Too good to go

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanneloveyou
Berichten: 947
Geregistreerd: 26-03-11

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 17:29

Klopt zeker, dit was gewoon een mega groot pakket, dus daar heb ik veel geluk mee gehad! Maar het brood van de bakker is natuurlijk ook een stuk duurder dan het brood van de supermarkt.

En het scheelt veel, sommige zijn altijd rond de waarde of iets meer. Er bij sommige kreeg je als ze veel over hadden ook een stuk meer mee. Je moet er een beetje geluk mee hebben en de winkels leren kennen

NoLimit_93
Berichten: 302
Geregistreerd: 19-06-15
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-22 23:55

Afbeelding

Vandaag een heel karig pakket van de hema, twijfel of het aan de 15€ komt...

Brood
Erwtensoep
Stampot
Kaas mosterd salade

-O-

Sting

Berichten: 12869
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-22 07:38

Oh, dat is wel erg minimaal inderdaad... Je kan het altijd even narekenen door te 'bestellen' bij Hema.

NoLimit_93
Berichten: 302
Geregistreerd: 19-06-15
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-22 08:15

Ik moet vandaag nog naar het winkelcentrum dus dan loop ik wel even langs om te kijken wat het kost. Maaltijden enzo staan helaas niet online

leonie87

Berichten: 4488
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-22 10:31

FrNo schreef:
leonie87 schreef:
wat zijn jullie pakketten allemaal enorm groot! Hier zijn ze stuk kleiner heb ik het idee. Wel nog steeds leuk hoor maar zie wel echt verschil. Vooral bij de bakker zijn het vaak 3/4 broden en dat was het wel



Halen ze dan wel de waarde? (3 de normale waarde.) het scheelt natuurlijk wel of je een pakket koopt voor bv €3,- (waarde van €9,-) of €5,- (waarde van €15,-)

ik twijfel daar wel eens al. Zal kantje boord zijn... Maar goed het is nog altijd stuk goed koper dan het zelf kopen dus echt klagen doe ik niet.

Gister bij de slager vond ik wel echt teleurstellend.... Dit waren 2 pakketen van €4,99 (Zou een waarde van €30 moeten hebben samen). En ook geen vlees te bekennen.
Afbeelding

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37456
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-22 11:05

Een pakket van de slager? Druiven, ander fruit, salade? En dit zou 30 euro samen moeten zijn? Heb je niet ter plekke gevraagd of ze zich niet vergist hebben? Of krijg je dan net zo n vaag verhaal als ik een paar keer heb gehad. Waarbij het er op neer komt dat je gewoon niet moet "zeuren" 8)7

Sommige bedrijven snijden zichzelf in de vingers zo langzaam aan. Dat Hema pakket is ook wel erg schaars,

Ik zie het hier, de paar bedrijven waar ik eerder een heel karig pakket had met ook bol staande pakken of beginnende schimmel. En waarbij klagen gewoon niks opleverde behalve frustratie aan mijn kant. Daar staan nu voor vanmiddag gewoon nog pakketten te koop. En dat al voor langere tijd achter elkaar. }>

Er zit hier een dorp verderopeen slager die ook meedoet maar daar heb ik nog geen enkele keer geluk gehad. Ben wel benieuwd wat zij erin doen. Ik zal het meeste vermoed ik niet mogen hebben maar ik koop voor meerdere mensen tegelijk een pakket. Met zijn drieen een of twee en dan verdelen wie wat lust of graag wil hebben. Dat werkt goed :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-22 11:12

Ooh wat een leuk topic dit! Ik ben sinds afgelopen week ook weer een beetje op boxen jacht. Er is een nieuwe gorilla's vestiging hier om de hoek en die hebben veel soorten boxen dus daar had ik al eentje van opgehaald. Echt heel rijkelijk gevuld waarde zeker wel over de 15 euro.

Daar zat in, 6 witte bolletjes, 2 pakjes pastrami broodbeleg, 1 pakje Brabantse bacon, een zakje snack wortels en snack tomaatjes, zalmrolletjes met roomkaas, slagroom om zelf op te kloppen, een bakje verse ananas, roerbak garnalen, kabeljauw, grote bol kwaliteit buffel mozzarella, een liter verse melk en een stoom maaltijd. En daar heb ik dus 5 euro voor betaald.

Het enige probleem wat ik vaak heb met de boxen is dat het teveel voor mij alleen is, ik ben niet zo'n grote eter. Maar dan deel ik wel met een vriendin of m'n buurvrouw :P

caro29
Berichten: 8084
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-22 11:32

Ik merk dat de boxen heel snel gaan.

Gisteren een karig pakket van de Lidl
Doosje champignons, 1 komkommer, 1 paksoi, zak spruiten en paar losse mandarijnen plus 2 sinaasappels. Normaal heb je veel meer dus dit was ik niet gewend.

Kinke

Berichten: 20620
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-22 15:50

je moet ook niet klagen bij het bedrijf maar bij tgtg, helemaal als er dingen met schimmel in zitten

NoLimit_93
Berichten: 302
Geregistreerd: 19-06-15
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-22 16:53

NoLimit_93 schreef:
[ [url=m/3PZQ8o.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vandaag een heel karig pakket van de hema, twijfel of het aan de 15€ komt...

Brood
Erwtensoep
Stampot
Kaas mosterd salade

-O-


Even langs de hema gelopen en dit waren de prijzen:

1.75 kaasmosterdsalade
2.75 erwtensoep
1.90 brood
Zuurkoolstamppot? (Laten we zeggen 5€)

Dan komt het neer op € 11.40 8)7

Ik ga even een klacht indienen

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-22 16:55

Vandaag weer 2 flinke paketten opgehaald bij FLINK!
BIZAR, want zelfs THT tm 02-2023 *\o/*

Anoniem

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-22 16:07

Vanochtend weer een gorilla's box opgehaald. Grotendeels allemaal wel dingen die ik lust dus dat is top, waarde even opgezocht kon sommige dingen niet vinden maar het is zeker 30 euro aan waarde (in de app staat 15 euro en dus 5 euro voor betaald).

Afbeelding
Afbeelding

iirrssjjee

Berichten: 5963
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-22 17:25

Dat zou een pakket zijn waar ik ook blij van word! Ziet er erg goed uit allemaal!

Anoniem

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-22 19:07

Hier vandaag een magic box vd plus en een broodbox van de bakker opgehaald, heel tevreden mee en zelfs chocolade erin <3
Afbeelding
Afbeelding

FrNo

Berichten: 3686
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-22 20:20

Bij de Delimore (belegde broodjes bij de pomp) een baguette met tonijn salade, een baguette kip krokant, en zakje met kleine oreo koekjes en een flesje Coolbest

Gem

Berichten: 17554
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-22 22:45

Ik heb vandaag betaald voor 'geen verspilling' O:) . Het ultieme doel van TGTG :D .
Voor 3,99 euro kreeg ik ...... niets! En twee andere kopers kregen ook niets, want er was gewoon niets :') . Toch maar even wat centjes terugvragen, want ik hoef niet te sponsoren ;) .

Anoniem

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-22 00:07

Dat is lekker gem :Y)
Zou ik ook geld voor terug vragen idd
Heb hier wel eens voorbij zien komen: geen box want er is niks verspilt

iirrssjjee

Berichten: 5963
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-22 00:32

Gem schreef:
Ik heb vandaag betaald voor 'geen verspilling' O:) . Het ultieme doel van TGTG :D .
Voor 3,99 euro kreeg ik ...... niets! En twee andere kopers kregen ook niets, want er was gewoon niets :') . Toch maar even wat centjes terugvragen, want ik hoef niet te sponsoren ;) .


Wat stom dat ze het dan niet hebben geannuleerd :Y) :+

leonie87

Berichten: 4488
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-22 14:33

Gem schreef:
Ik heb vandaag betaald voor 'geen verspilling' O:) . Het ultieme doel van TGTG :D .
Voor 3,99 euro kreeg ik ...... niets! En twee andere kopers kregen ook niets, want er was gewoon niets :') . Toch maar even wat centjes terugvragen, want ik hoef niet te sponsoren ;) .

Haha normaal annuleren ze de box dan toch?

Wel mee eens. Ik kan wel mopperen ooit maar uiteindelijk is het tegen verspilling. Meestal hebben we super fijne boxen dus we zijn ook verwend.

germie

Berichten: 26135
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-22 16:39

Dat is wel raar. Dat klopt echt niet.

WannabeAnky
Berichten: 386
Geregistreerd: 10-03-13

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-22 19:48

Iemand anders ook problemen met betalen? Ik heb al 4x een box "gekocht" waarbij het wel afgeschreven wordt van mijn ING rekening, maar na het "bevestigen" word ik terug gelinkt naar de TGTG app en daar blijft hij net zo lang zeggen "contact maken met betalingsservice" dat hij uiteindelijk zegt "betaling mislukt". Overigens ook netjes 4x een mail dat mijn geld terugbetaald wordt. Maar wel heel vervelend!! Ik wilde net graag wat bestellen voor morgen...

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37456
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-22 19:53

Ja degene die hier steeds ophaalt heeft dat de laatste tijd ook steeds. Daardoor aardig wat boxen misgelopen. -O- Of heel gek er staat dat er nog over zijn. Na aanklikken gaat het betalen mis en vervolgens zijn precies op die aankliktijd de boxen verkocht

WannabeAnky
Berichten: 386
Geregistreerd: 10-03-13

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-22 20:00

Voor mij is dit echt de eerste keer, zo gek! Nog nooit problemen mee gehad en ben ook altijd op tijd, en zag na mijn "mislukte betaling" ook dat er nog boxen over waren (vandaar dat ik meerdere keren kon proberen), dus misschien dat andere mensen dit probleem vandaag ook hadden. Zo jammer!

Faelynn

Berichten: 3169
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-22 23:54

Hier een avond vegan box van gorilla's, zat er al een tijdje op te asen, want was heel nieuwsgierig wat er in zou zitten. Op zich een mooi pakket voor de waarde denk ik zo, 4,99 betaald. Alleen voor mij net vette pech want ik ben over het algemeen een super makkelijke eter, maar er zijn maar 3 dingen die ik absoluut niet lust en dat zijn champions (alle soorten ook portobello's) spruitjes, en witlof, en 2 daarvan heb ik nou net in overvloed gekregen :')



Afbeelding

Gem

Berichten: 17554
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 09:32

leonie87 schreef:
Gem schreef:
Ik heb vandaag betaald voor 'geen verspilling' O:) . Het ultieme doel van TGTG :D .
Voor 3,99 euro kreeg ik ...... niets! En twee andere kopers kregen ook niets, want er was gewoon niets :') . Toch maar even wat centjes terugvragen, want ik hoef niet te sponsoren ;) .

Haha normaal annuleren ze de box dan toch?

Wel mee eens. Ik kan wel mopperen ooit maar uiteindelijk is het tegen verspilling. Meestal hebben we super fijne boxen dus we zijn ook verwend.

Normaal zou een supermarkt moeten annuleren. De man was wel allervriendelijkst, maar pakte het blijkbaar ook niet volgens de regels aan. We moesten het weg-swipen en onze namen en ophaalcodes opschrijven op een briefje, dan konden we het een dag later ophalen. Voor mij geen optie, ben nu niet meer in de buurt. Dus een melding naar het TGTG - team en anders is het maar een keer jammer van die 4 euro.