Ja ik heb dit kastje, zit idd kettingkje aan zodat je hem open kunt zetten. en met het pinnetje staat hij zoals op de foto en dat kan aan beide kanten.
Ja wazig hoor, mijn kasje heeft dus helemaal geen oogjes in de deurtjes bovenaan en geen pinnetje en kettingen bijgeleverd.
Zie op het plaatje op de doos nu ook dat er geen kettingen aanzitten, maar hij staat wel zo bedrieglijk open op die foto net als op de foto die ik plaatste. Alleen kan dat dus niet met deze
Voor ruilen zou ik naar Groningen moeten, dus dat is niet echt handig, bovendien hele ding al in elkaar gezet en folie verwijderd enzo... Toen kwam ik erachter dat die accessoires niet aanwezig zijn bij mijn kasje. Online zie ik ook alleen maar die versie zoals ik gedacht gekocht te hebben. *baal*
Kaygee
Geplaatst: 19-02-16 17:42
Ben je een ikea member? Want volgens mij kan je hem dan gewoon terug brengen ook al is die uit de verpakking. Volgens mij mag dat zelfs over een half jaar?
Tja je zul er wel wat voor over moeten hebben, maar zoals ik het lees heb je een product gekocht wat niet voldoet aan de omschrijving. En volgens mij zou je dan al recht moeten hebben om terug te brengen.
Nou, net gebeld. Voldoet inderdaad niet aan de omschrijving en zoals het in de winkel ook te zien was... Zou ik dan inderdaad terug moeten om te ruilen... Maar ja, ik kan niet elke week een dagje Groningen doen en het is geen heel duur kasje...
Ik ga dus zelf maar even iets verzinnen om die deurtjes open te kunnen zetten en verder krijg ik een bon thuisgestuurd waarmee ik gratis in het restaurant kan lunchen als ik weer bij IKEA kom, dus zo in ieder geval wel netjes opgelost... En tja, koop ik later alsnog denk ik nog een goede versie van het kasje...
Ik had zeker het maandagochtendmodelletje? Of een oud modelletje wat vervangen is door een betere versie met deurtjes die open kunnen?
Ik zal dit jaar het houden bij woeker munt en aardappelen, heb een buurtkat die steeds kakt in de tuin en eer de tuin klaar is is seizoen ook over. De aardappelen kan ik slijten aan ouders en mijn broer , de munt aan de konijnen
Al bij de action geweest? ? Heb mooie witte plastic plantenbakken kunnen scoren. Leek me handig voor aardappelen en wortels ofzo! Daarnaast hebben ze ook een leuke plastic kas! Foto van gemaakt: https://drive.google.com/file/d/0B8vHF6 ... cslist_api
Ik heb hem net ook gekocht bij de Action. En ook 2 kweekbakjes en kruidenpakketjes
Anoniem
Geplaatst: 22-02-16 21:31
Nivada ik ga kijken! , bakken is wel leuk
Hok 1 van de konijnen leeg , morgen hopelijk goed weer en dan andere deel de tegels eruit dan kan ik de rest van de poep kwijt. Ene deel van de tuin komen de bollen omhoog dus geen mest daar nu
Ik zat ook te twijfelen over dat action kasje! Heb zo'n soort al eens gehad, die was met de storm helemaal kaputo. Maar deze kan ik in mijn kas doen, voor de zaailingen.
Mijn uien zijn amper opgekomen, en van de prei maar 1 zaadje En heb geen zomerprei zaad meer
Ik ga hier ook nog eens een kweekbak maken. Hebben nog wat oude deuren liggen met grote ramen erin, die kan ik daar mooi voor gebruiken. Klein randje opmetselen, grond erin, deuren erop en dan kunnen we zaaien
Dat zag ik laatst op pinterest, zo'n kasje helemaal gemaakt van oude ramen en deuren Zag er nog hartstikke leuk uit ook! Helaas kan ik hier geen vaste kas neerzetten ivm vergunningen en landbouwgrond en blabla.. Maar ik ga binnenkort mijn nieuwe tunnelkas bestellen
Het kiemen gaat hard hier:
Ik heb ook wat mungbonen gekocht, voor taugé. Benieuwd wat dat wordt! Zou je die ook in ons klimaat kunnen laten doorgroeien en eigen mungbonen oogsten?