[HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

benangelique

Re: [HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 10:29

dakdekker is net geweest. Heeft geen grote lekkage gevonden, maar de loodslappen zijn niet hoog genoeg en blijkbaar slaat het daar onderdoor als het zo hard regent...

net lekker naar de kapper geweest, mijn haar zit echt heel mooi. Ga me zo omkleden voor de trouwerij en dan op hoop van zegen dat het droog blijft!
geen planning dus van vandaag, zie wel hoe het loopt.
zal ook nog even een foto maken van mijn outfit, zodat jullie kunnen zien hoe het eruit is komen te zien Clown

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 10:57

Gelukkig dat er geen grote lekkage is en dat hij het kan maken. Lachen
Heel veel plezier vandaag, ik ga duimen dat het mooi weer blijft hoor! Ben best benieuwd naar je outfit, show. Haha!

Vanochtend mezelf weer gewogen : 78.7. Dat betekent dat er nu 1.4 kilo van af is. Haha!
Onbijt : halve eierkoek & ..
tussendoor : handje druiven
Lunch : ..
tussendoor : ..
tussendoor : ..
Avondeten : Ik ga wat eten in de stad met een vriendin, dus ben benieuwd.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 15:05

Heey allemaal!

Ik ben weer terug van vakantie!

Het was erg leuk Lachen
Ook Diezel (hond) heeft erg genoten, maar was wel weer blij om thuis te zijn Lachen.

In de auto, gingen we samen op de achterbank, en hij lag met zijn pootjes en zijn koppie op mijn been.. nou dan ben ik echt verkocht, haha! Haha!

Hoe is het hier? Sorry, heb niet alles bijgelezen...

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 16:00

Ow ik kan mijn vorige bericht niet meer editten!

Maar ik wilde jullie vertellen, per 1 oktober kan ik al terecht bij het boerderijtje waar ik het eerst over had (is dat blijven hangen? Hahaha. Zou eerst waarschijndelijk pas in feb. kunnen). Lachen

Super nieuws he. Het is 195 euro per maand, en heb je stal en weide en wat nog meer wat ik niet exact daar moet ik nog eventjes achteraan.

Maar het is een collega van mijn tante dus dat is wel fijn dat mijn nicht (die daar ook haar paard wilt gaan stallen per 1 oktober) ook al kent. Dus al aardig vertrouwt daar is enzo Lachen

Het is echt op loopafstand te doen, dus dat is wel lekker voor mij (met bussenreizen naar boerderijen moet je vaak nog een heel end lopen hier in Flevoland).

DUS IK BEN MEGA BLIJ! Haha!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 16:03

Haay allemaal!

BA dat is ook lekker voordat je op vakantie gaat zeg! Flink balen!
Flevo fijn dat jullie het leuk gehad hebben! Lachen
Uk, heb jij het ook leuk gehad?

Wat tussendoortjes betreft ben ik vandaag niet zo lekker bezig Tong uitsteken

o: 2 vb boter/aardbeien
t: kano
l: 1 vb boter/gekookt ei, 1 vb 1/2 jam, 1/2 boter/gestampte muisjes, zespri
t: cornetto
t: klein ijsje
t: 1 vb boter/aardbeien
a: ?
t: ?

Ik ben echt boos op de thuiszorg!
Krijg ik mijn rooster voor de komende 4 weken, staan er voor volgende week maar 2 dagdelen ingepland terwijl ik er altijd 8 heb! Hebben ze donderdag en vrijdag (dus 4 dagdelen) als verlofuren geschreven terwijl ik dat helemaal niet aangevraagd heb Boos! en de maandag en dinsdagochtend hebben ze me ook maar gewoon even niet ingedeeld?!!!
Dus ik net opgebeld en ik heb even gemeld dat ze me best doorbetaald vrij mogen geven maar dat ze dat zeker niet van mijn verlofuren af gaan halen.. en dat ze de rest van de dagen ook maar mooi in gaan delen.
Gelukkig was de persoon aan de telefoon het met me eens, ze zou het maandag doorgeven en ik word terug gebeld of moet zelf nog even bellen.. Boos!
Bah wat word ik daar chagrijnig van, het is niet de 1e keer dat mijn rooster voor geen meter klopt. Lips are sealed
Het zit ook zwaar onder mijn contracturen, dus ik neem aan dat ze (alweer..) een behoorlijke fout gemaakt hebben.

Oh en nog iets grappigs.
Ik had een advertentie op marktplaats gezet dat ik me aanbied om op te passen, met mijn telefoonnummer erbij.
Krijg ik een smsje van een nummer dat ik niet ken..
'Hoi Melissa, ik kwam je nummer tegen op marktplaats, je zoekt oppaswerk, zoek je ook een vriend? Of ben je al voorzien....'
ROFL

Zo, dat is er allemaal uit Clown

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 16:42

SL: haha, heb je nog wat teruggestuurd? Wat stom zeg van de thuiszorg, ik wordt juist gebeld of ik niet meer kan werken, hier hebben ze mensen tekort zo in de vakantie.
Flevo: fijn dat je vakantie zo leuk was en super dat dat boederijtje zo snel kan.
BA: ben benieuwd naar de foto's.

Hier gaat eten en sporten erg goed, ben ook super gemotiveerd.
Pony heeft alleen mok en liep niet goed vandaag, en hij heeft ook mok (oid) op zijn neus.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 16:55

Ja ik werd ook iedere keer gebeld voor extra adressen Lieke, alleen dit is mijn rooster voor de aankomende 4 weken en dat klopt gewoon van geen kant!

Heb niets terug gestuurd op dat smsje, iemand een leuk idee? Tong uitsteken

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 17:11

Sl, mijn vakantie was wel leuk vooral de laatste week is altijd enorm gezellig. Dan zijn we namelijk altijd met zijn 9enen. Eten ging redelijk tot goed heb wel heel erg lopen zondigen ijs snoep etc en in de laatste week elke dag 3 gangen menu ( is traditie geworden,) maar daar staat tegen over dat ik mijn vreetbuien onder controle heb kunnen krijgen ik eet nog wel wat veel ongezonde dingen vandaag ook weer Bloos alleen het is geen vreten meer wat ik doe. Dankzij deze vakantie ben ik ook zo goed als genezen van mijn cola en kauwgom verslaving.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 19:29

@SL: jeetje stom zeg dat ze zo je indelen. Verdrietig

Maar wel grappig van die jongen die je heeft gesmst!! Ik lag hier helemaal dubbel Clown hoe verzint ie het Tong uitsteken maar ik zou niet weten wat je terug moet smsen.

@Lieke: ik wist niet dat je een zieke pony had? Beterschap!

@Ukje: fijn dat het zo goed met je gaat en je een fijne vakantie hebt gehad Haha!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 20:18

Haha nou ik vraag me dus af of het iemand is die ik ken.. en dat diegene me dan gewoon met een ander nummer in de maling probeert te nemen ofzo Tong uitsteken
Daarom ga ik maar niet overdreven reageren, of gewoon helemaal niet reageren.

Lieke, sterkte met je pony!
Uk, fijn dat het zo leuk was! En super dat je nu iets ongezonds kunt eten, zonder je meteen helemaal vol te vreten OK dan!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 20:29

Hoi meiden!

Ik heb een keer even niet bijgelezen. Wat gemist?

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 22:39

Hoi Dames!

Ik ben weer terug van Friesland, We waren een weekje trainen op het Balingehof. We hebben ontzettend veel geleerd en het trailerprobleem opgelost. Ik zal morgen even bijlezen en wat fotootjes plaatsen!

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 09:05

Goeiemorgen!

Leuk, Balingehof! Daar wil ik ook wel een week naartoe. Fijn dat het heeft geholpen! Ja

Gister is Jónas behandeld door de fysio/manueel. Ze heeft flink wat losgemaakt in zijn hals en inderdaad in zijn heiligbeen, wat een beetje scheef was. Arm peerd zal wel spierpijn hebben vandaag, morgen maar eens kijken hoe hij loopt. Na de behandeling bewoog hij meteen veel makkelijker.

Wat gewicht betreft ben ik de 1,5 vakantiekilo's weer kwijt. Ik doe heel hard mijn best om goed te eten en hoop dat ik dit kan vasthouden. Lachen

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 15:47

wat een saaie boel hier Boos!

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 16:08

Ja man. Was vanmiddag op stal ook al zo saai. 22 pensionpaarden en ik was de enige die ging rijden... Scheve mond

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 16:12

Is iedereen vertrokken ofzo viel me gister ook al op dat er niet gekletst werdt.

Mahitri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 17:30

Doei! vanuit Rhodos!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 19:19

Ik ben wel weer terug, maar heb een beetje een tegenvaller met mijn geleidehondje (hij laat met soms tegen dingen aanknallen, luistert niet altijd naar mijn commando's). Dus beetje down, wil ik jullie niet mee opschepen vandaar dat ik momenteel eventjes alleen mee lees..

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 19:44

Ik ben er wel hoor! Alleen overdag actief bezig zijn he, goed voor de lijn Knipoog
Hier gaat het nog steeds erg goed. Zit echt in een fijn ritme, zowel qua sport, eten, humeur en fitheid.
Met pony gaat het wat minder, vandaag toch maar even DA laten komen, hij krijgt nu antibiotica.

Flevo, kun je niet nog doortainen met hem met begeleiding of doe je dat al?

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 20:47

Hallo allemaal! Hoe is het hier? Even niet geweest... drukdruk... en toen las bokt er uit ofzo en weer 2 dagen bij vrienden geweest...
Heb dan ook niet alles bijgelezen dat is echt te veel

Flevo, leuk dat je op die boerderij mag staan! Lekker hoor, op loopafstand! Heb je een pony op het oog of nog ergens wezen kijken?
En fijn dat je vakantie leuk was!

Vervelend dat je t even wat minder gaat met Diezel.

Ba, Wel balen zeg!
had je gister de bruiloft? hoe was het? Ben wel benieuwd naar de foto's van je outfit en nieuwe kapsel!

Uk, leuk dat jou vakantie ook goed bevallen is!

Spetterlover, ook raar zeg van die planning!
Haha dat smsje! ongelofelijk!

Sash, fijn dat je trailer probleem is opgelost nu Lachen Wat heb je nog meer gedaan dan?

Lieke, wat vervelend voor je pony Hopen dat t snel beter gaat!

Met Pablo gaat alles goed. Heb sinds woensdag eindelijk kunnen rijden. Daarvoor gedoe met ijzers. Toen ik hem ophaalde 2 weken geleden die zondag was zn rechter voorijzer los, toen kon de smid woensdag komen. Donderdag was t echt te warm om te rijden toen (18u nog 30 graden) en vrijdagmiddag lag het linker voorijzer eraf... Dus wel gelongeerd maar niet gereden. Dinsdag is er weer een ijzer ondergezet. Dus nu drie keertjes kort gereden. Nog gewoon even wennen, gewoon voorwaarts rijden, figuren, overgangen. aan de teugel rijden nog niet echt... Ik rijd altijd op de buitenhand, binnenbeen, maar hij gewend binnenhand. En daarbij kan ik bij hem erg weinig met mn handen doen/ophoudingen want dan gaat hij alleen met mn zn hoofd de lucht in. Dus ja nog erg wennen aan elkaar Knipoog Ik ben echt gewend pony's te rijden waar je veel bij moet doen qua spelen/ophoudingen, maar dat werkt bij hem juist niet Knipoog Maar hij is verder wel heel braaf. Heel nieuwgierig Lachen maar is juist goed. Hij rent niet weg voor dingen die hij eng vind. Echt een knuffel kont is het, wil graag aandacht.
Met longeren eerst wel uitproberen Knipoog omdraaien, naar binnen komen/afsnijden... maar gaat al veel beter. Longeer nu gewoon zonder longeerlijn, alleen met een zweep, en gaat best goed al.
Hij staat nu ook samen met een paardje ipv alleen op het land. Met een merrie. Had hem liever met een ruin gehad, kan die lekker spelen.. maar ja, bijna iedereen heeft daar z'n paard alleen staan... (de een valt mensen aan, de andere maakt ruzie blabla)
Heb wel foto's van de wei, nog niet van 't rijden. Geloof dat mn moeder er wel paar gemaakt heeft tijdens t rijden, maar die heb ik nog niet op de pc.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 08:01

Piv, zins wanneer heb je een paard en vertel er is wat over want dat heb ik niet meegekregen.

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 09:20

@pivanti: klinkt goed Lachen

Bah, ik ben de helft van wat ik kwijt was ook weer aangekomen. Ik heb eergisteren nogal gesnoept, gisteren me best netjes gedragen. EN ik zou wel wat vocht vasthouden, want ik ben meer aangekomen dan ik gesnaaid heb Knipoog Nou ja, vooral gewoon doorgaan Tong uitsteken

vandaag ziet er zo uit:

o: yoghurt met cruesli balans
t: appel
l: 2 a 3 bb met kerrysalade/kaas
t: cup a soup
d: aardappels, vlees en groente (ws doperwtjes)

En ik hoop nog te gaan paardrijden, maar het is hier nog heel nat...

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 10:20

bruiloft was geweldig, geen drup regen.
ga nu op vakantie, erg laat omdat hans niet wakker kon worden...

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 10:22

Heel veel plezier! Lachen

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 11:06

Fijne vakantie! Lachen

Uk, Ik heb een heel donkerbruine, 5 jarige, new forest, ruin van 156,5 gekocht 2 weekjes geleden. B onderling en L training. Springen niets, is twee keer een sprongetje gemaakt voor de lol.

MaiMai, idd gewoon doorgaan! Hier stonden vrijdagmiddag de bakken ook blank door die heftige regen vrijdag,maar smiddags was t toch al weer redelijk en heb gisteren wel kunnen rijden. Verbaasde me omdat onze bakken nogal slecht zijn. Maar ja... vandaag weer regen.... pfff en 't wordt pas eind van de middag droog hier volgens t weerbericht. Dus vrees dat de bak weer nat is.