Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NeverGiveUp schreef:Puissance schreef:Toevallig heb ik een pak vanille sojamelk open in de koelkast!
Ik had er nooit van gehoord, zag het opeens staan bij de appie.
Was eigenlijk op zoek naar amandelmelk als vervanging voor koeienmelk aangezien dat niet zo goed schijnt te zijn.
Vind het echt héérlijkEn beter dan melk neem ik aan.
Plien91 schreef:10.30: Nectarine
11.30: 2 kampioentjes met sojaboter/hagelslag, glas karnemelk
B: 5,5km hardlopen
Planning:
T: Magere kwark methoning en lijnzaaddadels, paar hapjes baked oats
A: Risotto uit de oven (met spekjes, prei, erwtjes en een glas witte wijn) De risotto mislukte helaas volledig, ik heb de rijst of te kort of te lang aangebakken, geen idee. Het was na 45min in de oven nog keihard. De groentjes heb ik er een beetje tussenuit gevist. En nog een patatje mayo+milkshake bij de grote gele M gehaald. Ik at er nog een kom broccolisoep met een paar stukjes gebakken meergranenbrood bij.
T: Halve galiameloen ('t is maar een kleintje)
_Lois_ schreef:Beetje raar dagje maarja
O: 2 vk boterhammen hagelslag, glas fruitontbijt
B: halfuur fietsen
T: stukje slagroom taart, chocolade pepernoten, chocolade cake, ijsthee
B: 2,5 (?) uur Just Dance op de Wii
B: halfuur fietsen
A: sla met olijfolie, komkommer, pijnboompitten en een gekookt ei + een paar stokbroodjes met kruidenboter
t: cappuccino
B: Jillian Michaels 30DS level2 + lean legs workout
Bhriseis schreef:O: 100 g haver, 200 ml havermelk, water, lijnzaad; glas 100 ml havermelk
B: 10 min fietsen, 4 uur werken, 10 minuten fietsen
L: Anderhalve paprika met 90 g bonen, tomaat, kruiden, schep zilvervliesrijst; punt suikervrije appel-speltcake; hand notengranola![]()
B: Paarden verzorgen
B: Vriend helpen verhuizen
T:3 kleine groene pruimpjes, 1 nectarine, schaaltje ananas
A: Blijven eten bij Russische vriend: bord met Russische 'kwark', gemaakt van scheutje melk, halve bol harde kaas? en yoghurt; mok kefir, 3 harde, niet echt zoete koekjes; 2 x koffie verkeerd
B: Paarden verzorgen
B: /
T: /
Sonja_vR schreef:zal ook weer eens een lijstje posten, wel een slecht lijstje, maar het is trainingsdag op zondag en dan wil het nog wel eens anders
vanmorgen twee bagels met kaas , tomaat en komkommer
vanmiddag een broodje frikadel,
vanavond roti (wel zelfmaak en vegetarisch)
twee blikjes cola light op, wat bakken koffie en net een glas amandelmelk.