Slecht nieuws vanuit hier. Heb gister hele dag op spoedeisende hulp gelegen met nierklachten (heftige pijnen). Veel onderzoeken, niks uitgekomen. Moest terugkomen wanneer de pijn erger werd: wat nu dus is Ik hou jullie op de hoogte
Gefeliciteerd Sanne!!! Tante zijn is echt superleuk
Les was erg fijn! Beetje zelfde idee als evert de jong (jij kende evert ook toch ba?)
Ben vanmorgen wel wakker geworden met ontzettende keelpijn voel me niet helemaal top.
Pivanti
Geplaatst: 01-03-09 17:39
Ingrid, fijn dat 't goed gaat! Leuk zeg Barcelona!
Petulan, wat naar zeg! Had je al eerder weleens last van je nieren? of was dit heel plotseling? Sterkte! Hopen dat ze snel vinden wat t is!
Leuk dat de les fijn ging Susan bahh keelpijn! veel dropshot drinken
Trouwens die knol presteerde het gisteren in de les, om het ringetje van de martingaal in z'n mond te nemen en toen zat die vast aan z'n tand... toen steigeren... maar hij bleef er aardig rustig onder, en toen die stopte met steigeren kon ik er snel af en toevallig schoot weer los toen.. . levensgevaarlijk!
Nu moest ik een martingaal kopen met zo'n dicht stuk. Maar ik heb die dingen even bekeken, maar wordt je dan niet erg belemmerd in het sturen of eventueel omtrekken? Omdat door die dichte driehoek kan die martingaal minder ver uit elkaar...? snappen jullie wat ik bedoel?
Pivanti, nee Madeira doet 't wel goed, maar ik weer is niet. Ben toch wel bang geworden nu ik net heb gereden heb ik ontdekt. Durf niet meer linksom te galoperen.. Alleen voltes.. Maar ik zit er sowieso een beetje doorheen, dus dan is alles wat erger dan dat het in werkelijkheid zou zijn snap je?
Hoi, grote hoofdpijn, kruip zo weer mijn bed in, kwam nog even mail checken en nog een post nalaten. doei owja, ik ben vaak 'on' maar bokt staat als startpagina, en iedereen gebruikt de pc .
Vanmiddag best lekker kunnen rijden . Zelf heb ik alleen maar gestapt om het vertrouwen weer te krijgen, en het ging best aardig goed Deze week eerst zorgen dat ik mijn auto-theorie ga halen, en daarna ga ik haar weer steeds meer oppakken met rijden
Ik ben wel moe nu, gister van kwart voor 7 's ochtends tot 1 uur 's nachts aan een stuk door.. pff dat was wel een lange dag..ga dus vanavond ook vroeg naar bed lekker slapen
Ik zet nog even mijn planning voor morgen hier neer, en dan ben ik de rest van de avond knock out
Ontbijt: 1 volkoren boterham met halvarine en jam, kopje thee met beetje suiker. Tussendoor: 1 of 2 kopjes koffie, met een stuk fruit. Lunch: 2 of 3 volkoren boterhammen met halvarine, beleg en een glas melk. Tussendoor: Kopje thee of koffie, met een stuk fruit. ??? Avondeten: ?? Tussendoor: 1 of 2 glaasjes light drinken, en misschien een koekje.
Beweging: Euh, zeer weinig, moet morgen echt gaan leren voor auto-theorie .
Sizzy
Geplaatst: 01-03-09 21:05
He bah Pivanti, dat klinkt idd heel eng met die martingaal!! Fijn dat het goed is gekomen iig
Heb een goede dag gehad vandaag.Moet ook wel want ik moet echt weer wat strenger voor mezelf zijn.
Mijn dag van vandaag: t: banaan bew: half uurtje hardlopen o: bak yoghurt met allbran + twee manderijnen l: 2 boterhammen met kaas en komkommer bew: 15 km fietsen t: ontbijtkoek met een beetje boter l: rundvleessoep met balletjes, 2 kadetjes, 1 met kaas 1 met ham aangevuld met veel sla, komkommer en tomaat en een beetje peper als toetjes een yoghurtje t: sinaasappel
en de dag van morgen wordt: o: bak yoghurt met albrann t: boterham met vruchtenhagel t: sinaasappel l: 3 boterhammen, 2 met sandwichspread, 1 met vruchtenhagel, 1 cup al soep (denk ik) t: appel d: aardappels, verse sperziebonen en een klein gehaktballetje (half om half) t: kopje koffie met ontbijtkoek bij paps en mams
monica, geen ruzie met hans gehad hoor. hij moest gewoon uit bed komen maar wilde niet omdat ie nog moe was, maar we hadden een afspraak bij mams. buikspieroefeningen doe ik altijd op de sportschool. 4x per week een kwartier (einde van de les). ik doe verschillende oefeningen; google eens want er staan er genoeg. let er wel op dat je naar het plafond blijft kijken, dan kan je niet onbewust aan je nekspieren trekken namelijk.
suus, wat ontzettend ka-lote van je scooter zeg! had je hem niet verzekerd? denk van niet, gezien je reactie over 'geen centen nu'. balen! fijn dat je les bij d.de w. top was! hij hanteerd idd hetzelfde systeem als evert. fijn dat het dus op je reguliere lessen aansloot, want omschakelen van rijstijl vind ik altijd erg lastig als het maar om 1 enkele les gaat. les je eigenlijk nog wel bij evert nu hij verhuist is?
paulien, spierpijn is heel logisch na zo'n val. een ibuprofennetje wil nog wel eens helpen. past het hoofdstel en is het nog gelukt met die witte teugels die je voor je stalgenootje zocht?
ingrid, top dat je een leuke dag met niels hebt gehad! heb je nog wat geshopt in utrecht? jammer dat ie voor 's avonds afbelde... voor je vriendinnetje idd een leuk pakketje samenstellen dan maar. stroopwafels, biscuitjes, beschuitjes, hagelslag, pindakaas en drop. iig dingen die lekker lang houdbaar zijn!
sanne, welke boekenkast heb je gekocht bij de ikea? ik ga van de week de 25-vaks expedit kopen voor op zolder!
wendy, ben je naar die sportschool geweest zoals ik dacht? Orange health city? hoe is die sauna daar? welke faciliteiten heeft de sauna?
maimai (karin toch?) wat doe je ook al weer voor werk?
oeh imre! kwarktaart is lekkuhr! goed dat je dan idd de rest van de lekkere dingen laat staan. beetje compenseren maar. ik heb trouwens wel eens kwarktaart gemaakt zonder de slagroom en ook dat gaat prima. scheelt heel wat kalorietjes!
ellen, fijn dat die hengstenshow idd gaaf was! is je schoonzusje instructrice?
sannevdm: GEFELICITEERD! dacht al bijna dat je zelf zwanger was maar die reis van hell wil ik natuurlijk wel horen!
hai patricia! klinkt goed die lessen. zou ik ook wel willen, dus als je nog mensen zoekt... jij geeft aan dat pablo druk is, maar volgens mij zijn meer paarden dat nu. noob is ook erg ritselig; zouden ze het voorjaar in de bol hebben? wel knap dat pablo de ringen van de martingaal te pakken krijgt. ik heb een dichte martingaal en dat bevalt prima. ik heb niet het idee dat hij of ik ergens in belemmerd worden. met de studie gaat het goed, lief dat je er naar vraagt. het is hard werken en heb mijn 2e module voldoende afgerond. ben nu gestart met module 3 en heb vandaag weer de halve dag zitten lezen.
petulan; wat een gedoe met je nieren meis! wat voor onderzoeken hebben ze allemaal al gedaan?
katia, suus zit al heeeeeel lang in het topic en komt hier niet meer of af te vallen maar juist om op gewicht te blijven. zo zijn er wel meer hier (Eva, ik)
ja, een leuke titel: eh.... voorjaar in de bol, de buikjes niet zo vol? door rustig en gezond, verdwijnt die dikke kont?
ik een druk weekend gehad; vrijdagavond naar Plien en Bianca geweest, erg leuk! en gisteren was een ren-je-rot dag. Huis uitgebreid schoongemaakt, want daar was flink de klad in gekomen. tussendoor hans geholpen met klussen bij mams, want dat zat niet mee. hij moest de afzuigkap nog ophangen, maar dat ding zat zo onlogisch in elkaar dat hij een hele nieuwe kap ervan heeft gebouwd. hij kreeg het net niet af gisteren, dus heeft hij het vandaag afgemaakt. na het klussen met mijn moeder extra plinten gaan halen. geen plinten, want die waren niet op voorraad, maar wel een uberschattig stoeltje voor maar 35 euro gescoord! helemaal leuk voor op zolder. nu die ikeakast er nog bij en de zolder komt ook eindelijk af na 5 jaar... ook wilde mijn moeder nog een tv-meubeltje voor in haar slaapkamer en dat lukte ook! kregen het showroommodel, want dat was de allerlaatste en bij het inladen in de auto viel de bovenste glasplaat eraf... in 10.000 stukjes! gauw naar binnen gelopen. de boel aangeveegt en een nieuwe plaat besteld. de winkel neemt de kosten voor haar rekening, want zij hadden niet aangegeven dat de plaat met zuignappen vast zat... hierna gauw boodschappen want mijn zwager en schoonzus kwamen eten. het was echt rennen, maar het is gelukt! vandaag de hele ochtend gestudeerd, daarna weer het eea in huis gedaan waar ik gisteren niet aan toegekomen was en daarna naar noob. Lekker gereden, totdat er een stel motorrijders voorbij kwam (100 m. verder) die het leuk vonden om flink te gassen en meerdere keren langs te scheuren. paard over de zeik en niet meer rustig te krijgen... balen! thuis lekker gedouched en een tukkie gedaan hans had ook nog de ramen gezeemd buiten en de voortuin weer netjes gemaakt. van de week ga ik lekker veel viooltjes kopen en in de tuin zetten. het is nu zo'n dooie boel! vanaf morgen plaats ik weer dagen, want mijn weekend was echt slecht...
wow, zeker druk weekend gehad Angelique! Morgen dus bijkomen van je weekend
Het was overigens niet Niels die afbelde voor zaterdagavond maar andere vriend waar ik mee afgesproken had Niels gaat volgend weekend weekendje weg met de camper, maar ik kan niet mee ivm al andere plannen zaterdag en een afspraak op school maandag, maar gaan waars dan vrijdagavond nog even naar de film samen, zodat we elkaar iig nog even zien ipv 2 weken helemaal niet Geeft wel even lekker gevoel, dat hij zowaar ook wat moeite doet
idd bijkomen van het weekend op mijn werk haha! soms is het gewoon zo druk en ren ik me rot. kan ik ook niet doen, maar dan is mijn huis niet schoon en van een niet-schoon huis raak ik gestressed.... afwijking!
belinda, met knorretje gaat het erg goed. gisteren kwam mijn schoonzusje langs en die heeft al jaren konijnen. in de zomer gaan die van ons daar altijd heen gedurende onze vakantie. zij vond knorretje erg bijgetrokken en er goed uit zien!
katia, idd eens vragen wat bij jou de mogelijkheden zijn. hoe zit het bij jou met vergoedingen enzo? cosmetische chirurgie wordt tenslotte vaker niet dan wel vergoed.
oh, sorry ingrid! verkeerd begrepen van de zaterdagavond. volgens mij doet niels flink zijn best voor je momenteel. genieten!