Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
phormicola schreef:O: 200gr aardbeien, 1 Weetabix, 228gr sojavla chocola
B: half uurtje fietsen, beetje shoppen
T: 1 kleine tortilla, 1 banaan, 25gr amandelpasta
B: Killer Abs, dag 13
L: 100gr tofu kip, 300gr broccoli, 30gr ui, 200gr aubergine, 70gr tomatenpuree
T: 72gr Roggebrood met spelt, 20gr chocopasta met rijstmelk
A: 2 Oberlander boterhammen, 100gr sperziebonen, 180gr aubergine, 100gr spinazie, 100gr ui, 150gr champignons, 100gr gestoomde tempeh, 20ml truffelolie, 30gr linzenpuree, 20gr ajvar, 30gr vegan kaas
2057kcal
phormicola schreef:Het is koud, het regent, ik begin verkouden te worden, ik vind mezelf onwijs zielig, dus ik ga een SAK-dag houden (Schijt Aan Kcal) Eerst even m'n keukenkastjes uitmesten en daarna ga ik lekker appeltaart bakken. Ik had gisteren de voorraadkast opnieuw ingedeelt en ik ben er achter gekomen dat ik voor de rest van m'n leven geen houdbare/gedroogde producten hoef te kopen. Wij zouden 4 hongerwinters kunnen overleven
MarJon schreef:O: 160 ml melk, 35 gram Havermout.
T: 2 beschuitjes (10 gr p/s) met sandwichspread.
B: 40 minuten fietsen.
L: 50 gram meergranenbrood met 10 gram jong belegen kaas.
B: 40 minuten fietsen.
T: Sinaasappel, 150 ml limonade.
A: 2 grote pannenkoeken van 160 gram, 1 met appelstroop & poedersuiker (15 gram beide) en 1 met alleen poedersuiker (15 gram)
B: Shaun T Hip Hop Abs; Fat Burning Cardio.
T: 150 ml magere yoghurt, 150 ml vanille vla en een sinaasappel.
phormicola schreef:Het is koud, het regent, ik begin verkouden te worden, ik vind mezelf onwijs zielig, dus ik ga een SAK-dag houden (Schijt Aan Kcal) Eerst even m'n keukenkastjes uitmesten en daarna ga ik lekker appeltaart bakken. Ik had gisteren de voorraadkast opnieuw ingedeelt en ik ben er achter gekomen dat ik voor de rest van m'n leven geen houdbare/gedroogde producten hoef te kopen. Wij zouden 4 hongerwinters kunnen overleven
MarJon schreef:Niet al tevreden met het avondeten, maar ik kom zo wel aan mijn kcal. Zit nu op het randje van mijn BMR inactief (dus puur) en twijfel of ik er nog wat aan bij ga voegen of niet. Voor nu maar even kijken of ik dit wel allemaal weg ga krijgen haha.