Ik wil me hier graag melden

Ik wil ongeveer 10 kilo kwijt. Nu snoep ik echt enorm veel, altijd als ik thuis kom na werk/school van die vreetkicks.
Wat is een normaal tijdsbestek voor 10 kilo?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzy schreef:Dikke knuffel voor March!
Vanmorgen echt heel slecht ontbeten(te weinig), moest snel nog wat afmaken en voor ik het wist moet ik heel snel hollen naar m'n trein, dus geen tijd meer om wat mee te grissen (had ook amper meer wat in huis...)
Het is allemaal nog niet zo denderend. Maar zo erg is dat niet na gisteren en eergisteren
O: flink stuk ontbijtkoek
t: -
L: 3 wasa volkoren crackers met huttenkase/tomaat en linesse/tomaat
t: plakje ontbijtkoek
t: 2 wasa volkoren crackers met linesse/achterham
D: couscous met kip, rode curry en paprika
t: 2 lange vingers
Bew: niks bijzonders
lana_te schreef:Spetterlover schreef:Ja of je gaat nog minder eten![]()
hoezo dat? ik heb echt wel een hoop calorieen op! en nu ga ik nog een kom cornfleaks en een halve mango opeten
benangelique schreef:goeiesmorreges allemaal!
Gisteren maar een plakje cake gegeten voor het doneren. was helaas niets anders te vinden hier en op een lege maag ging het echt niet.
tijdens het bloed geven nergens last van en na het doneren nog 12 tuccies gegeten. had wel tot gevolg dat ik bar weinig macaroni heb gegeten als avondeten.
's avonds voelde ik me prima, maar bij het douchen ging het mis; wat voelde ik me beroerd! ging niet tegen de vlakte, maar het scheelde niet veel.
vandaag ontbeten met 2 witte boterhammen met pindakaas.
voel me prima overigens.
LittleAnn schreef:Ladies~! Had twee dagen geen internet, hebben jullie me gemist
Mijn dag was heel erg vandaag...
o: magere yoghurt met muesli en kiwi
t: cracker met kaas
t2: drie volkoren koekjes
l: macdonalds
Nou ja en hier houdt de lijst dus op, heb daarna 3 uur intensief dansles gegeven en nu geen honger meer, het is ook al laat....Niet kopieren dus kindertjes, dit is een vreselijke planning!
Natasja91 schreef:Hoi!
Ik wil me hier graag melden![]()
Ik wil ongeveer 10 kilo kwijt. Nu snoep ik echt enorm veel, altijd als ik thuis kom na werk/school van die vreetkicks.
Wat is een normaal tijdsbestek voor 10 kilo?
Sue_ schreef:goeiemorgen dames!!!![]()
Hoelang ben je dan, anja?? Het klinkt zo ontzettend weinig, 50/55 kilo....
o: brinta met magere melk
t: fruit
l: 2 db
t: ?
d: ?
Ik ga vandaag voor het eerst naar de sportschool. Zal wel niet al te intensief sporten worden. (alles wordt eerst uitgelegd.) Maar zal wel met de neus op de feiten gedrukt worden met de metingen... hihi..
Sue_ schreef:Hoelang ben je dan, anja?? Het klinkt zo ontzettend weinig, 50/55 kilo....