Vanavond lekker makkelijk gegeten.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

kiimchii schreef:kongnamul muchim (sorry, weet niet hoe ik dit kan vertalen, maar het is soort van gekiemde sojabonen?)
En welkom! Koreaanse recepten zijn welkom, alsook een goeie in Nederland niet al te lastig verkrijgbare gochujang
Exitium schreef:kiimchii schreef:kongnamul muchim (sorry, weet niet hoe ik dit kan vertalen, maar het is soort van gekiemde sojabonen?)
Taugé?En welkom! Koreaanse recepten zijn welkom, alsook een goeie in Nederland niet al te lastig verkrijgbare gochujang
Exitium schreef:kiimchii schreef:kongnamul muchim (sorry, weet niet hoe ik dit kan vertalen, maar het is soort van gekiemde sojabonen?)
Taugé?En welkom! Koreaanse recepten zijn welkom, alsook een goeie in Nederland niet al te lastig verkrijgbare gochujang
bij Interburgo (groothandel in Koreaanse producten) in Rotterdam. Of anders gewoon bij de Amazing Oriental van o.a. Bibigo en Sempio zijn goed
kiimchii schreef:Exitium schreef:Taugé?En welkom! Koreaanse recepten zijn welkom, alsook een goeie in Nederland niet al te lastig verkrijgbare gochujang
Is geen taugé, haha. Lijkt erop qua textuur, alleen smaak is wel iets meer uitgesprokener. In het engels vertaald is het volgens mij Soy bean sprouts of Mungbean sprouts.
) heb ik toch een heuse keukenmachine gekocht die vrijwel alles kan (mixer voor eiwit en slagroom, groenten klein maken, vlees malen, brood deeg kneden, vruchten uitpersen, blenderen, frietjes maken geloof ik→ en fin echt van alles). Hij heeft een vrij zware motor (1250) en dat zocht ik ook vanwege het zuurdesem deeg kneden.