ik ben trots op mezelf ben net op de fiets ff snel eten wezen halen bij de supermarkt, oke is maar 5 min fietsen, maar toch.. normaal gesproken pak ik de auto
Een vriezer is onwijs handig ingrid!! Ik zou niet meer zonder kunnen denk ik. Ik vries altijd brood in en eten wat ik teveel heb klaargemaakt. Altijd handig als ik een avonddienst heb of als ik geen zin heb om te koken.....
Pivanti
Geplaatst: 19-01-10 21:05
Aniek, welkom terug
Nanka, bedankt voor de link
Ingrid, jemig zijn er wel heel veel ziek bij daar op je werk Wat fijn dat je een vriezer heb gekocht!
Wendy, gefeliciteerd!! En natuurlijk super dat je onder de 80 zit!
Sizz, Leuk dat je een geslaagde avond heb gehad
Sanne, fijn dat er iedergeval nog een reserve opdracht is
Mijn dag: O: havermout T: - L: 2 mais boterhammen filet american T: 2 mandarijnen en een appel T: 2 koekjes D: pizza T: ?
Vanmorgen geen tijd voor tussendoortje, was 10u thuis van t werk, toen snel naar stal, en toen was t 11.45 en had 12u rijles. Pizza, ook niet best, maar heb al heel lang geen friet of pizza op, en vond dat dat wel mocht na 9 dagen hard werken, had er echt trek in
Ik ben half kilo aangekomen, nu 74,5 Raar, want heb echt niet veel gesnoept oid deze week..
In dat kwartier heb ik me omgekleed en m'n lunch gegeten, want heb altijd 2 uur rijles, van 12 tot 14u en dus meestal pas half3 thuis Dus moest daarvoor wel lunchen
Ik ben vandaag ECHT begonnen! Ik doe de WW-methode. Heb me alleen vanmorgen niet kunnen wegen. Ga vanavond even de weegschaal zoeken...kan ik me morgenochtend wegen. IK zal me wel kapot schrikken.....ben ik bang.
Sizzy
Geplaatst: 20-01-10 09:57
Nette dag ingrid, pas wel op met zoveel krentenbollen. Zit redelijk veel kcal & suiker in