Myrthe_Yolto schreef:tasty is weg sinds 2/3 weken..
owww naja man heeft 3 weken geleden nog een Big T gegeten... in Maastricht bij MVV stadion
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
F_Orumster schreef:Helder
Is dat gescheiden bereiding vanuit de mac uit of vanaf de vegetariers? In het laatste geval vind ik dat de vegas met die standpunten dat een beetje losser moeten laten.
studiemiep schreef:Myrthe_Yolto schreef:tasty is weg sinds 2/3 weken..
owww naja man heeft 3 weken geleden nog een Big T gegeten... in Maastricht bij MVV stadion
Myrthe_Yolto schreef:bij ons is er bij heel de bob/friet geen camerabij de shake wel. maar er word amper naar gekeken bij ons
idd, ik vind alleen de burger van de 55 echt lekker, maar daar betaal ik geen 3.95 voor, dus ik eet die van de HACCP altijd maar op
Lusitana schreef:Niet om het een of ander, maar waarom zou je als vegatarier naar een burgertent gaan en verwachten dat ze wat vegetarisch hebben? Is dat niet een beetje krom?
Het is heel mooi als het zou kunnen, maar je kunt als vegetarier niet verwachten dat elke burgertent ook vegetarische varianten op het menu heeft.
Je kunt als vegetarier dan beter andersoortige restaurants kiezen, of inderdaad genoegen nemen met een beperkter aanbod van sla en friet. Overigens weet ik niet waar men vandaan haalt dat die slap zou zijn? Ik heb nog nooit slappe friet gehad bij de macs.
Als je dingen mee gaat nemen in een gesloten zak, wordt alles slap, ook bij andere bedrijven, maar zo komt het niet van de frituur.
Ik eet overigens , niet bij de mac trouwens, regelmatig een hamburger zonder vlees. Je krijgt dan het broodje met alle vulling (sla tomaat, ui, kaas). Soort broodje gezond.
Hier kun je trouwens ook gewoon tostis krijgen met alleen kaas, 2 soorten soepen zonder vlees, appelstrudel, worteljulienne, appelschijfjes, yoghurt met bosvruchten en wellicht nog wat vergeten, dus de keus is iets uitgebreider voor een vegetarier.