Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 12:04

oh ik echt niet hoor
Ik hou ook niet zo heel erg van filet met uitjes

Is filet eigenlijk wel gezond?

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 12:05

Ik denk dat ik vandaag helemaal niks weg ga krijgen. Heb het gevoel dat mijn keel nog maar een piepklein gaatje is en verder dichtgeslibt met blaren. Heb echt nog nooit zo''n erge keelpijn gehad. Heb wel honger maar het eten is echt teveel kwelling nu, drinken is dat al en daartoe moet ik mezelf al dwingen... Maar waar ik nog het ergste van baal is dat ik me niet fit genoeg voel om te sporten...

Om 14.00 ga ik naar de dokter want dit ga ik echt geen dagen meer volhouden...

Mocca, gelukkig gaat het wat beter!

liannes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 12:05

hallo,
ik heb eigenlijk niet zo heel veel zin om het hele topic (400!!!) door te spitten, maar doet iemand hiet ook het atkins dieet???

Pantykous

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 12:26

Jij ook sterkte hoor flair!

Ontbijten kun je jezelf aanwennen. Tegenwoordig neem ik vaak yoghurt met allbran en vaak ook nog 2 donkerbruine boterhammen met iets erop.
Dat terwijl ik vroeger alleen wat melk dronk ofzo.

orri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 12:28

Ontbijten heb ik mezelf moeten aanwennen, ging nog best aardig van een enkel bakje activia cruesli naar 5 volkoren sneetjes brood

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 12:44

Pff ik verga van de honger als ik ' s ochtends mijn bed uit kom. Voorheen at ik ook 's ochtends niet, maar geleidelijk aan wel gaan doen en nu geeft mijn lichaam gewoon aan dat ik moet eten.

5 broodjes kan ik denk ik ook wel met gemak wegwerken in de ochtend.

Ik heb btw net 200 ml griesmeelpap weggekregen, heb er wel dik een half uur over gedaan maar ik heb iig geen vreselijk rammelende maag meer.

En ik heb daarvoor een raketje (ijsje) genomen om mijn keel een beetje te verdoven...

fourth

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 13:01

Hiephoi ik ben van mn grijze wolk af Heb vanochtend mijn minderwaardigheidscomplex maar even weggeshopt, naja, voor een groot gedeelte iig. Ben weer heeelemaal happy nu Heb redelijk wat dingetjes gekocht: grijs gestreept vestje WE [had me voorgenomen niet aan horizontale strepen te doen maar de extra breedheid valt wel mee ], shirtje van Mango, spijkerbroek van Forecast, 2 paar allstars [nu 39,95 bij Sting, voor de liefhebber! Alleen de oldscools btw maar die zijn toch het leukste], een sportbroek en vet schattig muppetshowondergoed bij H&m, eheh en nog veel meer Vestje maat S [al heb ik de omslagtouwtjes eraf geknipt, dat accentueert mijn niet bestaande taille echt], spijkerbroek maat 29/4, jeuj

Planning komt vanavond wel, chaotische dag dus ik weet niet wat ik ga eten. Nu wel even heel snel lunchen want ik heb vanaf mijn ontbijt geen tijd meer gehad :/

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 13:21

Klinkt goed VQ

Belsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 13:28

Muppets ondergoed? Waaaaaar?

Hier is het een ramp, ik heb al een paar dagen last van mn darmpkes dus geen honger enz. Best wel poedersuiker, want ik moet die dingen opeten. Dadelijk bakje zeebeesten halen voor vanavond met een slaatje ofzo, want zware dingen blijven niet binnen

Heeft er iemand trouwens een recept voor een lekker pastasauske?

Katja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 13:36

flair schreef:
Pff ik verga van de honger als ik ' s ochtends mijn bed uit kom. Voorheen at ik ook 's ochtends niet, maar geleidelijk aan wel gaan doen en nu geeft mijn lichaam gewoon aan dat ik moet eten.

Dat heb ik ook. Denk alleen niet dat ik al aan 5 boterhammen toe ben. Volgens mij krijg ik die op een enkel tijdstip naar binnen.

Klinkt als een succesvol rondje shoppen VQ. Ik heb net een nieuwe bikini, bh en twwe topjes binnengekregen. (bestel alles in Engeland want hier kan ik echt alleen maar ouwe wijven spullen krijgen in mijn cupmaat)
De bh is echt super want ik lijk gelijk 2 kilo lichter en deze past tenminste ook weer want de rest was echt te groot geworden. De bikini is erg leuk maar wel even wennen nadat ik mijn lijf er in jaren niet meer in gezien heb. De topjes zijn een wisselend succes. De ene is echt super en kleed onwijs af maar de andere is echt geen gezicht dus die gaat terug en dan neem ik nummer 1 nog wel in een andere maat.

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 13:40

Belsje, in de H&M Heel leuk ondergoed is dat

Klinkt goed Katja, wat voor bikini heb je gekocht?

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 13:51

Afbeelding
Dit setje. Inclusief het lage broekje.

SAKKIA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 13:52

Oh dat ziet er wel heel erg mooi uit Katja. Wat voor cupmaat heb je dan alsik vragen mag? Mijn moeder heeft namelijk ook altid moeite met het zoeken van BH's ed.

Ik denk dat ik zo metee maar een chocomelk ga nemen, warm. Ik heb het zo koud. Ik ben ech niet fit......ikheb echt steenkoude voeten, ik ben blij als ik in de auto naar huis zit

Katja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 14:06

Ik heb een HH en ze verkopen bij Bravissimo tot en met J. Ook leuke jasjes en bloesjes.

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 14:08

Mooi Hier in NL hebben ze idd volgens mij alleen maar standaard spul dan, zonde eigenlijk.

Kom ik er met m'n B-cupje toch weer makkelijk vanaf bij de H&M.

Katja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 14:11

Je kunt in NL ook wel dingen vinden maar meestal in winkels voor wat ouodere dames. Bravissimo heeft gewoon hele leuke spullen waar je ook als je wat jonger bent in gezien mag worden. Kost alleen wel iets meer dan de H&M helaas.

SAKKIA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 14:14

Ja dat maakt mijn moede rniet zo heel erg veel uit, die houd ook meer van de mooiere lingerie niet van die oma dingen. Dus ik zal het wel even aan haar doorgeven.

dank je

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 14:55

Bah ruzie thuis, wat doe ik.. een doos zeebanket leeg eten bleeehg
Ga maar snel een heleboel water drinken om het weg te spoelen.

SAKKIA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 15:01

Nou ik heb toch maar een kopje warme choclade mell gedronken en het heeft geholpen want ik ben eindelijk weer een beetje warm

Oei Speterlover, hoe komt dat ruzie?

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 15:03

Oh jee spetterlover, is het inmiddels al weer beetje goed thuis?

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 15:08

Jee Katja, had je daar niet mee kunnen komen voor mijn operatie.. Die bikini is goed zeg, idd niet oma-achtig ondanks de cup.

Ik eet btw weer vast voedsel. Het maakt gewoon niet uit wat ik doorslik (vloeibaar of vast, warm of koud, eten of mijn eigen kwijl) het doet toch wel zeer.

Heb een virusje volgens de dokter, over 3 dagen moet het beter zijn.

Duss planning:
O: raketje (ijsje) om 07.00 vanochtend haha.
L: Bakje griesmeelpap
T: Klein bakje cruesli light met magere melk.
A: Brood en soep...
T: aardbeien en meloen.

Niet al te veel, maar ben ook nog behoorlijk inactief. Spinnen moet ik toch maar overslaan vanavond denk ik... Of zal ik wel heengaan...

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 15:09

wat raar, bokt is inenen andersom bij me (zie nu de laatst geplaatste opmerking vooraan)

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 15:18

Ja wel weer goed opzich, maarja die doos is nu leeg

Jamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 15:41

Beterschap iedereen die ziek is!
Ik voel me ook beroerd, hoofdpijn en moe enzo
Maar gaat vast wel weer snel over

Spetterlover, niks meer aan te doen nu!

Mijn dag:
O: fruit en fiber met halfvolle melk
T: plakje ontbijtkoek met boter
L: volkorenbolletje met boter en vruchtenhagel, 2 cracottes, 1 met jam en 1 met appelstroop, bruin pistoletje gezond (kaas, sla, tomaat en ei, best gezond dus )
T: appel, bastonjekoek (dacht misschien heb ik wat suiker nodig, voel me zo flauw? maar werkt niet echt)
D: ?

Girley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 15:55

SL zeebanket ben je niet misselijk? Heb je erge ruzie gehad?

Ik heb net nog een stukje peperkoek op, maar dat is niet zo erg.