[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pivanti

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 22:32

Angelique, Pablo is altijd druk hoor. maar deze week was 't nog erger dan normaal en ook meer wegschieten enz dat doet hij normaal dan weer niet.
Voor die lessen kun je geloof ik gewoon een afspraak maken. Kan ook wel alleen, maar leek me leuker om met nog wat anderen te gaan. Kon in friesland maar ook ergens in de randstad.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 22:33

Even opgezocht. Dat is in Den Haag die andere stal waar 't kan.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 22:40

katia, ben blij dat er voor jou mogelijkheden zijn voor vergoeding. anders is het idd niet te doen allemaal!

hai patricia! heerlijk weekend in het opzicht van lekker eten of andere dingen? :+

noob is ook altijd ritselig hoor patricia. sommmige paarden hebben dat nou eenmaal. bij noob is het vaak wel om te buigen door het rijden heel onvoorspelbaar te maken; hem steeds 1 stap voor te zijn zeg maar.
In den Haag vind ik ook goed te doen, maar zou wel graag Noob meenemen dan. Dan kan ik alleen in het weekeinde en weet niet of dan ook die cursussen gegeven worden?

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 22:41

Wat voor cursussen zijn dat dan en waar, ben wel benieuwd. :)

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 22:44

Euhm, nja vrijdag en zaterdag niet echt goed gegeten.. Mede door werk dat ik geen tussendoortjes kon eten, maar ik doelde vooral op de gezelligheid :D !

En vandaag (ondanks dat ik super brak was :+ ) 3kwartier tot een uur gesquashed ;D

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 22:45

gezelligheid is altijd goed patricia!
waarom kan je op je werk geen tussendoortjes eten?

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 22:47

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 22:49

Ik heb geen idee angelique, zouden we even moeten mailen. Ik neem Pablo overigens niet mee, is niet mogelijk qua vervoer. Zou we ook even moeten vragen of t wel mogelijk is de een nog wel daarna les wil op z'n paard en de ander niet..

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 22:49

Maar dat is niet in Den Haag toch? :)

Pfff, ik moet echt aan de studie maar het lukt echt niet.
Belinda zweeft een beetje, toch Patries? :')

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 22:51

hahaha ja, heerlijk op een roze wolkje :')

En ik zweef met je mee :')

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 22:53

Ik heb gewoon soms medelijden me mezelf, echt erg. _O-

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 23:08

Belinda, de balingehof is in friesland maar die andere stal die genoemd wordt, waar dezelfde cursussen zijn is wel in Den Haag ;)

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 23:09

Sorry, daar heb ik overheen gekeken. :)
Dat ligt inderdaad aan de rand van Den Haag ja, dat klopt.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 23:12

den haag is ook goed hoor, dan kijken we wel of ik noob wel of niet mee neem.

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 23:18

Ik vind het er ook leuk uitzien en toevallig hadden we het er deze week op stal nog over om weer eens zitles bij ons te organiseren.

@angelique: ik geef cursussen Noors.
Zo te horen heb jij je weekend ook goed besteed ;)

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 23:28

noors? hoe kom je daar nou toch bij? is nou niet bepaald de meest gesproken taal ter wereld :+

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 23:34

Hoe kom je er weer van af :P Ik heb een tijdje in Noorwegen gewoond (2x, de eerste keer een high school year) en was toen verliefd op het land en de mensen. Toen ik terug kwam in Nederland koos ik een verkeerde studie, en ik ben toen vrij snel overgestapt naar Scandinavische Talen. Vandaar. Dat is trouwens ook geen goede studiekeuze, maar da's achteraf kletsen :P

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 23:35

maar hoe kom je er nou toe om een schooljaar in noorwegen te gaan zitten?
dat je kiest voor amerika, frankrijk, engeland kan ik nog plaatsen ivm de talen, maar NOORS?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 23:39

Ik zou denken omdat noorwegen gewoon een fijn land (alhoewel sommige stukken ook niet :P ) , zou daar liever zitten dan frankrijk of amerika.
We zijn in noorwegen ook voor mijn broer gaan zien, we waren er toch. Maar niveau stond achter tegenover hier (maritieme wetenschappen).
ga er elk jaar een maand naar toe dus ben bevooroordeeld

Doet me denken aan peppe's pizza grrr zou alleen daarvoor naar noorwegen rijden :=

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 23:42

Ik was er toen nog nooit geweest := maar voelde me toch wel aangetrokken tot de natuur en de cultuur. En het leek me ook wel leuk om een andere taal te leren, juist een taal die niet zoveel mensen konden. Amerika trok me niet aan, juist omdat best veel mensen dat deden. Ik had wel naar Canada of Nieuw-Zeeland gewild, maar Canada was behoorlijk duur en NZ was dat jaar niet mogelijk. En Scandinavie, vooral Noorwegen en IJsland, stonden ook wel bovenaan mijn lijstje. Ik voelde me er ook gelijk thuis, beter dan in Nederland eigenlijk. Dus emigratie zit er ooit vast wel in ;)

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 23:44

Zeg Katia, wil je me niet zo lekker maken!

Apart dat het niveau van maritieme wetenschappen lager lag dan hier, je zou juist verwachten dat dat wel ongeveer gelijk zou zijn, omdat ze zoveel met zee te maken hebben (wij ook, maar toch). Een vriendin van mij daar wou dat eerst ook gaan studeren, maar had niet genoeg punten om toe te worden gelaten.

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 23:46

Angelique, druk, druk, druk geweest dus!

Nou mijn reis from hell.
We moesten met het OV, nou daar ben ik al niet heel erg fan van op het moment maargoed. Zaten heenweg uurtje in de trein voor 3 krijsende kinderen. Goed, ik vind kinderen super leuk, maar mijn gedult is op dit moment niet al te best. En ik had zo met vriendinnetje afgesproken, deze avond zorgen opzij en genieten. Nou ik deed mijn best, maar ondertussen zat ik me al iets te irriteren. Om 19:00 kwamen we aan op centraal en dan moesten we nog 10 minuutjes met de tram en zouden we dus ruim op tijd zijn. Dus hoppa wij tram 9 in, na een kwartiertje hadden we nog steeds niet onze halte voorbij zien komen. Nou even in het kort er werd ons dus verteld dat we in de verkeerde lijn 9 zaten. Zucht. Dus wij erui, naar de andere kant. Daar moesten we ruim 10 minuten wachten. Om 10 over half 8 kwam hij pas aanrijden. Maargoed we moesten nog een kwartier terug en dan alsnog 10 minuten. Maar de voorstelling begon 20 uur. Dus we zaten beiden een beetje gestressd in die tram, want er stond aangegeven dat als je te laat was, je het 1e deel niet meer in mocht. Uiteindelijk 10 minuten te laat, gelukkig werden we door aardige mensen van daar naar onze stoelen gebracht. Nou toen kwam de terugreis... Moesten eerst klein half uurtje wachten op de trein, mijn benen wilden niet meer, ik was hartstikke moe. Kwamen we in een trein te zitten, waarbij jongeren al behoorlijk wat drank & drugs in het spel waren geweest. Die gingen naar een feest; Dirty Dutch, zo waren er meerdere aangeschoten/ dronken die daar naartoe gingen. Heel fijn om daar 3 kwartier bij in de trein te zitten, NOT. Ze waren meega luidruchtig (zingen etc.), kwam taalgebruik uit wat je niet wilde horen. En waren flink aan het 'lallen.' Tot overmaat van ramp stonden we voor Utrecht een kwartier stil, waar hun uit moesten. Daardoor zouden ze hun aansluiting missen en dat konden ze niet echt waarderen en werd hun gedrag erger en erger. Nougoed, eindelijk van ze af. Namen we het laatste stuk de taxi, maar dat schoot in het begin ook niet op. De voorstelling was dus leuk, maar die reis alles behalve. Echt ernstig, wat mijn humeur kan daardoor dus (nog erger) vepest raken. Zucht.
Laatst bijgewerkt door SannevdM op 01-03-09 23:48, in het totaal 1 keer bewerkt

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 23:47

:o :o steekt heel voorzichtig haar hoofd weer om het hoekje :o :o

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 23:47

zou ook zeker nog wel naar scandinavie willen; idd voor de ongerepte natuur.
kan me voorstellen dat je niet de massa wilt volgen trouwens.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 23:48

Ijsland wil ik ook eens naartoe, ben er echt over aan het denken om er met de smart naartoe te rijden. Onze camper is een hele grote dus de overzet is onbetaalbaar.

krijg het er weer helemaal warm van: sfeerfotos
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding