Zelfgemaakte zalmpakketjes: Zalm (wij gebruiken die van de AH of Lidl uit de diepvries) Maak een prutje van heel fijn gesneden ui en champignons (wij doen dat in de keukenmachine) Dit prutje bak je even in de koekenpan. Leg een stuk aluminiumfolie klaar met daarop ontbijtspek (wij hadden per pakketje 3 lange stukken ontbijtspek). Hier bovenop leg je de zalmpartjes die je gekruid hebt met peper en zout. Dat prutje van champignons en ui komt weer bovenop de zalm, beetje besprenkelen met citroensap, klein klontje boter en een takje tijm daar weer bovenop. Daarna vouw je het spek erom heen (als een pakketje dus) en daarna ook goed strak het aluminiumfolie erom heen vouwen. kwartiertje in de oven op 200 graden (hetelucht) en smullen!
weet nog niet wat ik eet vanavond... Vanmiddag wordt het mac donalds denk ik, als het ov naar arnhem rijd iig... Denk vanavond aardappelomelet trouwens met sla ofzo
Heb net al aardappels geschild maar moet verder nog boodschappen doen. Heb eigenlijk zin er een beetje iets bijzonders van te maken voor vriendje, maar geen ideeen nog, iemand van jullie lekkere tips?
gisteren: groentesoep vooraf en viscuisine zalm met gebakken aardappels en doperwtjes en peentjes vandaag: ham/ prie schotel of sperzie boontjes met runderreepjes en gestoomde krieltjes in lente dressing
Aardappeltjes met rode kool denk ik en een schnitzel..
Tyke
Geplaatst: 20-12-10 16:08
gisteren zalm, rijst ei (beetje manusje van alles)
Net macaroni op
Laura82
Geplaatst: 20-12-10 17:18
Een schotel van sperziebonen, rulgebakken rundertartaar (gekruid met gehaktkruiden, komijn en peper), knoflook en een blikje tomatenblokjes... Jamjam, recept van mn moeder, érrug lekker!!