Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Kaka schreef:Calamondin, die moest ik opzoeken. Klinkt interessant.
Ik kan je de hand schudden qua vermoeidheid. Hier de hele moestuin opgeruimd. Alle randjes weer afgestoken, bedden recht gemaakt, laatste groenten opgeruimd, na de vorst was er weinig moois meer aan, kas gesopt, het glas is weer doorzichtig en 50m frans schapenhek vastgezet. De takken van 12 grote knotwilgen liggen klaar om versnipperd te worden, dat kan mooi op de paadjes in de moestuin. Morgen wordt er 7 kuub compost gebracht, volgend weekend kruien. Ik hoef niet naar de sportschool deze week.
En dat dus serieus van 1 struik.

.
.
Roodvos schreef:Bedankt voor de tip van Meerbomen.nu!
Ik zie op dit moment in de omgeving geen haagbeuk in de bomenhubs helaas.
Maar goed, eerst maar eens zien of de huidige struiken de verhuizing en nu de winter overleefd hebben. En anders heb ik al wel genoeg leuke struiken gezien bij de diverse hubs om een leuke inheemse gemengde haag te maken.
En hoezo zijn jullie allemaal aan het spitten.
Het is ijskoud, steenhard bevroren, besneeuwd of spiegelglad
Neonlight schreef:Laurierkers is de Prunus familie en keukenlaurier de Laurus familie.
Wij hebben veel laurierkers staan maar eigenlijk geen zaailingen.
Neonlight schreef:Goh, bij jou dus nauwelijks vorst? Dat is in het noorden van het land wel anders. En hier in het zuiden heeft het ook al flink wat gevroren en is de grond ook diverse malen echt knetterhard geweest.
Roodvos schreef:Bedankt voor de tip van Meerbomen.nu!
Ik zie op dit moment in de omgeving geen haagbeuk in de bomenhubs helaas.
Maar goed, eerst maar eens zien of de huidige struiken de verhuizing en nu de winter overleefd hebben. En anders heb ik al wel genoeg leuke struiken gezien bij de diverse hubs om een leuke inheemse gemengde haag te maken.
En hoezo zijn jullie allemaal aan het spitten.
Het is ijskoud, steenhard bevroren, besneeuwd of spiegelglad