Dinsdag komt gewoon familie enzo en zaterdags wilde ik 't dan met vrienden vieren, maar veel moeten werken en toestanden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ben weer terug uit Utrecht, was heel gezellig!

heb de afgelopen 2 jaar mn verjaardag niet eens echt gevierd...er heeft toch niemand tijd
) En verder vier ik t niet 
Denk dat ik het nou gewoon alleen zaterdag vier ook voor familie en dus vrienden. Moet dinsdag ook gewoon werken en woensdag ook weer, dus is mss wel praktischer ook 

Hoe laat enzo tegen die tijd maar even afspreken?
Pivanti schreef:Dat is balen Wen, kun je t niet verzetten naar een andere zaterdag?
Ik vier m'n verjaardag ook nooit, alleen paar familieleden (uhh tante en opa/oma, meer heb ik er niet) En verder vier ik t niet

Maja 't loopt gewoon zo en 't is niet anders. Wordt evengoed vast wel gezellig 

neem die dan maandag gewoon mee naar mn werk, mogen ze m daar opeten! xingridx schreef:Ja hoor 30ste staat nog! heb er zin in
Tijd idd tegen die tijd...ga savonds met mn collega's naar de 80s/90s party in Rotterdam, maar das toch pas savonds laat![]()
Dat gevoel van vriendloos ken ik ook wel hoor Wen...heb dat maar beetje losgelaten..heb nu eenmaal geen gigantische vriendengroep

Laatste boot gaat om half 10, moet uiterlijk 9 uur weer in Den Helder zijn 
Is toch altijd lastig om die op 1 dag bij elkaar te krijgen
Hier op Texel ook wel vrienden hoor, maar een aantal moeten ook werken/hebben visite/zijn niet op texel dit weekend. Daarbij ben ik toendertijd door Jaap een aantal vrienden kwijtgeraakt (jaap en ik hadden dezelfde vriendengroep en ik ga nu niet meer met die mensen om sinds het uit is)

Ga daar ook geen energie meer in steken als het vooral van 1 kant moet komen

recordtijd: in 25 minuten van bed op stal
hopelijk stonden er geen flitspalen...
heel leerzaam, leuke paarden in de ring gezien.
haha

toen ik er was, was ze nog wel zo mooi schoon

die begint dus na 5 minuten op schoot tegenwoordig in mn vingers te happen, en doet dat nu ook als ik gewoon in de kooi bezig ben
Niet zo fijn, weet niet zo goed hoe ik m dat af moet leren
bevallen de ratjes wel?