best een leuke jongen/ man toch? hoe oud ben jij&hij? mooie auto ook! ik ze al dat ik aanpap met mijn instructeur 40+, nee dank u. ze verdienen wel genoeg! kan je niet korting krijgen op je rijlessen? en wat ga je met hem doen?
Tussen Dimmu Borgir en Nightwish zit nog een hele wereld van verschil hoor
Ach, klinkt wel een beetje zoals mij en m'n vriend, ik ben 20, hij wordt in augustus 28, voordat ik hem ontmoette hield ik alleen van metal/gothic muziek, en hij houdt van hardcore/hardstyle. Gelukkig kunnen we goed naar elkaars muziek luisteren, al moet ik volgens mij inderdaad geen Dimmu Borgir CD opzetten
Jeetje ik heb de hele dag al een onstilbare honger! Lunch ik, uurtje later knort mijn maag. Eet ik een pakje evergreen, ga fietsen naar stal, half uurtje later kom ik aan; knorrrr. Nouja beweging ook weer gehad, gefietst en met Amo naar het bos geweest. Stukken gegaloppeerd en gedraafd maar meneer stond nogal op knallen dankzij die harde wind.
Hello Ben ik weer.. heb een baal dag qua eten. Nou ja, heb net besloten dat ik gewoon lekker blijf eten vandaag en morgen zien we wel weer verder. Als ik er negatief tegen aan zit te kijken, helpt dat natuurlijk niet mee. Eet wel achtelijk veel.. nou ja, ik zal het gedeeltelijk wel nodig hebben door m'n werk (maar het snoep en het roomboterpuntje natuurlijk niet). Heb toch nog wel 2x gebakjes + 1 grooot roomboterijsje afgewezen.
Spannend hier! Mag ik ook een foto (via hyves) Ilse? En wat is de hyves van Sizzy dan?
Vandaag weer (te) weinig gegeten, ik krijg gewoon echt niet meer door mijn keel, dan word ik echt kotsmisselijk Als het nog een week aanhoud ga ik even bij de dokter langs, want normaal vreet ik me helemaal vol
Heb vanmiddag trouwens een heerlijke buitenrit gemaakt met Shancet en stalgenootje met paard. Heerlijk door de modder gecrossed, alles zat onder En hij vond het helemaal geweldig haha. Bijna 2 uur weggeweest, amper last van dazen en heerlijk weer! Geen spatje regen gehad