Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjo_x schreef:verstandig Tha_NiekjeNiks meer eten vanaf 2 uur voor je plat gaat
denice schreef:myra, ik weet het, ik wacht tot mijn tijd komt ofzo...
Marjo_x schreef:Maethoriel op de romatische toer?
Misschien zie je em nog wel vaker
Maethoriel schreef:Het ligt denk ik, ongeacht persoon/leeftijd, altijd op de loer: je boekt succes met afvallen en het geeft een bepaalde 'kick' dat je het in de hand hebt
McFleurie schreef:Jaa, dat is ook wel zo denk ik, maar ik vind het wel eng om te weten dat het in me zit, dat ik zou kunnen doorslaan als ik het niet in de gaten hou. Ben er echt wel van geschrokken, maar nou is al jaren mijn grootste angst een eetstoornis te ontwikkelen.
Maethoriel schreef:Bij mij ook, absoluut, ook omdat ik toch wel van dichtbij het gezien wat het met iemand kan doen
En jij ook wel denk ik...
Lieke schreef:Goed Myra, dat je wat beter naar jezelf gaat keken, heette jij niet eerst myra1, of niet?
Patriesja schreef:Mijn ouders en vriend hebbn echt even heel boos op me moeten worden.... Ik at te weinig voor mijn bezigheden, was alleen maar Kcal aan het tellen... en té sportief bezig....was mezelf echt aan het martelen om maar zo te zeggen...
En was heel chago....
Maar het gaat gelukkig nu betervoel me super....
(alleen op dit moment lichamelijk niet, moet ongesteld worden en ben gewoon ff niet lekker)
Patriesja schreef:Ik walg van die foto's...
Natuurlijk aan de ene kant zie ik het resultaat van nu...
maar ik heb er moeite mee om ze te zien... dan denk ik, waarom ben ik er niet eerder mee begonnen... Mijn jeugd was echt geen pretje mede doordat ik zo was.... en daar baal ik dan van.
ladyjoy schreef:Vandaag:
15 min strijken
O: 50 gram muesli met Sojamelk
4 uur school
L: 2 br boterhammen; kipfilet, Cup A Soup Chineze tomaat
T: Liga Evergreen Crunchy
45 min paardrijden
T: appel
A: zvrijst, kipfilet en roerbakgroenten. Choco sojavla (125 gram)
1.5 uur trainen
T: plakje ontbijtkoek