Ik plan altijd wel voor een nieuw tuinseizoen maar dat is meer een grove leidraad. Het loopt altijd anders.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Malenka schreef:Ik bedacht me net iets. Wat zouden jullie er van vinden om hier bij mij in Almere een meeting te houden? Ergens in mei bijvoorbeeld? We zouden dan het overschot aan zaailingen met elkaar kunnen ruilen en een picknick lunch doen met zelf meegebrachte producten (uit de tuin). Ik kan hier een rondleiding geven, maar we zouden bij interesse ook een paar adressen in onze wijk af kunnen gaan voor een rondleiding door verschillende vormen van stadslandbouw.
Ik plan altijd wel voor een nieuw tuinseizoen maar dat is meer een grove leidraad. Het loopt altijd anders.

moet dat echt tegen die tijd even zien. Dorine92 schreef:Misschien juni dan?
Of pas korter van tevoren inplannen zodat iedereen beter weet wat de plannen zijn
Helaas gebeurt dat wel eens. Ik had het ook met een bepaalde soort die ik van een kweker gekocht heb. Al het andere ging goed maar die kwijnde opeens weg. Geen idee waar het dan aan ligt. Ik heb toen wel een paar takjes op een wilde appel geënt die ik in de haag heb staan. Maar die kan ik niet terug vinden. Ik weet dus niet of die aangeslagen zijn... Uiteindelijk bij vruchtdracht ga ik dat wel zien. Maar ik heb misschien wel iets anders passends voor je staan als je daar interesse in hebt. Dorine92 schreef:Ja denk je dat de muizen alles opeten? In het seizoen waarin het fruit rijp is, is er genoeg te eten toch