Amuse van rauwe zalm gemarineerd in gin en rode biet met avocadocreme en mierikswortelmayonaise
Amuse van rendang met kokosroom casave en gemarineerde ui
Soepje van aardpeer met gegrilde coquilles, groene asperge gedroogde parmaham en geraspte paarse bloemkool
Gegrilde tarbot met creme van pompoen met saus van vadauvan schuim van limoen en gember en gekonfijte worteltjes en courgette.
Sous-vide gegaarde kalfswang met pastinaakpuree en een lauwwarme salade van groene bonen met een salsa verde
Op de BBQ gegaarde bavette van wagyu rund met bearnaisesaus gewokte bimi en verse frietjes.
En witte chocolademousse met baileys, parfait van witte chocolade en fudge van witte chocola met cranberry en pistache. Saus van rode vruchten en pistachekruim
Hier is onze kerstavondtraditie Chinees halen Opgehaald toen ik naar m'n moeder ging en het was echt niet normaal druk, heb er drie kwartier gezeten
Annem84
Geplaatst: 25-12-19 15:14
casperzazoe schreef:
chef-kok ingehuurd? Wat chique zeg!
Ben zelf jaren kok geweest Nu de horeca uit maar eens per jaar ga ik nog los.
ellepel
Geplaatst: 25-12-19 18:51
jeetje,nou je mag hier komen koken!! heerlijk zeg,ziet er echt geweldig uit
dat van mij ziet er niet uit haha. maar is wel heel lekker. 4 kazen tortellini met een saus van witte wijn, pesto, champignons,ui,bacon. en omdat ik de room vergeten was het gemaakt met de vegan haver room..
Toast met ossenworsttartaar en parmezaankoekje met avocado, zure room en hollandse garnaal
Vijgen met geitenkaas en parmaham
Coquilles met butternutcreme en chorizokruim
Kalkoen op een bedje van paddestoel salie walnoot en spekjes met gegrilde peer en gorgonzolasaus
Stoof van hert
Panna cotta met aardbei
Majabeestje
Geplaatst: 26-12-19 12:19
Wat een gerechten maken jullie! Geweldig! Ik kom niet verder dan gehaktballetjes en een knakworst in bladerdeeg..
Farjen
Geplaatst: 26-12-19 13:47
Niet van elke gang foto's genomen.. Er waren eerst een 6 tal hapjes, een voorgerecht, soep, sorbet, hoofdgerecht en dessert. Dus iedereen had een enorm vol buikje (en nog steeds ) Maar voorgerechtje was een bladerdeeg gebakje gevuld met een geitenkaasmengeling, rucola, gebakken peer, spek, ...
En dessert heb ik gemaakt Een Kinder Bueno taart en een Bounty taart
xTammyy
Geplaatst: 26-12-19 21:12
Ik heb van niet alles een foto, maar vond deze wel de moeite waard om te posten
Kaasplankje met salade
Chocolade taart
Binnenkort heb ik nog een 7 gangendiner met vrienden, dan komen er weer mooie plaatjes