Attack of the flying cookies - Bokkers op dieet deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ladyjoy

Re: Attack of the flying cookies - Bokkers op dieet deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 22:57

Heerlijk! Heb ik ook op mijn lijstje staan voor als ik eindelijk mijn laatste diploma heb behaald. Een paard en een eigen zonnenbank Tong uitsteken

Trusten!

silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 23:42

Ik wil mij graag even aanmelden bij dit topic!

Ik zit al jaren met overgewicht vanwege emotie eten... Ben vroeger altijd verschrikkelijk gepest geweest en mijn enige vriend op dat moment was eten. Helaas ben ik hierdoor dus erg aangekomen.

Ben al heel vaak begonnen met dieeten, maar er is nooit meer dan een paar kilo vanaf gegaan.

Dit keer ga ik het helemaal anders doen. Ik ga over 2 maanden met een vriendin op vakantie en wil me deze keer zeker voelen over hoe ik eruit zie en genieten van deze vakantie, dus ik ga ervoor. *LOL*

Ik sport nu 3 keer in de week in de sportschool en de dagen dat ik niet sport doe ik thuis buikspieroefeningen en heb zo'n steps apparaat waar ik dan op oefen.

Daarnaast ben ik sinds een week begonnen met het dieet van Sonja Bakker en dit bevalt super goed. Heb vandaag op de weegschaal gestaan en ben na iets minder dan een week al 2,6 kg afgevallen! Haha!

Het lijkt me heel fijn om hier met iedereen ervaringen uit te wisselen over dieeten e.d. Een beetje extra motivatie kan geen kwaad natuurlijk! Haha!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 23:49

Nou welkom Silver!

Hoe oud ben je, hoeveel weeg je en hoelang ben je? Dat is altijd wel belangrijk!

Ik ben trouwens ook echt een emotie. Als ik verdrietig ben, boos, blij, maakt niet uit. Maar ook eet ik echt uit gewoonte. 's Middags bij thuiskomst uit school/werk iets lekkers, 's avonds nog wat lekkers. Erg moeilijk om dat in de hand te houden!

silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 00:40

Dankje! Lachen

Ik ben 21 jaar, ben 1.69m en weeg op dit moment 88,6 kg. (ik woog 91,2, maar ben dus nu al 2,6 kg kwijt Haha!)

Mijn streven voor de vakantie is om ongeveer 15 kg kwijt te zijn. Dan zou het echt al zoveel beter zijn. Lachen Dan zit ik op zo'n 75 kg. Het liefst zou ik 65 willen wegen.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 00:56

Oke oke.. ik vind 15 kilo binnen 2 maanden alleen wel veel. Het is goed dat je een doel hebt, maar stel hem niet te hoog.
Bij afvallen moet je zorgen dat je max. 0.5 tot 1 kilo per week verliest. Probeer dit met gezond en regelmatig eten (3 grote maaltijden per dag, 3 gezonde tussendoortjes) en meer bewegen dan moet het wel lukken Lachen

silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 01:15

15 kg is idd wel veel, maar heb uitgerekend dat dit wel moet lukken. Het is trouwens 2,5 maand voordat ik op vakantie ga. (had even verkeerd gerekend) Ik heb uitgerekend dat ik de eerste week zo'n 2,5 kg afval en de tweede week ook zoiets. Daarna heb ik het gesteld op 1 kg per week en dan kom ik wel zo rond de 15 kg uit. Het mag natuurlijk ook minder zijn, maar dit is mijn streven.

Ik eet trouwens gewoon gezond hoor. Ik volg dus het dieet van Sonja Bakker. Dat is dus 3 maaltijden per dag en min 2 verantwoorde tussendoortjes.

Tot nu toe hou ik mij hier heel goed aan en ik sport dus 3 keer in de week in de sportschool, dus dan gaat het ook wel wat sneller. Ik doe het iig wel gezond! Lachen

Saroosh_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 02:30

Ben niet op dieet, maar door mijn voedselvergiftiging, na al dat overgeven van dat shoarma broodje, ben k wel (geloof het of niet) 6 kg lichter, en met 1 dag lang alleen 3 olijven en 8 plakjes kaas.. Sorry voor dit offtopice Knipoog

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-07 08:51

Silver, welkom in dit topic en succes met afvallen Lachen !
Tip: als je blijvend en gezond wilt afvallen, lees dan de link in de eerste post op pagina 1 van dit topic even door,
"wat te weinig eten met je doet"...
Hierin kun je berekenen wat je lichaam alleen al voor de vitale lichaamsfuncties nodig heeft per dag...

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-07 08:53

Goedemorgen verder, dames Lachen !

Ik ben er vandaag al vroeg bij, want ik wil nog even paardrijden en hardlopen voordat we op verjaardag gaan!
Vanavond gaan we lekker uit eten Vork !

Vanochtend was de weegschaal weer heel lief voor mij Ja,
nou moet 'ie dat nog even volhouden tot woensdag-weegdag *LOL* !

gollempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 09:49

Annetje: leuk pakkie, was het leuk, de carnaval?

welkom silver! ik hoop dat je hier de nodige steun kan vinden!

gister heb ik als avondeten 2 1/2 pannenkoek met appel, rozijn en suiker op. het was heerlijk, ook al was het niet goed! ook heb ik nog 8 tuc koekjes op, die zijn ook niet te weerstaan! maar heel veel calorien zitten daar niet in. zat gister bijelkaar op de 1377, zonder drinken. wel netjes vind ik zelf!
voor vandaag: hopelijk met de fiets naar het paard (= 40 min heen en 40 min terug) en ik denk dat ik maar even een buitenrit ga maken, het is zulk lekker weer! verder zit het sporten er voor vandaag niet in. m'n billen zijn redelijk uitgeput na gister.

succes allemaal!

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 10:03

@Annetje: echt leuk, zo pipi! heb je het gezellig gehad?

Ik heb gister de tuin gedaan en dat mag ik nu bezuren! Mijn rug is waardeloos. Marc heeft vanmorgen een goede massage gegeven, maar het zal nog wel een dag duren...
We gaan straks naar Exloo, de schoenenwinkel daar houdt een wandeldag (lekker burgerlijk Knipoog ), en daar gaan we aan mee doen. We lopen niet zo ver, maar 5 km, maar de kids gaan ook mee (al zal Yorrick wel in de wagen zitten).
Vanmiddag misschien naar Des, hangt ook van mijn rug af, vrees ik. Verder de trampoline uitproberen, schijnt ook goed te zijn voor de calo-verbranding.
Ik heb op caloriechecker.nl mijn eten voor vandaag ingevuld, en als ik normaal eet, en een halve portie patat (200gram, normaal eet ik het dubbele) en 1 friki, zit ik op 1595 ofzo, dus dat is netjes.

o: 2 broodjes
t:-
l: 2 bolletjes met snert (we eten in exloo, ik neem aan dat daar ook broodjes bij zitten)
t: 1 appel
d: patat en 1 friki
t: 1 appel

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 10:49

Hallo allemaal,

Lekker wandelen in Exloo, het is daar prachtig. Ik had daar altijd SGW training Haha!

Beurse billen gollempje? Clown

Veel plezier vandaag Astrid! En geniet van het uit eten gaan, het gaat lekker met jou! Pling

Welkom Silver. Ik vind je streven erg hoog, maar veel succes. Laat je alleen niet ontmoedigen als het niet zo hard blijft gaan als de eerste week Knipoog

Durfde vandaag niet op de weegschaal Bloos . Gister op visite geweest en daarna naar de verjaardag van mijn vader. Was half 2 vannacht en toch wel wat wijntjes verder Bloos
Heb me verder ingehouden tot 2 toastjes zalm, 2 brie en half handje ships.. Knipoog

Vanmorgen weer 20 min gestapt en zo wat rekoefeningen en het huishouden Vork . Kijken of ik vanmiddag eens kan gaan hardlopen. Ik ben wel eerder een keer begonnen, maar ik zwik heel snel door mijn enkels heen. Ga eens kijken of ze van al dat steppen sterker zijn geworden.

Verder vanavond dansen en 3 paarden rijden. Zo maak ik gisteravond toch wel een beetje goed, toch? Ach gut

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 11:01

Goeiemorgen iedereen Lachen

Gisteren een nette dag gehad, op een bokkepootje na. Vandaag probeer ik ook gewoon weer netjes te houden.
Baalde wel een beetje van de weegschaal, die gaf nog steeds een kilo extra aan nadat ik ben begonnen met meer eten. Heb ook afgelopen week niet gesport, omdat ik best last van rug/nek had na dat gezeur met die auto.

Vandaag weer lekker paardrijden, en vanaf morgen gewoon weer lekker sporten. Haha!

Nienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 11:08

gollempje schreef:
hoe slecht is een blokje oude kaas?

Nou gollempje
Als het niet wit/groen uitslaat dan kun je het nog best eten hoor. Helemaal niet slecht.
ROFL ROFL

Goedemorgen allemaal!!!!
Vanochtend een broodje jam gehad en nu koffie met een appelstrudel Vork Clown Clown

Vanmiddag maar ff wandelen met dit mooie weer. Vanacht een paar keer uit bed geweest. Er gingen twee schapen lammeren.

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 11:12

Goedemorgen allemaal Doei!
Nu maar even posten, want ben de rest van de dag weg Knipoog

Heb me vannochtend niet gewogen, maar gisteren was de weegschaal nog lief Knipoog Vandaag gewoon weer goed eten en ben benieuwd wat tie morgen zegt Knipoog

Tot vanavond allemaal Doei!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 11:44

Annetje wat een gave outfit zeg! Haha!

Ik heb trouwens ook een zonnehemel thuis, vandaag maar weer eens gebruik van maken Lachen

Gister was echt super slecht, heb toch veel lopen vreten op mijn werk Nagelbijten / Gniffelen Ga zo maar een planning voor vandaag maken, kom net uit bed.

NoTrouble

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 11:49

nou spetterlover, maar even gezond doen dan vandaag he? Knipoog
* hier idem btw Nagelbijten / Gniffelen

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 11:59

Haha ik zal maar niet zeggen hoeveel kcal ik gister naar binnen gewerkt heb.
Vrijdag ook al zo'n slechte dag trouwens Tong uitsteken

Vanmorgen wel wéér 0,1 kg lichter. Ben ondanks iedere dag slecht eten, een kilo afgevallen sinds maandag.

NoTrouble

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 12:00

nou, goed toch? Lachen
moet je nagaan hoeveel je afvalt als je wel alleen gezond eet Ja

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 12:01

Ja maar dat is het punt, als ik gezond eet, wil het afvallen helemaal niet.
Mijn lichaam gaat meteen in spaarstand als ik een beetje minder eet. Verward

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 12:06

Bij mij dus ook.. piepzooi

Waarom heeft iedereen t hier over mooi weer?
Het is hier echt GRIJS echt lelijk Boos! ik wil weer een mooie blauwe lucht met zon, net zoals vrijdag.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 12:09

Hmm, het regent niet, maar verder kan ik geen mooi weer ontdekken Haha!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 12:10

Precies ja.. stom hoor!
Ik dacht dat het lekker lente weer zou zijn!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 12:17

Ja was het maar zo! Knipoog

Planning even snel

o: 2 boterhammen met sla/tomaat/wat croutons&pijnboompitten/olijfolie
t: appel, glas karnemelk
l: appel, banaan, sinaasappelsap, magere yoghurt in de blender
t: 2 plakjes ontbijtkoek met boter, glas karnemelk
a: 2 boterhammen met 2 gebakken eieren en wat groenten?
t: yoghurt

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 12:30

Spetterlover schreef:
Haha ik zal maar niet zeggen hoeveel kcal ik gister naar binnen gewerkt heb.
Vrijdag ook al zo'n slechte dag trouwens Tong uitsteken

Vanmorgen wel wéér 0,1 kg lichter. Ben ondanks iedere dag slecht eten, een kilo afgevallen sinds maandag.

Hier ook, stond opeens een XL zak Maltesers op mijn werkbank? Die heb ik samen met mijn collega'tje buit gemaakt, voor straf ben ik wel de hele middag kotsmisselijk geweest *LOL*

Vandaag lekker mager dagje, mag wel weer na gisteren Lachen

Moet trouwens zeggen dat ik nu ik me bijna niet meer weeg ik me een heel stuk lekkerder in mijn velletje voel, en te zien aan mijn kleding ga ik weer de goede kant op Haha!