Mocca schreef:Kan best, dat het je darmen zijn.Zou me maar geen zorgen maken.
Ja het gekke is dat het me nu opvalt nu ik niet meer snoep.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mocca schreef:Kan best, dat het je darmen zijn.Zou me maar geen zorgen maken.
Tayga schreef:t - broodje unox![]()
t - grote zak m&m's
t - maltesers + stuk speculaas
lana_te schreef:mm nee niet schuldig voelen. het lijkt voor jou vast een vorm van profiteren? maar dat is het niet hoor
March schreef:Oh dames, moet ik me schuldig voelen als ik voor mijn verjaardag 'n pup heb gevraagd? Mijn moeder weigert dat namelijk al sinds ik 't woord pup kan zeggen en dus kan vragen voor mijn verjaardag, maar nu mag ik d'r een... (maar ik voel me lichtelijk schuldig omdat ze nu ze ziet dat ik me zo poedersuiker voel wat vatbaarder is voor mijn wensen... )
Pivanti schreef:Mijn dag:
O:yoghurt, muesli en banaan
T: 2 rijstewafels
L: yoghurt, muesli en 1 volkoren cracker met appelstroop en 1 volk. cracker kaal en een peer
T: 2 bastogne koekjes (niet zo best...)
D: gekookte aardappelen, rode kool en stukje worst en beetje appelmoes
T: weet nog niet, rijstewafels en/of fruit... of iets
Wat vinden jullie van mijn dag, even de bastogne koekjes er buiten gelatenwant dat had beter gekund
March schreef:http://dieren.marktplaats.nl/honden-en- ... 4VB4M&df=1
De laatste foto, dan de tweede of de vierde pup...Hoop dat het reutjes zijn!
ukje schreef:March schreef:Oh dames, moet ik me schuldig voelen als ik voor mijn verjaardag 'n pup heb gevraagd? Mijn moeder weigert dat namelijk al sinds ik 't woord pup kan zeggen en dus kan vragen voor mijn verjaardag, maar nu mag ik d'r een... (maar ik voel me lichtelijk schuldig omdat ze nu ze ziet dat ik me zo poedersuiker voel wat vatbaarder is voor mijn wensen... )
waarom schuldig voelen en als je je toch schuldig voelt kan je toch door middel van kleine dingtjes zoals klusjes in het huis het goed maken teminste als je je er goed bij gaat voelen als je het op deze manier doet![]()
ik heb met mijn ouders afgesproken dat als ik me examen haal en het weer normaal gaat met eten ze 75% van aanschaf van een paard voor me betalen loop ik ook levensdagen over te zeuren wanneer ik die nou mag.
lana, heb al 2 jaar niet meer gemenstrueert om het maar netjes te zeggen.
en de kans is heel groot dat ik in de toekomst nooit meer kinderen kan krijgen![]()
ladyjoy schreef:March schreef:http://dieren.marktplaats.nl/honden-en- ... 4VB4M&df=1
De laatste foto, dan de tweede of de vierde pup...Hoop dat het reutjes zijn!
Oh jee.. ik ben verliefd
Pivanti schreef:LJ, ik heb dat ook met mn bovenbenen, dat ze iets langselkaar schuren Merk dat altijd als ik een keer een bikini aan heb Zo vervelend is dat.
Pivanti schreef:Tof dat je een puppy mag March! Wat een schatjes! die derde vind k lief Hoe groot worden ze?
Ik bedoel ook dat k beter iets anders tussendoor had kunnen nemen, ipv die koekjeseen liga of ontbijtkoek ofzo
Normaal eet ik ook niet als lunch yoghurt maar 2 volk. boterhammen. Maar bij t gezin waar k werkte vandaag was t brood op
Sizzy schreef:Mijn dagplanning:
O: magere yoghurt met fruit'n fibre
t: wiegertje
L: 5 volkoren cracottes met filet americain/komkommer, linesse/achterham
t: 1 bb met filet americain
t: yoghurt met een appel
D: pasta met rode saus, gehakt en groenten en beetje kaas
t: bakje vla
t: 1 paaseitje
Bew: vanavond uur kick-fun, verder studeren..