Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en bolletje zalm en rucola
Als we op onszelf wonen wil ik ook graag wekelijks naar de markt; ik vind dat zo gezellig.
.
Best pittig! Kon je het later in het uur wel beter?
alleen ondanks dat het dichtbij het einde was moest je alsnog een stuk zwemmen dus best intensief
. leuk om te doen hoor!! Zou dat nog best wel eens willen doen, helaas is die hier in de buurt de baan verdwenen. Waar heb jij het ergens gedaan?
Ben ik blij dat ik mijn o/l en fruit netjes heb gedaan. Anders was het nóg meer.

)
Ging het goed?
mandy358 schreef:Jeetje Danoesje die salade ziet er goed uit!!
Goede deal op de markt Phormicola![]()
Geniet er lekker van Bhriseis ChantalSmook en Eskegirl!![]()
O: bananenkwark (250 ml magere kwark, 1 banaan)
B: 10 km fietsen
T: appeltje
L: volkoren triangel broodje 1/3 met kaas en tomaat de rest met niks, 1/2 vkbb met appelstroop
T: appeltje
A: kop 'soep' (soepgroentes en groenteboullion) zilvervlies rijst met chicken tonight saus en ipv kip een vleesvervanger. Wat fruit toe (pruim/aardbei/ananas)
B: een uur waterskieen (jeetje wat is dat leuk maar vermoeind en zwaar met al dat zwemmen lopen en het skieen zelf!)
T: hier gaat het mis, zo een trek al de hele dag en na het waterskieen al helemaal! 2/3 hazelnoot mokka bol met beetje slagroom. 3 waldcornbeschuiten met kaas tomaat/hummus/pindakaas/appelstroop, blokje kaas, 1,5 klein kaneel stokje, stuk of 7 oud hollandse pepernoten, handje chips (dat bleef wel echt bij een klein handje gelukkig), 1 sultana koekje (1 uit een pakje van drie) 2 nectarines
D: water en thee
Voortaan als je zo in de weer gaat gewoon wat steviger eten, dan krijg je die hongeraanvallen niet.