Spetterlover, leuk dat je gaat oppassen. Ben benieuwd hoe de kennismaking gaat morgen!
Flevogirl, wat fijn dat het nu goed gaat met je bandje! Wat een lieverd die Diezel!
Madurodam ging niet door helaas... Simone had een iets minder dagje. Tenminste zo begon t s´morgens, later ging t wel goed. En tjaa dat risico kunnen we dan niet nemen. Want het is toch een hele verre reis. Ze heeft namelijk zware epilepsie..
Wel heel sneu ook voor haar zus, want ze had zich er zo op verheugd, want sesamstraat was er ook namelijk (daar gingen we voornamelijk voor) Maar uiteindelijk zijn we met de bus naar de bioscoop gegaan. We wilde naar Kung fu panda, maar de lift bleek kapot dus konden niet bij die zaal komen dus moesten we maar naar Wall-e Vond die film erg tegen vallen, viel bijna in slaap
Maar goed, had Simone toch nog een uitstapje.
Moet zeggen dat ik deze twee dagen wel merk dat ik met die werk wel collega's mis. Heb deze twee dagen namelijk samen met diegene die er mee stopt dus, gewerkt en dat was wel gezellig. Normaal ben ik altijd alleen. En ook met m'n andere oppassen.
Misschien toch maar stoppen met gewoon oppassen... en voor die 2 dagen wat anders zoeken.. Het is alleen zo lastig om iets te vinden denk ik, omdat ik geen opleiding heb voor 't werk. Zou graag iets met verstandelijk gehandicapten doen, weekend opvang ofzo...maar denk dat zoiets erg moeilijk wordt om te vinden.
M'n dagje
O: fruitshake (banaan, aardbeien, beetje multivitaminesap erdoor) en 1 vk boterham kipkerrie
T: appel
L: 3 boterhammen kipkerrie
T: liga en paar snoepjes
D: aardappelkroketjes uit de oven en bamischijf (in de pan) en komkommer
T: ?
Niet heel erg gezond, maar was 19u thuis dus echt geen zin om te koken meer.. en had nog niets gezonds in de vriezer. Gister de nasi al op. En verder moet ik nog een voorraadje maken
(heb de vriezer net een week namelijk)