Wat vinden jullie nou van de MCdonald's?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 21:14

Myrthe_Yolto schreef:
tasty is weg sinds 2/3 weken..

owww naja man heeft 3 weken geleden nog een Big T gegeten... in Maastricht bij MVV stadion

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 21:20

F_Orumster schreef:
Helder :)

Is dat gescheiden bereiding vanuit de mac uit of vanaf de vegetariers? In het laatste geval vind ik dat de vegas met die standpunten dat een beetje losser moeten laten.

Beide, Mc Donalds stelt de aller strengste kwaliteit eisen aan de producten, Een keer een product aantippen met een tang die aan vlees is geweest, en het wordt weg gegooid.

studiemiep schreef:
Myrthe_Yolto schreef:
tasty is weg sinds 2/3 weken..

owww naja man heeft 3 weken geleden nog een Big T gegeten... in Maastricht bij MVV stadion

Dat is een redelijk grote McDonalds, die draaien dit soort producten vaak op :)

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 21:21

ja hij is ook +- zo lang weg.. sommige restaurants hebben ingeslagen zodat ze langen konden doorverkopen, maar bv de saus en de kaas kunnen wij niet meer bestellen :n

OldSkipper

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 10:59

Smerig, duur en vegatarisch onvriendelijk (aangezien ze op een bak kale sla of zakje slappe friet niets anders hebben voor vegetariers)

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 11:02

OldSkipper schreef:
Smerig, duur en vegatarisch onvriendelijk (aangezien ze op een bak kale sla of zakje slappe friet niets anders hebben voor vegetariers)

Paar posts boven je is ook uitgelegd waarom de mac niet vegetarisch kan/wil zijn :)

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 11:03

jawel, we hebben ook grotere salades waar normaal kip in zit, die kun je ook zonder kip bestellen, en alle burgers zijn ook zonder vlees te bestellen :j

OldSkipper

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 11:05

Myrthe_Yolto schreef:
jawel, we hebben ook grotere salades waar normaal kip in zit, die kun je ook zonder kip bestellen, en alle burgers zijn ook zonder vlees te bestellen :j

:') krijg je dan een leeg broodje? _O-

Murthul

Re: Wat vinden jullie nou van de MCdonald's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 11:07

nouja, als je bv de mcchicken zonder kip bestelt heb je gewoon broodje met saus en sla, en dat geld voor alle burgers, je krijgt gewoon alles behalve het vlees.. toen ik nog vegatarisch was bestelde ik dat ook altijd zo :j

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 11:07

Saus, sla, uien, tomaat/komkommer net wat er op die burger zit.

Vanaf vandaag is de chicken saté en milkshake kokos weer te krijgen :D

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 11:09

buuuuuh. kokos :r :r

ik moet zo te werk, dus ga m wel proberen even gauw n slokje, maar kan me herinneren dattie :r was

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 11:10

Weet je wat lekker is, Shake zonder siroop :P
Dat is net slagroom :9

OldSkipper

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 11:11

Zie mezelf al staan : Doet u mij maar een mc chicken zonder chicken :+ :') haha...

Nee ik ga wel naar de gewone snackbar als ik trek heb in een vette hap. Dan heb je meer eten en meer keus voor minder geld.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 11:13

klopt :') gewoon lekker t knopje uitdrukken..

wij hadden pas een defect in onze machine, en toen werden de milkshakes zo heeeeerlijk romig.. zoooo lekker, heb echt staan smullen toen, helaas doettie t nu weer |(

@skipper, tis best lekker hoor, lekker broodje met saus en sla <3

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 11:15

Owhh, wij kijken nergens raar van op, er komen ook mensen die alleen het broodje willen :P

Met shakesluit mogen wij wel eens shake zonder siroop :D

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 11:18

wij mogen wel meer niet, maarja :=

we staan nu standaard met 2 voor, 1 in de keuken en manager in het kantoor :') dusja, dan kunnen wij voor illigale praktijken uitvoeren :')

inderdaad, HB broodjes voor oma, ongetoast :')

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 11:21

Tijdje terug kreeg ik een tasty alleen brood, wie betaald er nu 3,95 voor een droog broodje :+

Bij ons hangt een camera op de shake machine -O-
Maar na sluit is het zonde om alle nuggets weg te gooien, wel jammer dat ik 3x per week sluit heb :+

tinkerfunss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 11:23

k vind de big mac echt heerlijk!! ik baal heel erg dat de milkshake banaan tijdelijk weg is, het duurt me al te lang..en eigenlijk eet ik nooit wat anders daar, Owja! de Mac Flurry Lion! <3

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 11:25

bij ons is er bij heel de bob/friet geen camera := bij de shake wel. maar er word amper naar gekeken bij ons :=

idd, ik vind alleen de burger van de 55 echt lekker, maar daar betaal ik geen 3.95 voor, dus ik eet die van de HACCP altijd maar op :')

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 11:27

Myrthe_Yolto schreef:
bij ons is er bij heel de bob/friet geen camera := bij de shake wel. maar er word amper naar gekeken bij ons :=

idd, ik vind alleen de burger van de 55 echt lekker, maar daar betaal ik geen 3.95 voor, dus ik eet die van de HACCP altijd maar op :')

Dan krijg ik te horen, je moet er 1 hapje van eten, geen hele patty :+

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 11:28

Niet om het een of ander, maar waarom zou je als vegatarier naar een burgertent gaan en verwachten dat ze wat vegetarisch hebben? Is dat niet een beetje krom?
Het is heel mooi als het zou kunnen, maar je kunt als vegetarier niet verwachten dat elke burgertent ook vegetarische varianten op het menu heeft.
Je kunt als vegetarier dan beter andersoortige restaurants kiezen, of inderdaad genoegen nemen met een beperkter aanbod van sla en friet. Overigens weet ik niet waar men vandaan haalt dat die slap zou zijn? Ik heb nog nooit slappe friet gehad bij de macs.
Als je dingen mee gaat nemen in een gesloten zak, wordt alles slap, ook bij andere bedrijven, maar zo komt het niet van de frituur.

Ik eet overigens , niet bij de mac trouwens, regelmatig een hamburger zonder vlees. Je krijgt dan het broodje met alle vulling (sla tomaat, ui, kaas). Soort broodje gezond.

Hier kun je trouwens ook gewoon tostis krijgen met alleen kaas, 2 soorten soepen zonder vlees, appelstrudel, worteljulienne, appelschijfjes, yoghurt met bosvruchten en wellicht nog wat vergeten, dus de keus is iets uitgebreider voor een vegetarier.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 11:31

hehe, nouja manager waarmee ik dat kan flikken eet ze zelf ook het liefste, die burger is zo heerlijk gekruid <3

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 12:09

Lusitana schreef:
Niet om het een of ander, maar waarom zou je als vegatarier naar een burgertent gaan en verwachten dat ze wat vegetarisch hebben? Is dat niet een beetje krom?
Het is heel mooi als het zou kunnen, maar je kunt als vegetarier niet verwachten dat elke burgertent ook vegetarische varianten op het menu heeft.
Je kunt als vegetarier dan beter andersoortige restaurants kiezen, of inderdaad genoegen nemen met een beperkter aanbod van sla en friet. Overigens weet ik niet waar men vandaan haalt dat die slap zou zijn? Ik heb nog nooit slappe friet gehad bij de macs.
Als je dingen mee gaat nemen in een gesloten zak, wordt alles slap, ook bij andere bedrijven, maar zo komt het niet van de frituur.

Ik eet overigens , niet bij de mac trouwens, regelmatig een hamburger zonder vlees. Je krijgt dan het broodje met alle vulling (sla tomaat, ui, kaas). Soort broodje gezond.

Hier kun je trouwens ook gewoon tostis krijgen met alleen kaas, 2 soorten soepen zonder vlees, appelstrudel, worteljulienne, appelschijfjes, yoghurt met bosvruchten en wellicht nog wat vergeten, dus de keus is iets uitgebreider voor een vegetarier.

Dat is dus ook wat ik vind.. Dat kun je de Mc in mijn ogen niet aanrekenen hoor :P

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 12:27

Ik vind de Mac helemaal niet vega-onvriendelijk. Vele McDonald's hebben de groenteburger, deze is ook echt vegetarisch. Ook zijn er salades en friet. Burger zonder vlees lijkt me dan weer niks. Ook zijn er allerlei salades. Als je naar de Mac gaat als vegetariër dat er veel vlees verkocht wordt. Vegetariërs hebben een andere leefstijl. Ik ga ook niet 'zeuren' ( weet zo snel geen ander woord ) over dat er weinig vlees is. Dat weet je van tevoren. So be it.
Het kost veel moeite en aardig geld om speciaal de groenteburger in het assortiment te hebben en dat doen vele McDonald's toch. Hoezo Vega-Onvriendelijk??

freyatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 12:31

ik nam altijd een cheesburger en nu heb ik zondag een bigmac op, ook erg lekker en de friet is ook zo lekker

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 12:32

Het is wel zo dat je als Vegetariër wat bij de Mac koopt je alsnog geld geeft aan een heel groot vlees-bedrijf. Dus dat werkt ook niet mee.
Ik vind de McDonalds echt een fabriek :') Neemt niet weg dat ik er af en toe kom, het is toch handig en goedkoop. Maar ergens achter in mijn hoofd wil ik helemaal geen geld uitgeven aan zo'n bedrijf. :')
Als ik er kom neem ik meestal een salade voor een euro en een frietje met fritessaus.
Ik ben trouwens geen vegetariër.