Trouwens jij moet eens kijken voor optimel yoghurt met vruchten! Echt heeeerlijk, en 0 % vet, maar 40 calorieen per 100 ml! Het is verrukkelijk.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mystica schreef:Bananen wil ik niet eten want daar zit voor een stuk fruit echt veel in bovendien is meer als 2 week ongezond, sinaasappel lust ik niet, kiwi ook niet, appel zit volgens mij ook best wat in. Blijven over mandarijnen (die me nu de neus wel uitkomen)kersen (die er nog niet zijn) en aardbeien. Of perzikken en nectarines, maar die heb ik ook nog niet gezien.
ladyjoy schreef:Vandaag:
O: 2 br boterhammen, 1 gekookt ei, 1x vruchtenhagel
T: appel
L: 2 br boterhammen, stuk komkommer, 2 tomaatjes
T: 1 Snack - a - Jack, 1 meergranen boterham, pindakaas
A: Mie/Noodles, kipfilet, groenten (vroeg)
T: Fruithy; 2 geperste sinaasappels, 1 banaan
Beweging: 5 uur stage, sollicitatiegesprek (2 uur heen en weer reizen), paardrijden (les), 20 minuutjes lopen.
Mystica schreef:@ LJ, Ik vind 124 kcal voor een stuk fruit anders behoorlijk wat.
Humphrey schreef:En nu ik toch aan het monologen ben zal ik ineens maar m'n planning voor morgen posten.
O1: Plakje ontbijtkoek
Beweging: 35 min hardlopen
02: Muesli en ontbijtgranen met rode vruchten (gemengd) met sojamelk
T: / (laat ontbijt)
L: Twee meergranenboterhammen, één met Milner light kaas en tomaat, andere met kipfilet
T: Sojadrink banaan
T: Evergreen, appel
D: Macaroni-tonijnschotel
Mystica schreef:@ LJ, Ik vind 124 kcal voor een stuk fruit anders behoorlijk wat. Zeker ivt een mandarijntje van 16 kcal of zelfs nog met een appel van 40 kcal. Als je meer als 2 bananen per week eet kun je last van een moeilijke stoelgang krijgen. Niet echt goed dus.