Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kenso0wlover

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 17:01

Weet je wat pas fijn zou zijn
Als je gewoon kon eten wat je wilde en dit geen enkel effect zou hebben op je gezondheid of gewicht..
Man dan heb je pas leven

Er moeten gewoon echt nog een paar kilo af voor de zomer maar het is zo moeilijk! Ik heb echt bewondering voor de mensen die het zo goed volhouden! Echt knap! Ik ga ook maar weer eens bijhouden wat ik eet, dan is het wat makkelijker!

groetjes

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 17:47

GRMBL, had zo'n zin om te gaan sporten, ik was echt gemotiveerd...liep mn baantje uit, argh. Kon gewoon niet weg. Wilde van vijf tot zes [dan gaat ie dicht], maar ik ben echt pas nét thuis.
Vandaag:
O: 3 bruine boterhammen / cappuccino
T: Appeltje
L: 2 knäckebröt, homp rozijnenbrood
T: Sinaasappel, 1 dropje
A: Vegaburger + groenten, ik weet niet wat er zo aan boodschappen binnenkomt

Mweh, niet echt een geweldige dag. Dan wel weer een uur gefietst maar het had veel gezonder gekund, salade tussen de middag enzo.
Nja, niet echt zoveel tijd gehad.

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 17:51

Orri: ik lust dus geen rijst of pasta Zonder veel saus krijg ik gekookte of gepofte aardappels ook niet weg en dat maakt het dan weer zo calorierijk dat ik het niet eet. Gebakken aardappels kan ik dan wel nemen, maar dan heel weinig en dan raak ik dus niet vol. Denk dat ik het maar bij mijn broodjes hou

fourth

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 18:37

Omg we hebben echt heel veel chocola in huis, vanavond bombardeer ik tot mijn snackdag van deze week

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 18:40

Bluh, vreselijk die eerste dag van m'n ongesteldheid.
Zit werkelijk de hele dag te eten. Nouja, ik vreet me in een half uur vol, om vervolgens spijt te hebben, en na twee uur weer overnieuw te gaan beginnen.

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 18:50

kenso0wlover schreef:
Weet je wat pas fijn zou zijn
Als je gewoon kon eten wat je wilde en dit geen enkel effect zou hebben op je gezondheid of gewicht..
Man dan heb je pas leven

2 jaar geleden kon ik dat nog, eten wat ik wou zonder een grammetje aan te komen. Dat is nu dus wel anders

mellenoska

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 19:48

ik zou echt 10 kilo kwijt moeten, maar heb er op dit moment nog niet echt de fut voor, ben net een beetje aan het genezen van een aanslag op mijn imuumsysteem dus als dat voor elkaar is doe ik ook mee!

orri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 20:04

flair schreef:
Orri: ik lust dus geen rijst of pasta Zonder veel saus krijg ik gekookte of gepofte aardappels ook niet weg en dat maakt het dan weer zo calorierijk dat ik het niet eet. Gebakken aardappels kan ik dan wel nemen, maar dan heel weinig en dan raak ik dus niet vol. Denk dat ik het maar bij mijn broodjes hou

Dan doe je 150 gram gebakken aardappels uit de pan, of 200 gr aardappels die je bakt op de plaat in de oven met klein beetje olijfolie erop gesmeerd. Daarbij neem je dan 400 gram salade Aardappel vult bij mij sowieso niet, mijn lichaam vindt die koolhydraten veels te lekker, ik moet het hebben van een hoop groente erbij Oh en jus zonder vet (die je aanmaakt met water) die mag je wel gebruiken of je pakt een light-saus van maggie/knorr/honig (weet het merk even niet) die scheelt ook, die maak je ook aan met water.

orri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 20:06

Oh en mijn moeder woont in de buurt van Den Helder - Zuid station

Sue_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 20:28

[quote="suepergirl"]beetje vreemd dagje vandaag
o: 3 plakjes ontbijtkoek, glas optimel
t: mandarijntje, kom fruit en fiber met melk
l1: tosti met magere kaas en beetje ketchup
l2: 2 croissants. 1 met magere kaas, 1 met magere jam
t: 1 pakje liga
d: nasi met garnaaltjes, gamba's en kip
toetje: optimel kwark

En ik ben nu erg moe. Heb niet eens zoveel gedaan. Heb al een hele week niet meer hardgelopen. *zucht* maar met dit weer kan ik me er echt niet toe zetten hoor. lig nu al lekker in mijn bedje. Moet druk bezig voor school.

Zonnetje81

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 21:16

Hier gaat het steeds van goed naar slecht naar goed naar slecht. En zo blijf ik bungelen rond de 70....de laatste dagen ook weer veeelste veel en slecht gegeten.....

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 21:46

Zo te zien ben ik niet de enige waarbij het de laatste dagen echt hopeloos gaat, ik geef echt óveral aan toe onder het motto een klein beetje kan geen kwaad (alleen wordt dat kleine beetje toch wel heel wat meer )

Ik ga maar meteen een strakke planning voor morgen maken, ik zal toch ergens weer een begin moeten maken en zo kom ik er toch iets lastiger tussen uit.
Morgen wordt dan dus ook een flinke balansdag, waar ik totaal geen moeite mee ga krijgen want op zaterdag werk ik de hele dag en is er totaal geen tijd voor tussendoortjes en mag je blij zijn als je kan lunchen .

O: Muesli met magere yoghurt/zoetstof en een glas detoxjuice (oid. )
T: - (of alvast 1 pistoletje als ik trek heb)
L: 2 bruine pistoletjes beiden met Becel light en 1 met 20+ kaas en 1 met vleeswaren (of 1 pistoletje als ik die andere al op heb, dan komt er hier een fruit bij)
T: Fruit
D: Maaltijdsalade Ceasar van de AH en een bak(je) aarbeien (evt. met wat magere yoghurt)

Belsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 23:30

Nu vandaag in de winkel zag ik een kratje oesters, laat ik dat nu gegratineerd erg lekker vinden. Ik heb dus heel decadent 25 oesters opgegeten vandaag als avondeten met een klein beetje geraspte kaas
*schaam*

Rest van de dag was braaf

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 00:32

orri schreef:
Oh en mijn moeder woont in de buurt van Den Helder - Zuid station

Dan woont ze of in Nieuw-Den-Helder, of in de Schooten

Thanks voor de tips.

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 09:00

Vandaag wordt weer streng, moet mezelf even aanpakken.
Wel moeilijke dag, zeker met dit rotweer (regen, regen, regen) zit ik weer de hele dag binnen en dan is de verleiding grooot.

Planning;
O: schaaltje magere joghurt met cruesli
T: Grapefruit
L: 2 volkorenboterhammen (1 halvajam 1 cornedbeef)
T: Appel
A: Geen idee
T: Plakje ontbijtkoek

Tot nu toe voel ik me sterk, kreeg vanochtend na m'n werk van de baas een lekkere hamkaas croissant voor het ontbijt, maar heb 'm mee naar huis genomen en hij ligt naast me op tafel op iemand te wachten die hem wil hebben, want ik hoef m niet.

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 10:49

Pff wij hebben gewoon niks meer, straks maar boodschappen doen.

O: cruesli met magere melk...
T: cruesli met magere melk (heb niks anders)
L: cruesli met magere melk (als we nog geen boodschappen hebben gedaan)

Girley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 10:50

Nee hoor Ilse hier gaat het ook uber slecht. Gisteren avond lustte ik mijn avondeten totaal niet, heb een kleine pizza genomen en daarna twee twixen ook ben ik niet gaan fitnessen en rijles ging vanmorgen ook niet door.....Voel me erg slecht!!!

Mijn planning:
o: magere yoghurt met een kiwi en beetje cruesli
t: het is al laat
l: twee volkoren boterhammen met een eitje
t: meloen en handje noten
a: hollandse kippenboutenschotel

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 11:14

En ja hoor, gisteren alweer een aantal toastjes op.

Maar goed, vandaag dus 50-jaar-feestje van de moeder van mn vriendje. Good luck for myself

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 11:35

LOL, we gaan wel lekker met zn allen he?
Gisteravond heb ik me voor het eerst niet misselijk gevreten terwijl ik het in theorie van mezelf mocht Nja, waarschijnlijk is het nog belachelijk veel, maar voor mijn doen niet eigenlijk: 2 bakjes cruesli, paar patatjes, denk ongeveer 300 gram chocola en een cornetto.
Lekkeeer

Vandaag:
O: 2 boterhammen/cappuccino
T: - te laat opgestaan -
L: Salade
T: Fruit x 2
A: Weet dat er iets met rijst op het menu staat, maar daar ga ik niet aan beginnen gezien gisteravond

Ik wil echt actief gaan bewegen vandaag maar ik weet niet wat :/ sportgedoe is dicht, mijn skates passen niet meer, fietsen zonder doel vind ik stom, er is nog steeds niemand die zin heeft om saaie baantjes te trekken in het zwembad, voor hardlopen is mijn conditie te beroerd, mijn springtouw is weg, pony staat te herstellen van de fysio...euughh. Het enige wat ik kan bedenken is ver gaan wandelen met mijn hond maar dan vliegen de calorieeen er ook niet af. Naja, het is beter dan niets.
Ik denk dat ik het 7,5 km rondje maar ga doen

fourth

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 11:39

Ohja ohja + 845984 liter groene thee!

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 11:52

Jemig, vanochtend 2 spekkies op, gewoon zonder er bij na te denken.
Was even met mijn vader op de tennisbaan, en waren ze aan het opruimen van het feest gisterenavond. Stond dus een doos spekkies. Wordt er gevraagd; wil je een spekkie? Ja hoor. Dus ik twee spekkies op, en pas daarna dacht ik er aan dat ik op dieet ben en niks mag. Handig he.

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 13:36

Haha, dat heb ik ook wel eens Stop ik het in mijn mond en denk dan; oh ja....dat mocht eigenlijk niet

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 16:36

Mocca schreef:
Planning;
O: schaaltje magere joghurt met cruesli
T: Grapefruit
L: 1 wit broodje (cornedbeef), krentebol (hagelslag)
T: Stuk ontbijtkoek, wat aardbeitjes
A: Groentesoep en pannenkoeken
T: Snack-a-jack

Even aangepast.

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 17:28

Vandaag heb ik zondig dag

Tot nu toe alleen met wat dropjes en japanse mix gezondigt, maar heb vanavond nog een feestje... met drank en lekkere dingetjes.

Vandaag mag het

orri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 17:39

Lol Mijn dagplanning is voor vandaag:

O: 5 boterhammen volkoren, 15 gr dieet halvarine, 30 gr appelstroop, 45 gr rookvlees, 27 gr kipfilet, kiwi
T: Appel, 250 gr magere vruchten yoghurt
L: 5 boterhammen volkoren, 15 gr dieet halvarine, 45 gr appelstroop, 45 gr kipfilet, halve appel
T: 180 gr magere melk, banaan
A: 100 gr steak, 5 gr olijfolie, 200 gr snijbonen gek. , 250 gr aardappelen gek.
T: Appel

Zondag:

O: 5 volkoren boterhammen, 20 gr dieet halvarine, 30 gr jam (welness), 45 gr rookvlees, 20 gr kipfilet
T: Banaan, 250 gr magere vruchten yoghurt
L: 5 volkoren boterhammen, 20 gr dieet halvarine, 45 gr kipfilet, 27 gr kaas 20+, 20 gr honing, appel
T: Banaan
A: 110 gr kipfilet, 5 gr olijfolie, 200 gr rode bietjes, 175 gr gebakken aardappeltjes, kiwi
T: Peer