Jummie. Ik maak het voorgerecht, dat wordt een garnalencocktail met meloen. Het hoofdgerecht is sowieso kalkoen en de bijgerechten maakt m'n broer, dus dat weet ik niet. Toetje is aardbeienmascarpone. Doei dieet.
Oei, klinkt goed Saskiaatje 2e kerstdag eten we bij mijn ouders. Het wordt een soort hapjesmaaltijd. Vond mn moeder wel zo handig, en ik kan haar geen ongelijk geven. Kan ze ook gezellig bij het bezoek zitten ipv in de keuken staan, en is ook wat makkelijker met mn kleine neefje en de hond enzo.
Wij gaan ook gourmetten met vrienden, voor mij wel ietwat aangepast met mager vlees etc. En Zondag gaan we lekker uit eten... Ik denk dat het hoofdgerecht iets van hertenbiefstuk word..
Jellie
Geplaatst: 24-12-10 22:41
Krieltjes, met zalm en roomkaas gevulde kipfilet en appelmoes
ook wij gaan gourmetten hier thuis en tussen de middag eigen gemaakte groentensoep met stokbrood. Morgen gaan we naar mijn opa en oma en die maken een kerstmenu, dus dat is nog een verrassing
Een bij elkaar geraapt zootje: roerbakgroenten die over zijn van het gourmetten, kipkluifjes uit de oven die we als snack bedacht hadden, maar niet opgegeten omdat we al zoveel hadden gegeten met kerst, en rosti
Gisteren heerlijk uit eten geweest.. Het was echt heerlijk!
Vooraf: Wrap met zalm en roomkaas Soep: Pomedori tomatensoep met room en bieslook Hoofd: Diverse bereidingen van Fries Ree, oa biefstukje/stoofpotje en gewoon in plakjes) met aardappelpuree en jus van oliebol Na: Huisgemaakte chocoladetaart met vanillesaus en een lekkere kop kruidenthee..
Vandaag een boterham met een hamburger die nog over was van de gourmet Zaterdag..