Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
benangelique schreef:beterschap noor!
sanne, wat is je nieuwtje nou?
ik geen borstverkleining gehad; zit wel heel erg na te denken over de inwendige bh, maar om nou in een gezond lichaam te snijden...
hoe is het vandaag met de spieren imre?
gisterenavond was laat (2 uur op bed) en plien en bianca waren briljant!
hans en ik zouden nu de laatste dingen klusseen bij mij moeder; maar die is met geen mogelijkheid wakker te krijgen

net voor 200 euri laten maken auw auw...

ik ben zo benieuwd naar je nieuws! 

) en dan staat straks ook nog vriend op de stoep!
Maar t broertje van m´n vriend ging toevallig vandaag ook naar de ikea, en hij kon de kast wel mee nemen
De kast staat nu... ben er super blij mee... heb het lekker gezellig gemaakt in huis met bloemetjes enzo...
na 2 ibuprofennetjes en nog een half uurtje slapen is dat gelukkig weg getrokken en hebben we lekker boodschapjes enzo gedaan...
, verse smoothie aardbei, banaan

Vandaag yoga gedaan ENNN naar de sauna geweest met m'n nicht in Alphen ad Rijn!
Ik en al mijn onzekerheid, maar heb het gewoon gedaan
Ik durfde écht niet
Durf al amper in bikini
Dus was echt grooooote stap voor mezelf en mn zelfvertrouwen om dit nu te doen
Dus wen trots
En fietsen is idd gezond, maar kost me gewoon veel meer tijd. Maar goed, het is niet anders en zal maar moeten de komende tijd.
(had ik nog cadeau gekregen voor m'n verjaardag van m'n ouders) 

en een paar kleine andere dingen. Moet alleen nog schroeven kopen voor die plank, want die zaten er niet bij natuurlijk
Had gehoopt dat vandaag te doen, maar had geen tijd meer.

Daarom verder niets gesnoept van al het lekkers, alleen een handje pringles genomen. Als avondeten maar een kippensoepje gemaakt. Had na die taart natuurlijk geen honger meer. 
SaNNeS88 schreef:Qua eten:
O: volkoren beschuitje hagelslag, kop thee (meer kreeg ik niet weg, was niet helemaal lekker te pas)
T: klein puntje appelkruimeltaart, verse smoothie aardbei, banaan
L: 2 witte bolletjes, 1x boterhamworst, 1x kaas
T: plakje cake
A: krieltjes, boontjes, magere beefburger:9
T: eierkoekje (een heel kleintje), 2 speculaasjes, 2 toastjes met kipsalade
M´n dag is niet zo netjes, met name de tussendoortjes... maar we zijn bij schoonouders en oma op de koffie geweest
zin in!!!! Heb Gadget z'n staart en benen gisteren al gewassen en heb hem een nachtje op stal gehouden. Spullen zijn ook allemaal al schoon gemaakt, zo alleen nog even invlechten