Ik hou ook niet zo heel erg van filet met uitjes
Is filet eigenlijk wel gezond?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

van een enkel bakje activia cruesli naar 5 volkoren sneetjes brood

Heb vanochtend mijn minderwaardigheidscomplex maar even weggeshopt, naja, voor een groot gedeelte iig. Ben weer heeelemaal happy nu
Heb redelijk wat dingetjes gekocht: grijs gestreept vestje WE [had me voorgenomen niet aan horizontale strepen te doen maar de extra breedheid valt wel mee
], shirtje van Mango, spijkerbroek van Forecast, 2 paar allstars [nu 39,95 bij Sting, voor de liefhebber! Alleen de oldscools btw maar die zijn toch het leukste], een sportbroek en vet schattig muppetshowondergoed bij H&m, eheh en nog veel meer
Vestje maat S [al heb ik de omslagtouwtjes eraf geknipt, dat accentueert mijn niet bestaande taille echt], spijkerbroek maat 29/4, jeuj

flair schreef:Pff ik verga van de honger als ik ' s ochtends mijn bed uit kom. Voorheen at ik ook 's ochtends niet, maar geleidelijk aan wel gaan doen en nu geeft mijn lichaam gewoon aan dat ik moet eten.![]()
De topjes zijn een wisselend succes. De ene is echt super en kleed onwijs af maar de andere is echt geen gezicht dus die gaat terug en dan neem ik nummer 1 nog wel in een andere maat.
Heel leuk ondergoed is dat 

Hier in NL hebben ze idd volgens mij alleen maar standaard spul dan, zonde eigenlijk.
bleeehg

(zie nu de laatst geplaatste opmerking vooraan)

)
ben je niet misselijk? Heb je erge ruzie gehad?