Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzy schreef:Maak dan ook geen planningen van rond de 1400 Annetje, maar rond de 1600/1800waarschijnlijk is het gewoon te weinig voor je.
Mijn dagplanning:
O: magere yoghurt met allbran plus en d'light jam
t: halve komkommer, pruim
t: halve eierkoek
L: 2 cracottes met linesse en een tomaat, kopje broccolisoep en wat rauwkost
t: cup a soup helder
t: snack-a-jack chocolate
t: pruim
t: 2 cracottes met linesse en komkommer
D: ?
Bew: stage, hardlopen vanavond
Tha_Niekje schreef:Ik meld me ook even weer, heb het de laatste weken ontzettend druk en laatste week is het lijnen een beetje ontschoten (pasen, veulentje geboren etc.). Nu zit dus voor 2 week bij kennissen in Duitsland... Probeer wel weer zoveel mogelijk op te letten wat ik eet, maar kan hier natuurlijk ook moeilijk zeggen; zou je dat en dat in huis willen halen ipv dat, is namelijk gezonder
Maar behalve de twee paarden die ik momenteel rijdt, mag ik deze twee week ook nog een ander paardje er even bij pakken... dus wel weer extra beweging...
Verder zit ik nu elke dag min. 2 uur in de auto, dagen dat ik naar stal ga bijna 4 uurdus niet heel veel tijd om nog extra te sporten tussendoor...
Wanneer ik weer in NL ben, pak ik alles weer helemaal op met lijnen. M'n figuurtje ziet er al beter uit dan voor ik begon, dus dat wil ik ook zo houden!!Nu ga ik nog even 1,5 week druk zijn enzo en daarna krijgen jullie weer m'n volledige aandacht
![]()
En Astrid, mocht ik je niet meer spreken; heel veel plezier!!!