Vandaar dat ik vanaf morgen dus gewoon weer een planning maak en me daar aan hou. Pfffff, morgen naar de advocaat
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Vandaar dat ik vanaf morgen dus gewoon weer een planning maak en me daar aan hou. Pfffff, morgen naar de advocaat
Sprak gister nog stiekem even op msn met 'm. Ik had gezegd dat we beter even geen contact konden hebben, maar toen ie offline zou heb ik meteen al gezegd dat ik het echt niet kon volhouden om hem de hele week niet te smsen, dus dat we wel een paar smsjes konden sturen
Toen ik zei dat ik 'm mistte, mistte hij mij ook
Wat moet ik nou met zo'n vent 

Ik voel een chago bui opkomen, terwijl dat helemaal niet nodig is....
Stuurt ie me net een smsje dat ie nu eindelijk officieel de sleutels heeft. Ik had al een boze bui, en bedankt. Dick!

benangelique schreef:is er echt storm op komst? zo de website van het knmi maar eens bekijken. zo bizer hoe onze kinderen daar op reageren.
ik werk in het speciaal onderwijs. ik sta voor de klas als leerkracht en begeleid leerlingen van 13 tot 20 jaar. het is cluster 3, dus moeilijk lerend, maar de laatste jaren krijgen we steeds meer leerlingen met én een laag iq (onder de 60) én flinke gedragsproblematieken.
Midasje schreef:Heb zo'n honger kan wel een heel paard op
Hopen dat ik me daar wat aan mn dieet kan houden...
Mocca schreef:Oeh maar drie uurtjes!
Arme jij.
Vandaag:
O: 2 bruine boterhammetjes met vruchtenhagel, plak ontbijtkoek
T: reep ontbijtkoek
L: 1 bruine boterham (gekookte worst), kapje met pindakaas
T: stuk speculaas, magere yoghurt
A: slavink, sperziebonen en aardappels
T: sinaasappel
Beweging: uur fietsen, paardrijden.