Attack of the flying cookies - Bokkers op dieet deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jaduuh

Re: Attack of the flying cookies - Bokkers op dieet deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 16:58

1 lik. *LOL*
Hmm, wel heel lekker! Bloos!

Nou ik zou even kijken wat ik vandaag al gehad heb. Bloos! Echt veel. Nagelbijten / Gniffelen

Had vandaag in de planning een bij tank dagje te houden, even niet extra sporten (dan fietsen naar school enzo) en even wat hoger in kcal (niet te hoog, wel gezond).. maar werd ik net gebeld door m'n trainer of ik vanavond wilde mee trainen. Naja prima! Haha!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 16:59

Huh? Ooh oke das andere zaak.

Goede zaak voor het goede leven Tong uitsteken maar slechte zaak voor het afvallen

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:00

O: 2 bb + appelstroop + optimel
20 km fietsen
T: time out
L1: 2 bb + appelstroop
10 min fietsen
10 min fietsen

L2: 2 kaiserbroodjes ( Bloos )
T: bb + appelstroop + evergreen
23 km fietsen
T: 4 biscuitjes + 2 beschuitjes + vruchtenhagel
T: ?
20 min fietsen
1.5 uur tennissen
20 min fietsen

D: rijst met kip
T: toetje

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:02

Ik kom nu op 1800 ongeveer uit. Naja, neem nog een appel voordat ik ga tennissen en dan vind ik 't ook wel goed. Ja

[edit]
Vanochtend had ik echt heel erg 't idee dat ik afgevallen was, of naja m'n buik zegmaar. Lachen

pianka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:04

Pascaline schreef:
Blabla, zit op school en dat is saai! Haha!
Ik woog deze morgend trouwens 50.1kg
O: 1boterham+1/4 banaan
L:?
A:?

Bew: niets speciaals

Vind je dat niet weinig? En dan heb ik het niet alleen over wat je eet, maar ook je gewicht. Hoelang ben je?

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:08

Dat is ook erg weinig Pianka, maar ik denk zo dat Pascaline er hard aan werkt om dat te verbeteren.

Ik vind het trouwens heel knap dat je hebt durven vertellen over je ES Pascaline en ik vind het nog veel knapper dat je steeds ietsje meer lijkt te gaan eten. Toppie hoor, ga zo door.

pianka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:11

O ik dacht even dat het haar bedoeling was < 50 te gaan wegen. Maar dan heb ik dus ergens over heen gelezen. Excuses.

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:19

Ik heb voor vandaag alles ingevoerd op de caloriechecker en uitgerekend en kom maar op 1230 kcal. Eigenlijk weer een beetje te weinig maar zit wel al op groenten en fruit en heb zelfs een extra boterham gehad tussendemiddag... Nagelbijten / Gniffelen

Vanavond nog maar een extra opscheplepel kapucijners Clown

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:21

Heb nog niet alles gelezen maar zal het zo even doen Haha!
Vanochtend nog steeds 59.5.
O: Optimel vruchtenyoghurt, plak ontbijtkoek halvarine, rijstwafel halvarine met vruchtenhagel.
T: 1 Liga evergreen.
L: Mueslibol met halvarine, 2 volkoren cracottes, 1x 30+ kaas
T: Appel en mandarijntje
A: Beetje chinees met paprijst Vingers aflikken
T:?
Beweging: 1 paard gereden, half uur steppen.
Laatst bijgewerkt door happyjoyce op 18-04-07 17:25, in het totaal 2 keer bewerkt

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:22

Zo dan, hallo allemaal. Kimpie meld zich ook even aan Lachen

Ik ben vooral bezig een gezond eetpatroon aan te nemen, maar mn doel is daarbij wel een ruime maat kleiner te krijgen daardoor...
Ik ben nu 5 kg afgevallen en wil er nog 5. Hoewel het vreemde is dat ik die 5kg kwijt ben, mn kleding zit nog net zo strak als voorheen.
Bij mij gaat het dus niet zo zeer om die 5 kilo eraf, maar een kleine maat 38 aan te kunnen Tong uitsteken

Heb net een paar pagina's teruggespiekt om te kijken wie er allemaal in et topic zitten en wil even tegen Pascaline zeggen dat ik het reuzeknap vind dat je wat aan je eetstoornis doet, het beseft en op lijkt te krabbelen.. Ikzelf heb ook altijd een eetstoornis gehad, boulimia noemde mijn HA het (maar was het daar niet mee eens overigens), maar ik houd het gewoon op extreem obsessief gedrag over mijn figuur..wat gelukkig nu stukken minder is geworden hoor Lachen heb 'dikke dagen' en dat heeft iedereen weleens, hihi.

Ik wissel erg in mn calorieen, kom elke dag op 1250 uit, maar soms ga ik daar overheen als ik aan het werk ben, want anders is het haast niet vol te houden.
Ik zal de links eens gaan bekijken.

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:23

LittleAnn schreef:
o: grote portie allbran met magere kwark
t: appel en bak optimel kwark perzik
l: komkommer/tomatensalade met beetje feta en bakje ananas
t: 2 eierkoeken
a: zilvervlies rijst met kip en broccoli

Daarna salsales...

Go jij! Go jij! Heb net de appelflap laten staan Lachen

HJ waar is je lunch gebleven?

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:24

Zie het net LA, helemaal vergeten op te schrijven Clown zal het even aanpassen Nagelbijten / Gniffelen
Edit: Zie ook net dat ik mijn middagtussendoor ben vergeten, gaat goed zeg Koe

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:29

Potverdorie, gaat niet goed met mij. Verdrietig
Ik heb 2 weken stil gestaan, de derde week was ik een kilo zwaarder. (eigenlijk in 2 dagen dus. za -> 69,5 en ma-> 70,5) En ik hoef maar tot de 61. Ben verdorie al vanaf 94 gekomen, en nu gaat het niet meer. Heb uit pure frustratie het volgende gegeten: (schrik niet!)

Ma:
o- /
t- /
l- pistolet ham/kaas/sla
t-/
d- 1 bruin bolletje met tartaat en ketchup.
t-/

Di:
o- /
t- /
l- /
t- /
d- 5 vissticks en een potje doperwten
t- 5 droge crackers

Vandaag:
o-/
t- /
l- bloemkool, aardappel en gehaktbal
t- /
d- cotelet met slasaus en br bolletje met ham
t- bolletje dubbelop choco...

En tja, dat is dus niet goed... Help? Verdrietig

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:31

Hoe houd je 't vol?

Ach gut

Je moet echt weer hoger gaan zitten in je kcal hoor! Anders kom je straks hartstikke veel aan!

Waar kan het aanliggen? Gewoon een dipje? Sport je minder? Heb je wat meer gegeten? Wil je het té graag? Houd je vocht vast? Ben je ongesteld?

Dit kan nooit goed zijn.

Misschien dat je hier elke dag je planning moet plaatsen en dat je echt 6/7x per dag wat eet en op een goed aantal kcal uitkomt.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:36

Mystica, dat is erg vervelend dat je een stop lijkt te hebben in je gewicht..drink je goed water?
Zeg tegen jezelf dat je morgen weer gaat beginnen. Dat je afgelopen dagen even te buiten mocht gaan en morgen weer met een frisse start begint.
Begin dan weer met een goed gezond ontbijt en vergeet je tussendoortjes niet, juist die zijn erg belangrijk om gewicht te verliezen..
Je hebt veel te weinig gegeten afgelopen dagen, over de dag verspreid dan he...Wat me wel verbaasd is dat je keurig groente op hebt vanmiddag en daar woprdt je echt niet dik van hoor.
Je stofwisseling is nu even van slag, maar die is met een dag of 3 weer keurig op gang hoor Lachen goed aan de water en voel je niet naar hierover, morgen ga je er weer tegen aan..kop op, je kunt het, laatste loodjes wegen het zwaarts Tong uitsteken

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:41

Wist ik maar waar het aan lag...

De afgelopen weken was mijn vaste schema zo ongeveer het volgende:

o- actimel, br bolletje met boter en hagelslag
t-/
l- pistolet gezond
t- koekje oid met gals suikervrij yogho of fristi
d- aardappels,vlees met jus en groente
t- /

En ja, dat schema werkte dus blijkbaar niet, want dan was ik niet weer aangekomen. Of zoals ik gister al schreef, vocht door de temperatuur. Ik kan me nu niet wegen, dus of het aan vocht ligt weet ik ook niet. Verdrietig Ben niet ongesteld in elk geval en heb ook niet minder bewogen ofzo...

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:46

Kimberley77 schreef:
Mystica, dat is erg vervelend dat je een stop lijkt te hebben in je gewicht..drink je goed water?
Zeg tegen jezelf dat je morgen weer gaat beginnen. Dat je afgelopen dagen even te buiten mocht gaan en morgen weer met een frisse start begint.
Begin dan weer met een goed gezond ontbijt en vergeet je tussendoortjes niet, juist die zijn erg belangrijk om gewicht te verliezen..
Je hebt veel te weinig gegeten afgelopen dagen, over de dag verspreid dan he...Wat me wel verbaasd is dat je keurig groente op hebt vanmiddag en daar woprdt je echt niet dik van hoor.
Je stofwisseling is nu even van slag, maar die is met een dag of 3 weer keurig op gang hoor Lachen goed aan de water en voel je niet naar hierover, morgen ga je er weer tegen aan..kop op, je kunt het, laatste loodjes wegen het zwaarts Tong uitsteken

Water drinken gaat erg lastig bij mij. Krijg het er bijna niet door. Alleen halverwege het eten. Dan drink ik zo een halve liter in 1 keer. Nagelbijten / Gniffelen
Heb vanmiddag zo'n flesje icetea gekocht en leeg gedronken alleen om het flesje. Vanaf nu zorg ik gewoon dat ik die altijd bij me heb en dat ik daarmee die 2 liter water binnen krijg.

Dat ik wel groente eet vind ik niet zo gek hoor. Haha! Juist omdat dat daar bijna niks in zit. Doperwtjes hebben 40 kcal in 100 gram en je hebt er maag vulling genoeg aan. Vork (triest om zoiets te zeggen eigenlijk Nagelbijten / Gniffelen )

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:47

Zo, weer een goede dag vandaag, nr 3 op rij Hyper!

O: 12 gram muesli, 10 gram cornflakes, 100ml yoghurt
30 min fietsen
2 uur durende buitenrit (en dat is te voelen Bloos! )

L: 2 boterhammen met kalkoenfilet en beetje pesto
40 minuten fietsen
T: Snack 'a Jack
D: aardappels, bruine bonen, geschild appeltje, rundertartaar, gekookt eit, gesnipperd uitje, sla met komkommer & pestodressing
T: sinaasappel, café noir, cracker met smeerkaas

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:49

net gewogen > 63,5..
Zo'n 5 kilo wil ik eraf Lachen

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 18:01

Niet de moed opgeven Mystica! Ach gut

Mijn dag:

O: 1 bruin volkoren broodje 20+ smeerkaas
T: Bammetje (zo'n pakje met ontbijtkoek)
M: 2 bruin volkoren broodjes 20+ smeerkaas
T: Klein cakeje (ging op ziekenbezoek Knipoog )
A: 2 bruin volkoren broodjes met 20+ smeerkaas
T:/

En eigenlijk vind ik het best wel weinig lijken zo, maar ik had ook helemaal geen honger vandaag.
Normaal eet ik 's avonds warm, maar omdat ik zo ga paardrijden at ik nu even brood Knipoog.
O en ik heb wel heel afwisselend gegeten zie ik nu Nagelbijten / Gniffelen maargoed, gelukkig is het 20+ smeerkaas en niet gesmolten kaas ofzo. Morgen weer een dag, met hopelijk wel weer fruit en weer groente!

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 18:07

Mystica, waar zijn de ketchup, jus en chocoladepasta voor nodig Clown

Yoghurt 0% vet in huis halen, runderrookvlees ipv chocolade dingen, appels/sinaasappels/komkommers etc, ...

Mik alles uit huis wat je niet moet gaan snaaien en stop je koelkast enkel vol met spullen die zeker weten bijdragen aan afvallen en niet meer dan dat.
Ook geen koekjes of andere dingen verstoppen in je kasten, want voor je het weet biets je iets.

Het helpt niet om dan maar niks te eten. Kijk naar mij, ik at voorheen 1 of heel soms 2 keer per dag en daardoor werd ik juist molliger en molliger.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 18:12

O: 3 crackers (chocopasta), plakje ontbijtkoek
T: appel, volkoren boterham
L: 2 volkoren boterhammen (cornedbeef)
T: bak magere yoghurt (met wat vlokken), plak ontbijtkoek, 2 blokjes chocola
A: tonijn uit de oven, wortels en rijst
T: peer oid

Ga even uitrekenen hoeveel calorieen het is.

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 18:24

holly schreef:
Mystica, waar zijn de ketchup, jus en chocoladepasta voor nodig Clown

Yoghurt 0% vet in huis halen, runderrookvlees ipv chocolade dingen, appels/sinaasappels/komkommers etc, ...

Mik alles uit huis wat je niet moet gaan snaaien en stop je koelkast enkel vol met spullen die zeker weten bijdragen aan afvallen en niet meer dan dat.
Ook geen koekjes of andere dingen verstoppen in je kasten, want voor je het weet biets je iets.

Het helpt niet om dan maar niks te eten. Kijk naar mij, ik at voorheen 1 of heel soms 2 keer per dag en daardoor werd ik juist molliger en molliger.

Ahum... choco is nodig omdat ik echt niet helemaal zonder zoet kan. Tong uitsteken Ketchup en slasaus zijn nodig omdat anders alles zo droog is, bovendien zit er niet zo veel in. Onze slasaus is 40 kcal per portie (20 ml) en de ketchup 80 kcal per 100 ml. Om de zelfde reden ook de jus. Uit een zakje en aangemaakt met alleen water ipv met bakvet of boter en water.

Yoghurt of kwark lust ik niet, tenzij het vruchten yoghurt of kwark is, en dat is vrij lastig te vinden met 0% vet. Vandaar de 250 ml fristi of yogho zonder suiker per dag. Zelfde geld voor runderrookvlees. Heb achterham van Weightwatchers, kipfilet, slanky 10+ kaas, slimkuipje smeerkaas en sla. Met linera dieet boter. Zit ook bijna niks in. Vork

Bananen wil ik niet eten want daar zit voor een stuk fruit echt veel in bovendien is meer als 2 week ongezond, sinaasappel lust ik niet, kiwi ook niet, appel zit volgens mij ook best wat in. Blijven over mandarijnen (die me nu de neus wel uitkomen Vork )kersen (die er nog niet zijn) en aardbeien. Of perzikken en nectarines, maar die heb ik ook nog niet gezien.

Heb niks meer in huis om te snaaien, behalve van die bolletje dingen. (dubbelop en bammetje) En speculaas, maar dat mag van mij 1 keer op een dag. Dat heb ik de afgelopen 24 kilo ook gedaan en dat ging prima.

Ik moet gewoon even een vaste dagplanning hebben, die zeker weten ook werkt! Tong uitsteken

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 18:28

Naar aanleiding van wat ik hier zie dan maar even weer:

o- Yoghurt/kwark
t- fruit
l- br brood met ham/ slanky kaas/ kipfilet of smeerkaas
t- fruit
d- aardappels, groente en vlees
t- ? (wat moet hier dan? )

Zoiets? Zou dat weer werken?

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 18:30

Mystica op fruit moet je echt niet gaan besparen!
Een appel niet willen omdat daar 'te veel' in zit, maar wel chocopasta eten is echt de omgekeerde wereld hoor. Van de calorieen in fruit kom je heus niet aan, juist goed voor je.

Ik zit totaal rond de 1400. Best netjes, moet even minderen vandaag, na gisteren. Lachen
Vrijdag hele dag op excursie met school (in de bus, snoep overal dus), en dan 's avonds uit eten bij de griek, daar moet ik nu al rekening mee houden. Ja