Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Espoir_ schreef:Interessant wat je zegt over het appelfiguur Phor! Wat adviseer jij bij een zandloperfiguur? Ik ben qua bouw super tevreden! Heb mooie brede schouders in combinatie met een vorm bij mijn heupen, maar bij mij slaat het vet zich dus op bij mijn "lovehendels". Nu kan ik dit goed verbergen hoor, trek gewoon een hogere broek aan en ik lijk heel slank.
Ik heb er dus nooit over nagedacht wat het beste bij figuren passen haha.
O: 2 boterhammen met suikervrije pindakaas
T: helaas niks, ochtendje paarden rijden
L: 3 boterhammen, 2 met grillham en 1 met suikervrije pindakaas
T: aardbeienen een appelhandje naturel chips
A: friet met een kipcorn
T: 2 Italiaanse bolletjes ijs op een hoorn
D: thee en water + 1 glas dubbelfris
B: 30 day ab challenge day 20, 1 paard heel fanatiek gereden (55 minuten, veel doorzitten en schakelen) en 1 een buitenrit
Als ik het zo zie, is het weer erg weinig, terwijl als ik iets heb gegeten het gevoel heb niet te weinig te eten. Best lastig!
Anoniem schreef:Weer een vertrouwd lijstje:
O: havermout met peer, scheutje kokosmelk en water
T: -
L: 2 kikkererwtenpannenkoeken (2 eieren, kikkererwtenmeel, 1 gebakken ui), 2 stukjes 80% choc
T: grapefruit
A: basmatirijst met gewokte groenten (wortel, paprika, broccoli, champignons), sambal en gebakken uitjes
T: magere kwark met peer
B: uur dressuurles, 45 min crosstrainer, 15 min pilates
Espoir_ schreef:Phor, ik heb alleen geen booty, althans ik zou 'm wat ronder willen. Verder heb ik wel dat zandloperfiguur. Fijn dat je daarbij gewoon koolhydraten kan eten. Ik zou niet zonder kunnen hoor!
Jespri schreef:O(9:30): 2vk met pindakaas.
T(10:30): Meergranen biscuit
L(12:30): 3vk met tonijn, 2 eetlepels ketchup, 1 eetlepel mayonaise en klein beetje pepper en zout + Puur mama
T(14:00) 3 Perziken
T(17:00): Vla
A(19:00): Preistamppot met boursin, bal gehakt en jus.T: Aardbeien
T:Vla ofpopcorn (2 handjes)
D: 250ml Halfvolle melk, 1000ml Water, 250ml Cranberriesap, 500ml Frisdrank
Citaat:O(10:45): Magere kwark met muesli.
T(11:30): 2 Perziken + Puur mama
L:?
T:?
A:?
T:?
D: 250ml Halfvolle melk, 250ml Water
Bhriseis schreef:Phorretje, ik stel de vraag even hier omdat ik niet weet of je in het andere topic zit (ik heb daar nog niet gekeken). Zou het kunnen dat ik nu mega snel spieren/resultaat ontwikkel, met dit eetpatroon? Ik heb nu twee of drie keer een half uur intensief aan de slag gegaan met 4 kg gewichtjes (wat dus niet zooo zwaar is, maar wel dubbel zo zwaar als mijn gewone gewichtjes), zonder cardio, en ik zie mijn lichaam veranderen terwijl ik in de spiegel kijk! Mijn schouders zijn plots mega rond geworden!