Wat naar Phor
En Bhri van zwemmen kun je echt nog flink spierpijn krijgen inderdaad, die zwemsters zijn niet voor niets altijd zo gespierd haha
Rest van mijn slechte lijstje gisteren dan ook nog maar even posten 
LisErm94 schreef:O: 80 gram havermout, 15 gram zemelen (verschillende soorten), 175 ml ongezoete sojamelk, 10 gramgedroogde cranberry's & 1 sinaasappel
L: 175 gram magere kwark met 2 kiwi's, 98 kcal aan vk roggebrood met plakje rookvlees, 150 gram bospeen
T: 1 appel
Ik heb nog 98 kcal aan vk roggerood met 10 gram appelstroop bij en 15 gram gepelde amandelen. Avondeten is nog een verrassing want ben onderweg naar een vriendinnetje in Leiden waar ik tot morgenvroeg blijf.
D: 1x koffie, 2x groene thee, veel water & vanavond mis iets met alcohol/lightfrisdrank..
T: Starbucks light vanille latte en granola reep
A: 2 wraps met in totaal 100 gram kipfilet met tacokruiden zonder boter/olie want dat waren we vergeten te kopen
, wat ijsbergsla, tomaat en komkommer
T: halve bak aardbeien, 5 napoleon salmiakballen, handje zoute stokjes en daarbij twee blikjes cola light
Vandaag maar een beetje een balansdagje:
O: 100 gram appelschijfjes en boulogne pistoletje
L (weer thuis): 80 gram havermout, 150 ml ongezoete sojamelk, 10 gram haverzemelen, 176 gram sinaasappel
T: 27 gram roggebrood met 8 gram appelstroop, 70 gram cherrytomaten, 10 gram gedroogde cranberry's
A: 150 gram zilvervliesrijst, groentes (broccoli, champignons en paprika) met daardoorheen wat plakjes gerookte zalm
T: 200 gram magere kwark met 1 kiwi, (misschien een blokje 72% chocolade)
D: veel water, 3x groene thee
B: 10 min fietsen, uur fysiotherapie