Sterkte aan Angelique, kan me voorstellen dat je er door geraakt bent!
Ik heb ook ontzettend veel littekens, vroeger schaamde ik me ervoor maar nu niet meer, ook al vallen ze duidelijk op. Ik ben wie ik ben en zo moeten ze me maar aanvaarden
Inderdaad, je moet je niet voor schamen tis gewoon een deel van je.
ik heb aan men borst littekens (drie) dan vijf cm eronder vijf littekens net chinese tekens en dan mijn navel een litteken omdat die zo vaak ontstoken is en rechts en links van men navel nog een litteken. En voor men huidoperatie gaan het serieuze littekens worden hihihi. Maar die vertellen dat weer een serieus verhaal dus vind ik het niet erg.
Eerst had ik ook problemen met men 98 jaar oud lichaam met theezakjes en huidrokje. Maar nu is het ook wie ik ben toch nog voor een jaar en half :p . Alhoewel dat ik blij zal zijn als de reductie uit mag hihi
Madeira_
Geplaatst: 27-02-09 19:48
Nou, ik wil eerst aan mezelf werken voordat ik zo'n stap neem.
Angelique, 't raakt mij natuurlijk ook enorm erg. Snap dat het jouw ook raakt. Gewoon zo oneerlijk..
SannevdM
Geplaatst: 27-02-09 20:08
Paulien, hè bah eraf gevallen! Maar super dat je er zo weer opklimt!
Angelique, knuffel voor jou. Ik snap dat het jou extra aangrijpt meis!
Zo, ik heb ook 4 paar nieuwe schoenen gekocht, waaronder 3 über mooie/ schattige schoentjes voor van het voorjaar/ zomer. Had het verdiend al zeg ik het zelf. Morgen naar Tarzan, even alle zorgen opzij en samen met dinnetje genieten.
Oh en ik heb zowaar nog een leuk nieuwtje, jaja het moet niet gekker worden. Maar ik zal jullie toch nog even in spanning moeten houden.....
Sauna, hmm lekker Ik ben altijd vooral van de mintkamer! Ik ben juist sinds ik ben geopereerd (borstverkleining) minder bang om naar de sauna te gaan. Mijn littekens horen bij mij, en ik ben nu heel erg trots op mijzelf! Dus wat dat betreft, ze kijken er maar mooi naar
Ja, helemaal omdat grote delen hypertroof (dik, rood, jeukerig) zijn geworden door waarschijnlijk een allergische reactie van het onderhuidse hechtdraad. Ik heb een ankervormig litteken, dus om mijn tepel, van daar een streep recht naar beneden en onder mijn hele borst langs. Ben op dit moment onder behandeling met siliconenpleisters en Kenacort-injecties en dat helpt goed.
Maar ondanks die stukjes litteken die lopen te vervelen: Ik zou het zo weer doen, en kan het iedereen aanraden die elke dag weer het gevecht aangaat met nek-rug-schouderklachten en alle andere lichamelijke klachten (nog afgezien van de psychische klachten die mee kunnen spelen door kleding die niet past, keurende blikken, enz.)
jeetje, ik heb heel veel geluk gehad met de mijne. Hoorde altijd dat die fantastisch is gedaan en mooiste wat ze gezien hebben van de huisartsen. Voor de theezak periode. En die zijn ook niet meer zichtbaar bij mij. Vind wel vervelend voor je! hopelijk helpt dat.
Wil ook daarom mijn lichaamsplastie en borstlift door hem laten doen.
SannevdM
Geplaatst: 27-02-09 20:52
Voor de schoenen liefhebbers hier, deze schoenen heb ik gekocht.
Normaal ben ik niet zo'n fan van een hele hoge hak, maar voor deze wilde ik een uitzondering maken.
En eehhhm voor deze ook.. Whoepsie.. Weet nog niet wanneer ik ze ga dragen, hihi, want echt lang erop lopen kan ik niet, maar ik moest ze hebben.
Lekkere simpele, lopen heerlijk.
Nou ehh het was weer erg katching zullen we maar zeggen, maar ik ben er blij mee.
ItsMe2
Geplaatst: 27-02-09 21:13
Ik kwam ook nog even snel langswaaien.. Heb nu niet helemaal bijgelezen .
Morgen wordt mijn warm eten toch nog redelijk gezond . Namelijk rundvlees, aardappelen en bietjes Dus valt nog weer mee!!
Ik zeg nu welterusten En het wordt wel weer zondag voor dat ik kan reageren!!