Angelique, druk, druk, druk geweest dus!
Nou mijn reis from hell.
We moesten met het OV, nou daar ben ik al niet heel erg fan van op het moment maargoed. Zaten heenweg uurtje in de trein voor 3 krijsende kinderen. Goed, ik vind kinderen super leuk, maar mijn gedult is op dit moment niet al te best. En ik had zo met vriendinnetje afgesproken, deze avond zorgen opzij en genieten. Nou ik deed mijn best, maar ondertussen zat ik me al iets te irriteren. Om 19:00 kwamen we aan op centraal en dan moesten we nog 10 minuutjes met de tram en zouden we dus ruim op tijd zijn. Dus hoppa wij tram 9 in, na een kwartiertje hadden we nog steeds niet onze halte voorbij zien komen. Nou even in het kort er werd ons dus verteld dat we in de verkeerde lijn 9 zaten. Zucht. Dus wij erui, naar de andere kant. Daar moesten we ruim 10 minuten wachten. Om 10 over half 8 kwam hij pas aanrijden. Maargoed we moesten nog een kwartier terug en dan alsnog 10 minuten. Maar de voorstelling begon 20 uur. Dus we zaten beiden een beetje gestressd in die tram, want er stond aangegeven dat als je te laat was, je het 1e deel niet meer in mocht. Uiteindelijk 10 minuten te laat, gelukkig werden we door aardige mensen van daar naar onze stoelen gebracht. Nou toen kwam de terugreis... Moesten eerst klein half uurtje wachten op de trein, mijn benen wilden niet meer, ik was hartstikke moe. Kwamen we in een trein te zitten, waarbij jongeren al behoorlijk wat drank & drugs in het spel waren geweest. Die gingen naar een feest; Dirty Dutch, zo waren er meerdere aangeschoten/ dronken die daar naartoe gingen. Heel fijn om daar 3 kwartier bij in de trein te zitten, NOT. Ze waren meega luidruchtig (zingen etc.), kwam taalgebruik uit wat je niet wilde horen. En waren flink aan het 'lallen.' Tot overmaat van ramp stonden we voor Utrecht een kwartier stil, waar hun uit moesten. Daardoor zouden ze hun aansluiting missen en dat konden ze niet echt waarderen en werd hun gedrag erger en erger. Nougoed, eindelijk van ze af. Namen we het laatste stuk de taxi, maar dat schoot in het begin ook niet op. De voorstelling was dus leuk, maar die reis alles behalve. Echt ernstig, wat mijn humeur kan daardoor dus (nog erger) vepest raken. Zucht.
Laatst bijgewerkt door SannevdM op 01-03-09 23:48, in het totaal 1 keer bewerkt