Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
steffie4ever schreef:maar dat is dan de pindakaas zonder de stukjes noot er in en die zijn t lekkerst![]()
maar goed ik weet idd dat ik moet volhouden maar ik vind t echt onwijs moeilijk helemaal niet snoepen lukt egt nog n iet maar het is al zeker de helft minder het is nu denk ik net 1 koekje/dropje oid, tgaat de goede kant op!
Sizzy schreef:
Mijn dagplanning vandaag trouwens:
O: magere yoghurt met fruit'n fibre
T: mandarijn
L: Beetje sla met cherrytomaatjes en tonijn, het smaakte me niet echt.
T: evergreen
D: vegetarische lasagna
T: mango
Mocca schreef:Als je geen honger hebt lijkt het me niet zo vreselijk voor een dagje...gewoon goed naar je lijf luisteren.
Of vriendinnen die een pakje sultana's en 2 plakken ontbijtkoek eten (en dat in de 1e pauze he, in de tweede pauze komen er dan nog 4 boterhammen tevoorschijn). Ik wou dat ik dat kon eten, maar dan zou ik echt kilo's aankomen, weet ik uit ervaring. Niet eerlijk als je iedereen dat ziet wegwerken. 

ik snap wat je bedoelt
doe het alleen niet. Maar ben onwijze snoepkont, kan echt blijven eten! (normaal gesproken).

(zijn btw maar 81 kcal dus redelijk tussendoortje)

Mocca schreef:Toch even volhouden, je lijf moet even afkicken van de suiker.
Pindakaas is niet héél erg slecht, omdat het goede vetten bevat, maar niet erg mager. Je hebt sinds kort ook lightpindakaas, van calve, met minder vet, die heb ik ook.
Haalt de goede vetten eruit om dat op te vullen met slechte koolhydrsaten
En in calorie scheelt het nauwelijks wat. Een erg leuk marketing grapje
VanillaQueen schreef:Pindakaas is gewoon heilig, ik kan er zo van genieten om uit zo'n pot te lepelen![]()
. 

Ziolette schreef:A: Spinazie, aardappels, rundervinkje en tomaat/komkommer salade
, haal net het pak rundervinken uit de koelkast om degene die ik niet nodig heb in te vriezen. Zijn ze houdbaar tot de dag waarop ik ze gekocht heb (woensdag), grrrr en ze waren niet eens afgeprijsd. Je kan ook echt geen vlees meer meenemen zonder op de datum te letten hier in NL
. 
)Ziolette schreef:VanillaQueen schreef:Pindakaas is gewoon heilig, ik kan er zo van genieten om uit zo'n pot te lepelen![]()
Ben ik iig niet de enige met die tik.
maar durfde het niet te vetellen
Elke avond smeer ik mijn vriend zijn broodjes en die wil er ook altid pindakaas op en ik kan het meestal echt niet laten 

)