dat ik op gewicht wil blijven en met dit eetpatroon lukt dat al heel lang maar ik ben bang dat stel ik eet eens 4 broodjes met muisjes i.p.v speculaas ik gelijk aan kom zeg maar.
@ spetterlover zo heb ik het nog niet eens bekeken
dat kan idd ook, dat ga ik maar eens proberen. En idd ik denk ook dat de koekjes lekkerder smaken als ik ze minder vaak eet

@ orionneke Het zijn idd heel veel koekjes ik eet ook heel wat af op een dag maar ze zijn zo verdomd lekker
dat is eigenlijk mijn snoepgoed om het zo maar te zeggen. Ben blij dat ik niet de enige ben die op de 1 of andere manier niet af durf te wijken van zijn patroon kijk ik wil graag weer eens muisjes op brood maar speculaas is zo lekker dat ik het niet over mijn hart verkrijg en dus maar weer speculaas neem gewoon omdat het zo lekker is. Maar ik kan bijv. ook 's morgens 2 om 2 doen dus 2 broodjes met muisjes en 2 met speculaas. Maar die muisjes zijn dus niet slecht ?
maar ik denk wel dat ze
, maar ik ben ook 1.65 en weeg 54. Er moet nog 1 kg af en op 53 wil ik dan blijven, hoop dat het lukt, want ik ben vrij snel afgevallen, en wil het er niet net zo snel weer aan hebben 

als ik het even zo hard mag zeggen.
en dat is zo vervelend..