Misschien beter buscopan gaan halen of laten halen, of perdolan femina is ook een goede. En als je diarree hebt imodium en als je misselijk bent zilium.
oke, zal zo eens kijken als ik naar het station fiets, kom ik toch langs de drogist..
Ik wilde trouwens wat fruit meenemen, heb nu alleen kiwi's in huis, maar dat is geen goede combi met diarree volgens mij wat kan ik dan beter nemen, een banaan ofzo?
lesilla
Geplaatst: 26-05-09 09:12
Kiwi is beter voor je darmen dan banaan als je niet goed kan gaan, behalve als je diarree hebt dan is een banaan beter.
Laatst bijgewerkt door lesilla op 26-05-09 09:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik moet vandaag weer beginnen aan movicol bah bah zeker omdat het zo goed was.
Ben stiekem aan het denken om mijn achterkant ook te laten liften, maar weet niet hoe ik het aan mijn moeder moet voorstellen. Wil het zelf betalen overigens
Belsje
Geplaatst: 26-05-09 09:24
Ik mag geen fruit eten ingrid met een proteinedieet of een low carb dieet krijg je vitamienen en mineralen die uit fruit komen in pilvorm binnen. Ik sta volledig suikerloos eigenlijk
Ben eigenlijk ook van plan dit na mijn dieet vol te houden, heb vrij lang low carb (dan mag je wel een beetje suikers) gegeten voor ik terug bijgekomen ben en dat was voor mijn darmen en lijf echt ideaal. Maar momenteel is het zwaar poedersuiker aan het worden. Vanmiddag kleine lavementjes halen, die grote kan ik zelf niet zetten, en ons ma durft het niet
Maar van kiwi's kan ik dus ongelooflijk goed naar het toilet
Katia vraag de proflax! Movicol is GOOOOOOOOOOOOOOR! (apotheker maakt me wijs dat dat identiek hetzelfde is, enkel een ander smaakje :p)
lesilla
Geplaatst: 26-05-09 09:27
ukje schreef:
Je bent nogal wat van plan he kat. Je wordt een heel nieuw mens. Niet banketstaaf of beledigend bedoeld overigens.
Helemaal niet zo opgevat, maar die achterkant lift komt er sowieso maar vind zo stom om twee operaties te doen. Is een extra aanslag op je lichaam toch en het kost meer? Alleen mama is gewoon zo bezorgt
Wij hebben hier rond half 6 vanochtend een lichte onweers bui gehad, meer niet .. Gelukkig maar :d.. Ik heb het helemaal niet aan onweer
lesilla
Geplaatst: 26-05-09 09:42
In principe ben ik wel blij hoor met mijn lichaam, maar het word zomer en gisteren was het 30 graden en dan zit ik precies in een saunapak. En als je recht voor me staat zie je niks maar opzij zie je natuurlijk dat er wat meer zit.
oliebol, ik trek net mn elastiekje kapot en normaal heb ik er altijd wel 35 liggen overal, en juist nu niet...terwijl mn haar er echt niet uitziet vandaag Moet het vanavond wassen, maar nu is het net iets te vet voor het mooie
Gelukkig zijn het allemaal nerds hier die dat hopelijk niet zieN: +
Nou ik was zo vroeg uit bed dat ik uitgebreid heb staan douchen Maar haar was nog nat toen ik wegging dus zo even wat Andrelon, laagjes paste in mijn haar en ............. op naar de tandarts