) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) Kobus17 schreef:Ik reageer niet zo heel vaak, maar lees wel trouw mee,heb ook weer te lekkere creaties langs zien komen.
Melody21 schreef:O, dan snel nog even een vraag Nienewiep:
Welke uitstekers gebruik jij voor die bloemetjes op de boltaartjes? (van de webshop?)
edit: leuke vakantie gehad trouwens ?
En kon je die ook bij de blokker kopen? _Judith schreef:Ik denk dat ze bedoelt welke bloemetjesvormpjes?

Die heb ik inmiddels! Eydis schreef:Ik ben vandaag bij blokker en action geweest, heb bij de laatste een rvs schaaltje gevonden maar die heeft een platte bodem helas.Bij blokker hadden ze niks.
Tenminste, hier gaat het prima! En die zijn echt helemaal rond, zonder platte kant 

Paula schreef:Eydis schreef:Ik ben vandaag bij blokker en action geweest, heb bij de laatste een rvs schaaltje gevonden maar die heeft een platte bodem helas.Bij blokker hadden ze niks.
Prima toch? Die van mij heeft ook een platte bodem, zie je alleen niets van als het taartje af is. Hoe wil je hem anders recht houden in de oven?
Ik ga het gewoon van de week proberen!
Het resultaat was heel grappig, het is echt bizar om roze cake te eten, gaat helemaal tegen je gevoel in!