Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Soda schreef:Pizza is toch lekker?
Soda schreef:Echt? Waarom eet je het dan?
Jotee schreef:Ik ben simpel weg echt een miereneuker met eten, dus alles wat op tafel staat lus ik vaak niet. Dan ozu jij ook niet elke keer weer eten voor iemand koken wat diegene wel lust.
Alwiene schreef:Wat voor soort pizza dan Jotee?
Ik lustte vroeger als kind ook geen pizza, toen later eerst alleen de hele simpele versie en nu vooral hawaii, moet nog altijd niet teveel rotzooi erop hebben![]()
Lust je ook geen pizzabroodjes dan? Kleine moeite lijkt me nml om die in de oven te gooien voor jou ipv een pizza toch?
Oh ja uh, wij eten waarschijnlijk patat (halen).
Soda schreef:Jotee schreef:Ik ben simpel weg echt een miereneuker met eten, dus alles wat op tafel staat lus ik vaak niet. Dan ozu jij ook niet elke keer weer eten voor iemand koken wat diegene wel lust.
Ik bedoel er niets mee hoorIk was vroeger ook een miereneuker en mijn zusje is dat nog steeds (een beetje). We wonen nu allebei niet meer thuis, maar mijn moeder hield wel vaak rekening met ons. En soms hadden we gewoon pech. Het voordeel van dingen als pizza (vind ik) is dat je er best een beetje mee kan variëren en dingen als beleg kan kiezen die je lekker vindt. In tegenstelling tot stamppot boerenkool bijvoorbeeld. Mijn zusje at bijvoorbeeld altijd pizza zonder tomatensaus, want dat lustte ze niet.