Vriendin en ik wilden naar bios, maar draaiden totaal geen leuke films

Dus toen maar wokken.
Ach, beter vlees, vis en groente eten dan een zak Malthesers en een bak Ben& Jerry's onder de film, toch

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maethoriel schreef:Ik ga (proberen) vooral veel vis en groente te nemen.
Al denk ik dat ik als ik eenmaal daar ben, ik gewoon neem waar ik trek in heb. Je gaat niet uit eten om te laten staan wat je lekker vind, toch
Bovendien ook deze week heel netjes geweest, écht niets gesnoept, op tic-tacjes na, maar das maar 2cal per stuk
Morgen even afwachten wat ze me op die reünie voorschotelen, ze hebben het over koud buffet dus misschien kan ik gewoon wat broodjes nemen en dan valt het allemaal wel mee
Gemma schreef:Joah als je het een beetje zorgvuldig doet wel hoor, soms blijft er eens een enkel haartje zitten maar als je die per ongelijk tegenkomt dan trek je die gewoon met een pincet eruit
ladyjoy schreef:Gemma schreef:Joah als je het een beetje zorgvuldig doet wel hoor, soms blijft er eens een enkel haartje zitten maar als je die per ongelijk tegenkomt dan trek je die gewoon met een pincet eruit
Epileren werkt bij mij (HELAAS) niet, harsen ook niet. Ik heb een snelle haargroei (valt wel mee als ik scheer, 2x in de week in de zomer is genoeg maar als ik epileer/hars is het bijna evensnel) en als ik epileer is het binnen een week terug. Nou, daar doe ik het niet voor.
ladyjoy schreef:Wie kan zijn verbruikte kcal nog zien op valtaf?
Ik kan van elke activiteit de kcal zien maar niet het geheel. Moet je het nu zelf optellen?
Myra schreef:Gisteren heb ik zelf de 20 km gerend (145 min) en dat ging echt lekker! Aan 1 stuk door gedaan. Ook 2000 kcal binnengekregen. Zit nu elke dag op de 1800 kcal ongeveer. Soms nog eens op 1600/1700 maar dat is als ik niet zo veel beweeg etc.