Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marijee schreef:Als ik ga lopen, en dat is ongeveer 2/3x in de week, dan ren ik meestal op een lege maag. In het begin wennen, maar je lichaam went er wel aan.
Even weer een dagje balansen. Ik moet vandaag onwijs veel doen voor school en wilde nog even wat sporten of bewegen.. Ik twijfel nog een beetje of ik het wel ga doen, omdat ik het zo druk heb. Even kijken hoe ik het op ga lossen
Ontbijt: groene smoothie (spinazie, 2x handje aardbeien, 2 kleine nectarines, 2 hand havermout, eetl lijnzaad) en 1 plakje zelfgebakken brood met een beetje pindakaas.
T: stukje kaas, courgette, klein kapje brood
L: ei met havermout (1 handje, 2 eieren) met tomaat en cour
T: geitenkaas met rijstwafel, rozijntjes, pindakaas (eetlepel)
A: Mediterraanse maaltijdsoep met linzen, groentes, witvis.
T: klein beetje volle yoghurt, abrikoosjes, aardbeitjes
B: 15 min touwtje springen en 30 min krachttraining
magli schreef:O: koffie, amandelmelk scheutje, ananas, meloen, aardbei
T: Wasa volkoren cracker met kippewit 2x
L: kom soep, risotto, sint-jacobsvruchten
Voor de rest van de dag proberen zo mager mogelijk te houden. Er moet echt dringend wat gewicht af. Die examens werken er ook al niet aan mee.
Water hele dag door.
Eliana schreef:O: muesli melk chiazaadjes lijnzaad
T: rol snoep paar aardbeien
B:6 km fietsen pony gelongeerd en half uur op stal geweest
L: halve pizza
B:15:00-23;15 werken
Vanaf nu planning
D: lasagne met fruit na
T stuk ontbijtkoek
ChantalSmook schreef:Vannacht wat meer dan de bedoeling(Een paar droge wijn, shotje en een glas boswandeling en een speciaal biertje). Om half 3 nog een frietje satésaus/mayo met vriendin gedeeld. Eet vandaag op mijn hongergevoel maar ik denk dat het zoiets word.
11.30: 50 gr havermout/melk/lijnzaad
15.30: 50 gr havermout/melk/aardbeitjes
18.30: Gewokte brocolli, courgette en champignons, 80 gr kipfilet, 50 gr zilvervliesrijst en scheutje oestersaus
T: -
B: Beetje in huis gerommeld, 30 minuutjes fietsen