, maar dat moet ik niet laten merken want dan heb ik het ineens gedaan.
Tha_Niekje schreef:Ik wou juist op den duur NIET meer op vakantie, we gingen met m'n ouders altijd 6 week naar Spanje, maar dat hele Spanje kwam me de strot uit!! Wintersport ga ik wel altijd mee!! Dat vind ik leuk
Spetterlover schreef:Ja maaar ik wil uit, ik ben om 1 uur thuis. Ok, ben je om 1 uur thuis. Neeee ik wil tot 2 uur.![]()
En met mijn ouders, precies zoals jij het beschrijft.
Spetterlover schreef:Tha_Niekje schreef:Ik wou juist op den duur NIET meer op vakantie, we gingen met m'n ouders altijd 6 week naar Spanje, maar dat hele Spanje kwam me de strot uit!! Wintersport ga ik wel altijd mee!! Dat vind ik leuk
Ik ga ook niet meer mee hoor, blijf lekker alleen thuis en ga zelf met vrienden weg.
Mag niet eens meer mee, toch altijd ruzie
Tha_Niekje schreef:Whahaha, zodra jij lacht, is het dus jouw ruzie over je zusjes vakantie??![]()
Tha_Niekje schreef:Ik mag idd bijna alles, maar genoeg dingen om ruzie over te maken![]()
In de zin van; je doet maar wat je wil, wij geven er wel commentaar op...
Mocca schreef:Ik ga als het me uitkomt nog met mijn ouders mee. Met de wintersport dus.![]()
Spetterlover schreef:Tha_Niekje schreef:Ik mag idd bijna alles, maar genoeg dingen om ruzie over te maken![]()
In de zin van; je doet maar wat je wil, wij geven er wel commentaar op...
Precies!
Mocca schreef:
Ja, want dan scheeuwt zij dat ik me er niet mee moet bemoeien, en dan wordt alle woede op mij geuit.
Tha_Niekje schreef:Mocca schreef:Ik ga als het me uitkomt nog met mijn ouders mee. Met de wintersport dus.![]()
Dat is de uitspraak die ik zochtBij mij is het dus precies zo
En met de wintersport ben ik toch bijna de hele dag weg... overdag skiën, dan eten en vervolgens uit...
Alleen vorig jaar had ik het wel een beetje bont gemaakt op de laatste avond, samen met m'n nichtje![]()