Maar we gaan gewoon ook af en toe een dagje leuks doen, en bij de paarden is het ook altijd erg gezellig natuurlijk. Vanochtend al fijn gesport, en straks komen mijn broertje en zusje paardrijden. Vanavond aan de slag met mijn nieuwe kookboek, en morgen na het werk een vriend helpen verhuizen. Een druk maar gezellig weekend 
Waterskiën lijkt me inderdaad erg gaaf!
Lis: Het ging erg goed
Edit: Lijstje:
B: 25 min hardlopen, 20 minuten in-en-uitstappen
O: 2 koffies, 1 espresso, 3 koffiemelkjes; (groot) stuk spelt-appelcake zonder suiker, paar brokjes verse granola (noten, rozijnen, gedroogde abrikozen, kokosvet, honing)
B: BR Workout 7
L: 100 g haver, 200 ml rijstmelk, water, lijnzaad, amandelschaafsel
T: 1 speltbolletje met jonge kaas en beetje boter
B: Middagje naar de paarden, veel grondwerk, klusjes en half uurtje rijden, aansluitend boodschappen doen
T: Enkele pruimpjes
A: Chachouka (ui, tomaat uit blik, paprika, saffraan, komijn, knoflook, 2 eieren) en 1 paprika gevuld met 60 g bonen (tomaten uit blik, ui, kruiden), 1 schep zilvervliesrijst
T: Punt chocoladetaart
Misschien een domme vraag, maar vallen bonen onder de 'carbs'? En is mijn avondmaal evenwichtig zo?

(ui, knoflook, tomaat, champignons, scheut ketjap, geraspte kaas) nectarine toe
Brinta vond ik vroeger wel lekker, weet niet of het een beetje met elkaar te vergelijken is. Nou ja, dat zien we morgen dus wel.