http://www.blijf-positief.com/culinaire-blunders/5/
Die egel..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Littera schreef:Ik heb gisteren brownies gebakken. Dat pakte niet helemaal uit zoals ik had gehoopt - het werd namelijk veel beter.![]()
Er zijn mensen die graag een wapen tegen inbrekers in huis willen hebben. Een hond kan je niet de hele dag alleen laten, een pistool is een beetje illegaal en de code van dat alarm kan je niet onthouden, heel vervelend allemaal. MAAR: niet getreurd! Ik heb namelijk iets uitgevonden wat én legaal én simpel én geen hond is.![]()
Ik noem het de Baksteen Brownie. Het wapen ziet er perfect uit, heel erg eetbaar zelfs, maar je moet je tanden er niet inzetten.Het is namelijk zo hard dat je iemand ermee bewusteloos kunt slaan.
![]()
Hoe ik het voor elkaar heb gekregen weet ik niet precies, ik denk dat het allemaal gebeurd is in de oven.Een foto plaatsen is in mijn geval niet echt zinnig, want de Baksteen Brownies zien er echt heel lekker uit, maar zelfs een vleesmes komt er niet doorheen.
![]()
Hebben jullie nog misbaksels? Ik heb echt zo hard om dit topic gelachen!
zonnebloem18 schreef:Zo waren we vorig jaar op vakantie met mijn schoonouders en mijn schoonmoeder had afbakbroodjes in de oven gedaan. En na 10 minuten zag het er nog niet helemaal goed uit dus nog even iets langer gezet.
Toen we ze door wilden snijden bleek de binnenkant keihard en pikzwart te zijn. Niet te vreten.
Waarschijnlijk had ze de combioven op de verkeerde stand gezet sindsdien durft ze daar de oven niet meer te gebruiken.