Ik koop het dekje, ik hang het op mijn kamer zo dat ik het vaak zie.. en mag het pas gebruiken als ik onder de 81 kg zit.... Als ik het dekje dan vaak zie, dat moitveert natuurlijk wel.. en dan mag ik dus pas weer iets kopen in de buurt van 75 kg!
Hoeveel moet je nog voor je aan die 81 zit? Ik zou het zelf gewoon wel komen als het nu qua tijd beter uitkomt, maar dan idd wel langer wachten op het volgende.
Ba; Tjee, dat is raar Denk je iemand te kunnen vertrouwen.. Hoop dat je er samen met de mod uit komt!
Ellen; Dat is idd lastig, maar je hebt je doel idd nog niet bereikt.. Ik vind katia haar idee wel goed eigenlijk.. Dan heb je het al, maar toch eigenlijk nog niet
Zo, hier begint het opeens te waaien! Was net al aan het onweren tussen de wolken, zal zo wel losbarsten
Vanavond lekker asperges gegeten Lange vergadering ook gehad. Op terugweg van station naar huis helaas behoorlijk verregend. Regent heel hard hier met onweer. Rende ik daar in mn jurkje op m'n slippertjes
bleh, ik heb me net ziek gemeld, iig ff voor vanochtend... ik ben ongesteld en tijdens die periode krijg ik steeds vaker giga last van mn darmen... durf nu echt niet in de trein te stappen hoor..
brrr de honden van de buren hebben gisteren een kat gedood. Arme kat zou nooit denken dat zo drie schattige mini teckels zoiets konden doen. En de mensen hebben zelf een kat, want die gaat altijd mee buiten wandelen. Vind zo raar dat ze alsnog zo agressief tegenover katten zijn
Tja vreemden he. Mijn hond doet dat ook hoor hier thuis zou ze nooit achter de kippen aangaan maar als ze ergens anders kippen ziet gaat ze er achter aan hoor.
He getsie, wat sneu van die kat zeg nou moet ik zeggen dat als mensen onze hond zien ze ook niet zouden zeggen dat het een rotbeest zou kunnen zijn, maar hij heeft ook al es bij de krantenjongen in zn been gehangen Hij heeft een paar trauma's, kan ie verder neits aan doen, maar daardoor zijn we wel altijd erg alert
Ellen, ik zou het niet kopen hoor, zeg dan gewoon dat je geen geld hebt ofzo, je hoeft dan niet helemaal uit te leggen dat je aan het afvallen bent, maar nu heb je hem nog niet verdiend
Bwah, ik heb geenz in zeg, dat niets doen is echt niets voor mij
Ja en hier schijnt nu lekker het zonnetje Maar echt ik wou dat ik wat meer had kunnen slapen, 3,5 uur is voor mij echt te kort Ging er ook pas tegen 12 uur in en vriendlief vertrok om half 6 op zijn fietsje het noodweer in Heb nog aangeboden hem weg te brengen maar dat wou hij niet, nou en dan lig ik dus helemaal wakker
pff nou hier nog geen zonnetje hoor dikke grijze wolken
brrr op zn fiets in dat noodweer
SuSem
Geplaatst: 26-05-09 08:39
Hier ook een lekker zonnetje
Bleh, ben nu al 3x naar de wc geweest wil toch eigenlijk wel om kwart voor 10 met de trein.. dan mis ik vandaag alleen het hoorcollege... kan ik iig nog naar het werkcollege..
Ik heb ook vanaf half 4 wakker gelegen door het onweer. Mijn baas heeft uiteraard overal doorheen geslapen en dus weinig begrip voor mijn collega's en mij die wakker hebben gelegen.
SAKKIA
Geplaatst: 26-05-09 08:51
xingridx schreef:
pff nou hier nog geen zonnetje hoor dikke grijze wolken
brrr op zn fiets in dat noodweer
Ja hahaha, nou ja het is maar een heel klein stukje, maar ik had ook zo even een sjokkingbroek aan kunnen trekken, jas en schoenen en had hem zo even met de auto gebracht. Komt ie vanavond maar weer lopend terug want het is net aan de andere kant van het dorp. Maar het regende wel zo hard dat ik zeker weet dat ie doorweekt was toen ie aankwam
Sanne dat is wel vervelend zeg. Kun je er niks meer voor nemen, zodat je straks gewoon weg kan?